Ik heb met SABnbzd+ een film gedownload.
Hij staat onder Complete/Movies/_FAILED_Titel.
Het zijn voor 4 GB .par2 en .rar bestanden.
Er zijn ook drie .rar.1 bestanden.
Kan ik dit nog repareren zodat ik de film kan bekijken?
Hoe binary files repareren?
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Als deze in de map failed staat wilt normaal gezien zeggen dat sabnzb al een par check gedaan heeft en dat er niet genoeg par files waren om te repareren. Je kan manueel met quickpar nagaan hoe erg de schade is. Als er maar een paar blokken ontbreken zou ik nagaan als je alle beschikbare par files hebt. Kom je dan nog niet aan genoeg blokken zou ik kijken naar de rar bestanden die het meest beschadigd zijn en deze proberen te vervangen door rars van een newsserver met hogere retentie.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Je mag geen films downloadenseagull schreef:Ik heb met SABnbzd+ een film gedownload.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Je mag al veel niet maar de politici/politie, bedrijf,bank/managers, ceo's en noem maar op geven ons het voorbeeld/ gevoel dat alles mag/kanr2504 schreef:Je mag geen films downloadenseagull schreef:Ik heb met SABnbzd+ een film gedownload.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Als je mensen op de vingers tikt omdat ze hier achter cracks/serials vragen dan moet je echter consequent zijn en dit ook doen wanneer men oplossingen wil voor hun illegaal gedownloade films.Goztow schreef:Hij bedoelt uiteraard een Linux distributie!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Kunnen we misschien ineens ook de discussies over nieuwsservers en waanzinnig hoge limieten in de ban slaan. Iedereen weet waarvoor die gebruikt worden/nodig zijn
We gaan toch niet heiliger als de paus worden hé ?
We gaan toch niet heiliger als de paus worden hé ?
- seagull
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik bedoelde een multimediabestandr2504 schreef:Je mag geen films downloaden
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Alleen weet ik hier niet zeker of het een illegaal gedownloade film is . een 1,30 u durende tutorial over het gebruik van Linux servers is nog altijd niet verboden. OK, ik kan vermoeden dat het multimediabestand in kwestie niet dat was, maar het blijft een mogelijkheid.r2504 schreef:Als je mensen op de vingers tikt omdat ze hier achter cracks/serials vragen dan moet je echter consequent zijn en dit ook doen wanneer men oplossingen wil voor hun illegaal gedownloade films.Goztow schreef:Hij bedoelt uiteraard een Linux distributie!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- seagull
- Elite Poster
- Contacteer:
Via satelliet kan ik om de 10 minuten een moneyshot zien, dus daar gaat bij mij geen bandbreedte aan verloren.CueBoy schreef:Loool !a3ke schreef:Pron dus
maar dan zou ik toch niet gaan "par"en ... zie dat je net het moneyshot mist
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Open het .par bestand eens met QuickPar en kijk wat dat voor resultaat geeft. Je zal allicht enkele bestanden opnieuw moeten gaan binnenhalen...
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
bij altbinz kan je beschadigde bestanden in hoofdletter laten zetten,erg handig.cloink schreef:Open het .par bestand eens met QuickPar en kijk wat dat voor resultaat geeft. Je zal allicht enkele bestanden opnieuw moeten gaan binnenhalen...
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Hangt er vanaf, het is niet zo zeer de inhoud die van belang is maar, de licentieGoztow schreef:Alleen weet ik hier niet zeker of het een illegaal gedownloade film is . een 1,30 u durende tutorial over het gebruik van Linux servers is nog altijd niet verboden. OK, ik kan vermoeden dat het multimediabestand in kwestie niet dat was, maar het blijft een mogelijkheid.r2504 schreef:Als je mensen op de vingers tikt omdat ze hier achter cracks/serials vragen dan moet je echter consequent zijn en dit ook doen wanneer men oplossingen wil voor hun illegaal gedownloade films.Goztow schreef:Hij bedoelt uiteraard een Linux distributie!