Scarlet ADSL20 - beste modem

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
stebo
Starter
Starter

Ik heb me ook ADSL20 besteld maar kijk nu uit naar de beste modem/router om te gebruiken. Via Scarlet zelf kom ik uit op de SpeedTouch 585: 802.11g 4-port + Ethernet ADSL2+ maar is dit een goeie keuze of zijn er betere ervaringen met andere modem/routers?
Alvast bedankt!
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Volgens mij krijg je er 1 gratis (ik zelfs 2, een router mét en 1 zonder wireless :eek: ). Maar als modem gebruik ik een Linksys AM200+, imho de beste modem op de markt, zeer stabiel op zelfs slechte/verlengde lijnen !

Heb op 8 maanden tijd, mijn modem nog nooit moeten resetten. Mijn router reset ik vaker.

grtz,
sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
stebo
Starter
Starter

Sasuke schreef:Volgens mij krijg je er 1 gratis (ik zelfs 2, een router mét en 1 zonder wireless :eek: ). Maar als modem gebruik ik een Linksys AM200+, imho de beste modem op de markt, zeer stabiel op zelfs slechte/verlengde lijnen !

Heb op 8 maanden tijd, mijn modem nog nooit moeten resetten. Mijn router reset ik vaker.

grtz,
sasuke
gratis? niet in het huidige aanbod van 19.95€ + maand voor 1 jaar. 'k ben van plan om die Speedtouch toch te kopen maar 'k wou weten er betere opties zijn.
Linksys WAG160N lijkt me ook wat maar 'k heb slechte ervaring met Linksys (BEFSX41 en RVS4000) in 't verleden.
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Mja, je brengt daar natuurlijk ook wel slechte modellen aan. Echter, je vraagt om een modem, maar zoekt blijkbaar een router. Deze 2 zaken zijn toch wel zeer verschillend. Persoonlijk zou ik nooit een all-in-one toestel nemen.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
regeri
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb zelf de Linksys WAG 54g2 echter ben er nie kapot van,regelmatig is de draadloze verbinding met mn laptop verschwunden. :? :?
Live life to the Max
stebo
Starter
Starter

liefst modem/router, 'k heb al genoeg rommel te verbergen.
Niemand ervaring met die SpeedTouch 585: 802.11g 4-port + Ethernet ADSL2+ ???
kweezie wabbit
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Linksys WAG200G is een wireless modem/router met 4 ethernetpoorten.
Heel makkelijk te configureren en heel stabiel. Draait al maanden en nog niet moeten resetten.
Ik ben er heel tevreden van.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
Chanfan
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

kweezie wabbit schreef:Linksys WAG200G is een wireless modem/router met 4 ethernetpoorten.
Heel makkelijk te configureren en heel stabiel. Draait al maanden en nog niet moeten resetten.
Ik ben er heel tevreden van.
Heb juist dezelfde. Schitterende modem/router. Uitstekend wireless bereik. De modem staat in mijn kamer op de 2de verdieping en met mijn notebook op het gelijkvloers capteert het zonder problemen.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”