Hallo Allen,
sinds kort zo'n HD Digicorder van Telenet aangeschaft.
Werkt goed, en de zenders één HD en VTM HD zijn echt super scherp!
Ik vroeg me daarom ook af of er plannen zijn om ook 2BE en VT4 in HD te gaan uitzenden ? (al hangt dit ook weer van het materiaal af dat zij zelf kopen/huren : series, films ed).
Daarnaast vroeg ik me ook af of een gehuurde film (on-demand) ook in HD zal uitgezonden worden ?
HD Zenders : 2BE + VT4 ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
EEN HD en VTM HD zenden met moeite in HD uit. Het beeld op deze zenders is wel beter dan normaal omdat het professioneel wordt geupscaled en de bitrate van de zenders hoger ligt (en betere compressie).
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Nou, er zijn toch redelijk veel programma's in HD volgens mij.lithion schreef:EEN HD en VTM HD zenden met moeite in HD uit. Het beeld op deze zenders is wel beter dan normaal omdat het professioneel wordt geupscaled en de bitrate van de zenders hoger ligt (en betere compressie).
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
We kijken alvast uit naar je lijst...Lord Utopia schreef:Nou, er zijn toch redelijk veel programma's in HD volgens mij.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Nja een HD is nog geen full HD (althans niet op satelliet), is maar 1280*720 res
Mh, ik open even geen nieuw topic, misschien dat iemand het hier wel weet :
ben dus net nieuwe klant en zie dat ik alle 'packs' heb 'geactiveerd' staan : prime, prime HD, radio zenders, ...
Ik neem aan dat ik dit een maand mag proberen ? En dat ik geen factuur hiervoor ga krijgen ?
MOet ik deze zelf deactiveren ? (hoe doe je dat trouwens?)
Vreemde is dat ik er niet meteen iets over terug kan vinden @ http://www.telenet.be ...
ben dus net nieuwe klant en zie dat ik alle 'packs' heb 'geactiveerd' staan : prime, prime HD, radio zenders, ...
Ik neem aan dat ik dit een maand mag proberen ? En dat ik geen factuur hiervoor ga krijgen ?
MOet ik deze zelf deactiveren ? (hoe doe je dat trouwens?)
Vreemde is dat ik er niet meteen iets over terug kan vinden @ http://www.telenet.be ...