Telenet interactief blokje

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Heb sins twee dagen digitaletv van telenet met een digirecorder . Nu valt mij op dat bij de hd zenders konstant dat rood vierkantje rechts onderaan in het scherm blijft staan . Wat wel storent is , iemand een idee of dit normaal is of iets dat ik kan doen om dit te verhelpen ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Da's zeker niet normaal... aangezien je het toestel pas hebt (en vermoedelijk nog geen opnames) zou ik in de menu kiezen voor een volledig reset, en daarna het toestel een kwartiertje gerust laten zodat het al de nodige updates kan uitvoeren.
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:Da's zeker niet normaal... aangezien je het toestel pas hebt (en vermoedelijk nog geen opnames) zou ik in de menu kiezen voor een volledig reset, en daarna het toestel een kwartiertje gerust laten zodat het al de nodige updates kan uitvoeren.

Ok , ga ik eens proberen . Hou je op de hoogte wat het resultaat is .
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Na de reset moet je hem ook twintig minuten op zender 1, 2 of 3 laten staan aangezien de updates enkel via die kanalen komen.
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster

Dfrog schreef:Na de reset moet je hem ook twintig minuten op zender 1, 2 of 3 laten staan aangezien de updates enkel via die kanalen komen.
Ben er net mee begonnen en bedankt voor deze tip . Laat jullie straks wel horen wat het resultaat is geworden .
Wat me ondertussen ook was opgevallen is dat ik de regionale zenders niet te zien krijg.

Edit
------

De reset heeft het probleem om gelost van het rode blokje rechts onder in het beeld . Maar wat me nog stoort is dat ik de reginale zenders niet kan ontvangen en deze staan toch vermeld in de zenderlijst van digitale tv van telenet . Trouwens 2 mensen die ik ken die telenet hebben die kunnen ze wel zien .
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Staan uw regio-instellingen dan wel goed? Deze kan je herinstalleren na het uitvoeren van een factory reset.

Gevonden op het net:
Een factory-reset kan je doen met volgende:

1. "OK+Play"
2. "OK"
3. "OK+FastForward"

Opgelet alle bewerkingen op de digicorder zelf doen, en de derde stap enkele seconden aanhouden.
Voor postcode 2400 moet het zijn:
netwerkcode: 11
regiocode: 244
QAM: 256
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster

Dfrog schreef:Staan uw regio-instellingen dan wel goed? Deze kan je herinstalleren na het uitvoeren van een factory reset.

Gevonden op het net:
Een factory-reset kan je doen met volgende:

1. "OK+Play"
2. "OK"
3. "OK+FastForward"

Opgelet alle bewerkingen op de digicorder zelf doen, en de derde stap enkele seconden aanhouden.
Voor postcode 2400 moet het zijn:
netwerkcode: 11
regiocode: 244
QAM: 256

Dat was idd het probleem . De medewerker die mijn kaart had geactiveerd had mij een verkeerde code gegeven . Nu is het allemaal correct en werkend .
Bedankt voor de hulp iedereen ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”