Ik zit met een draadloze verbinding. Kreeg al de hele dag time outs, of moeizame connecties. Net de splitter vervangen door een andere en probleem is blijkbaar weg. Pfff ... hoe lang gaat een splitter maar mee? Ik moet hier om de haverklap splitters vervangen.
Nog een vraagje. Surfen zonder proxy of waarbij er automatisch naar een proxy wordt gezocht. Wat is nu in feite het verschil? Zal je met de één rapper een connectie maken dan de ander?
Splitter kapot?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Mijn splitters zijn onderussen al ong 9-10 jaar oud, het zijn nog steeds de originele die Easynet bijleverde toen ik ADSL bestelde. Ze werken nog even perfect op ADSL2+ (20/1) dan toen.koekie schreef:Ik zit met een draadloze verbinding. Kreeg al de hele dag time outs, of moeizame connecties. Net de splitter vervangen door een andere en probleem is blijkbaar weg. Pfff ... hoe lang gaat een splitter maar mee? Ik moet hier om de haverklap splitters vervangen.
Pfft, zonder proxy heb je minder risico dat je een oudere versie van een site te zien krijgt. Vroeger kreeg ik na een update van de webpage van onze club wel eens commentaar dat 1 en ander toch nog niet te zien was (hoewel het wel online werd gezet). F5 en het was voor de betreffende bezoeker in orde. De cache van de proxy was nog niet vernieuwd. Het waren steeds de TN klanten die dit aan de hand hadden wegens de toen nog verplichte proxy. Zonder is beter dus...koekie schreef:Nog een vraagje. Surfen zonder proxy of waarbij er automatisch naar een proxy wordt gezocht. Wat is nu in feite het verschil? Zal je met de één rapper een connectie maken dan de ander?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Heb je het over ADSL/VDSL-splitters? Of over iets anders?koekie schreef:Ik zit met een draadloze verbinding. Kreeg al de hele dag time outs, of moeizame connecties. Net de splitter vervangen door een andere en probleem is blijkbaar weg. Pfff ... hoe lang gaat een splitter maar mee? Ik moet hier om de haverklap splitters vervangen.
Het is niet omdat je draadloze verbinding niet goed werkt, dat het aan uw ADSL-splitter ligt. Misschien heb je wel een constante internetverbinding, maar is het draadloos niet goed.
Bij mij valt mijn draadloos ook 2 keer per dag uit (krijg time out error), maar als ik in mijn modem kijk heb ik wel een stabiele internetverbinding en alle andere computers ondervinden geen hinder. (Komt omdat mijn computer te ver van de zender staat, maar in juli/augustus ga ik netwerkkabel trekken)
Ik heb mijn 3 ADSL-splitters nog nooit moeten vervangen en heb ondertussen toch al ongeveer 8à9 jaar ADSL.
- kweezie wabbit
- Plus Member
- Contacteer:
Ik heb nog wel 2 splitters liggen die ik niet meer nodig heb. Ze werken nog perfect.
Als je ze komt halen, mag je ze hebben. Stuur maar een PM of een mail voor een afspraak.
Als je ze komt halen, mag je ze hebben. Stuur maar een PM of een mail voor een afspraak.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.