Dit topic sterft hier schijnbaar een stille dood, een beetje zoals de newsserver.
Misschien de support pagina's van Tele2 toch maar aanpassen want daar lijkt het alsof die server werkt.
502 news... Access denied to your node...
-
- Plus Member
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Corleone schreef:Euhm , als gij iets vind op usenet dat ik niet op Rapidshare vind betaal ik u nen bak bier , de snelheid ? Ik haal full snelheid op rapidshare in samenwerking met flashget 1300kb/s , in flashget kan je ook je username en paswoord instellen zodat de "omslachtige werking" enkel links selecteren en copy bedraagt ^^The Conquer schreef:Hmmm, da's een heel andere discussie...
Ben er echter van overtuigd dat je op Rapidshare belange niet hetzelfde aanbod hebt als op usenet...
Om dan nog maar te zwijgen over de omslachtige werking, snelheid,...
geef me maar eens de rs links van the univese in full blu ray albijal 132Gb
dat duurt bij rs al 7weken voor je die gb er door kan trekken...maar vooor de rest zijn ze wel ok
-
- Pro Member
- Bedankt: 9 keer
En op dit ogenblik bij de specificaties/omschrijving van de producten Tele2, geen vermelding meer van een nieuwsserver, dus stilletjes laten doodbloeden of is de site niet in overeenstemming met de werkelijkheid?
http://www.tele2.be/nl/internet/
Wat krijgt u met TELE2 ADSL?
2 maanden gratis proefperiode zonder aankoopverplichting of een maandelijkse korting van 10€ gedurende het eerste jaar, afhankelijk van de gekozen formule.
Onbeperkt downloaden¹ met ADSL 4Mb en 12Mb, alsook geen beperkingen bij het uploaden.
Geen onnodige kosten meer. U kan ook surfen zonder vaste lijn. En dus ook zonder Belgacom-abonnement met de Pure ADSL-formule.
De activering is gratis, een besparing ter waarde van € 75
5 e-mailadressen met elk nog eens 5 aliassen, anti-spam, anti-virus, mail forwarding, auto reply en webmail, 50MB voor uw eigen website.
De info over all Inn vermeldt ook geen nieuwsgroepen meer, een stille dood dus voor de nieuwsserver.
Blijft natuurlijk de vraag of dit een eenzijdige aanpassing is van de overeenkomst die Tele2 heeft met de bestaande klanten, gratis service zoals Tele2 zal zeggen ok, echter hoeveel mensen zullen ingetekend hebben net omwille van die 'gratis' service.
Gezien Tele2 indertijd het deed uitschijnen alsof die toegang tot die volgens hen 'gratis' service deel uitmaakte van het contract denk ik niet dat Tele2 veel te poeren heeft als een klant omwille van het schrappen van die 'gratis' service het contract opzegt.
Ik heb nooit van de Tele2 nieuwsserver gebruik kunnen maken alhoewel op het ogenblik dat ik het contract afsloot die nieuwsserver nog expliciet vermeldt stond als zijnde deel uitmakend van de service, voor mij maakt het echt niet zoveel uit, er zijn alternatieven (freebin servers pe 198.186.190.249 of news.ipv6.eweka.nl via ipv6 native onder Windows7 en de meeste Linux distribuities) tenzij ik een stok wil vinden om de hond mee te slaan.
Al met al zeer slechte communicatie van Tele2 naar de klant toe in verband met die nieuwsserver.
http://www.tele2.be/nl/internet/
Wat krijgt u met TELE2 ADSL?
2 maanden gratis proefperiode zonder aankoopverplichting of een maandelijkse korting van 10€ gedurende het eerste jaar, afhankelijk van de gekozen formule.
Onbeperkt downloaden¹ met ADSL 4Mb en 12Mb, alsook geen beperkingen bij het uploaden.
Geen onnodige kosten meer. U kan ook surfen zonder vaste lijn. En dus ook zonder Belgacom-abonnement met de Pure ADSL-formule.
De activering is gratis, een besparing ter waarde van € 75
5 e-mailadressen met elk nog eens 5 aliassen, anti-spam, anti-virus, mail forwarding, auto reply en webmail, 50MB voor uw eigen website.
De info over all Inn vermeldt ook geen nieuwsgroepen meer, een stille dood dus voor de nieuwsserver.
Blijft natuurlijk de vraag of dit een eenzijdige aanpassing is van de overeenkomst die Tele2 heeft met de bestaande klanten, gratis service zoals Tele2 zal zeggen ok, echter hoeveel mensen zullen ingetekend hebben net omwille van die 'gratis' service.
Gezien Tele2 indertijd het deed uitschijnen alsof die toegang tot die volgens hen 'gratis' service deel uitmaakte van het contract denk ik niet dat Tele2 veel te poeren heeft als een klant omwille van het schrappen van die 'gratis' service het contract opzegt.
Ik heb nooit van de Tele2 nieuwsserver gebruik kunnen maken alhoewel op het ogenblik dat ik het contract afsloot die nieuwsserver nog expliciet vermeldt stond als zijnde deel uitmakend van de service, voor mij maakt het echt niet zoveel uit, er zijn alternatieven (freebin servers pe 198.186.190.249 of news.ipv6.eweka.nl via ipv6 native onder Windows7 en de meeste Linux distribuities) tenzij ik een stok wil vinden om de hond mee te slaan.
Al met al zeer slechte communicatie van Tele2 naar de klant toe in verband met die nieuwsserver.
Hey,ispwatch schreef:En op dit ogenblik bij de specificaties/omschrijving van de producten Tele2, geen vermelding meer van een nieuwsserver, dus stilletjes laten doodbloeden of is de site niet in overeenstemming met de werkelijkheid?
bij de produkten staat het inderdaad niet, maar bij de FAQ wel:
Graag voeg ik hier nog even aan toe dat ik 2x per week naar een status vraag, maar zoals ipswatch het ook aangeeft als slechte communicatie naar de klant toe, maar blijf zonder reactie/oplossing/tijdspanneTele2.be schreef:Instellingen
- Binnenkomende mailserver (POP3): in.tele2allin.be
Uitgaande mailserver (SMTP): out.tele2allin.be
Nieuwsserver: news.tele2allin.be
Ftp server: ftp.tele2allin.be
Persoonlijke webpagina: home.tele2allin.be\[gebruikersnaam]
-
- Pro Member
We zijn intussen bijna weer een maand verder en tja, het blijft stil.
Ik moest de helpdesk contacteren voor iets anders en en stoemelings vroeg ik naar de nieuwsserver, de persoon aan de andere kant werd er schijnbaar wat ongemakkelijk bij, en vertelde dat ie nog niks wist maar dat er sprake was dat die nieuwsserver ging afgeschaft worden, tegelijkertijd gaf ie mij een aantal alternatieven (waarvoor dank, maar ik denk dat we die al kennen, by the way, Ipv6 Xnews is weer up).
Tijd om klare wijn te schenken denk ik zo in plaats van warm en koud te blazen naar de klant toe (helpdesk spreekt over afschaffen nieuwsserver, op de website wordt ie wel nog vermeldt als deel uitmakend van het produkt).
Ik moest de helpdesk contacteren voor iets anders en en stoemelings vroeg ik naar de nieuwsserver, de persoon aan de andere kant werd er schijnbaar wat ongemakkelijk bij, en vertelde dat ie nog niks wist maar dat er sprake was dat die nieuwsserver ging afgeschaft worden, tegelijkertijd gaf ie mij een aantal alternatieven (waarvoor dank, maar ik denk dat we die al kennen, by the way, Ipv6 Xnews is weer up).
Tijd om klare wijn te schenken denk ik zo in plaats van warm en koud te blazen naar de klant toe (helpdesk spreekt over afschaffen nieuwsserver, op de website wordt ie wel nog vermeldt als deel uitmakend van het produkt).
-
- Pro Member
Jammer toch dat er 2 maanden na het laatste bericht nog altijd niets gedaan is aan die nieuwsserver, het blijft dus kloten met ipv6, free textservers etc.
Pingen en tracert (komt ie uit bij Cambrium) gaat allemaal maar helaas, die drommelse 502.
Pingen en tracert (komt ie uit bij Cambrium) gaat allemaal maar helaas, die drommelse 502.
-
- Plus Member
- Contacteer:
-
- Pro Member
Ook nog een leuke server
http://www.just4today.net/
haal er zo'n 600 KB met de max. 2 lijntjes, retentie echter maar iets van zo'n 10 dagen.
http://www.just4today.net/
haal er zo'n 600 KB met de max. 2 lijntjes, retentie echter maar iets van zo'n 10 dagen.