Hallo,
Op het einde van de maand verhuis ik, en wou dit weekend mijn verhuis al aanvragen met de HomeConnect software.
Op een bepaald moment doet de software een lijntest op het nieuwe adres, en dan crasht deze volledig. Ik dacht bij mezelf: "Geen probleem, dan maak ik wel een incidentje aan om mijn verhuis in orde te brengen".
Bij Dommel zijn de dingen nooit echt zo simpel als ze lijken...
Ik kreeg een antwoord terug met de melding dat een verhuis steeds met de HomeConnect software moet gebeuren, en dat ik de nieuwe versie moet installeren. Zo gezegd, zo gedaan, ik installeer de nieuwe versie maar die crasht opnieuw tijdens de lijncheck. Ook op een andere pc geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat.
Wat moet ik nu doen?? Via incident willen ze mijn verhuis niet afhandelen, en via de HomeLink software gaat het gewoon niet.
Ik heb het al zo druk met alles geregeld te krijgen voor mijn verhuis (inpakken en stuff), en kan echt geen tijd vrijmaken om nu nog een pingpong-spelletje met Dommel te beginnen...
Dommel HomeConnect en verhuizen
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Bellen. Laat me maar iets weten mochten ze moeilijk doen
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)