is pay & go generation abonnement?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Hallo iedereen,

Ik zit met 2 vragen ivm pay and go generation en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
- is dit een abonnement of een tariefplan?
- is het nodig om maandelijks te herladen?

Ik nam reeds contact op met het nummer 6000, maar dat is een bandje dat afspeelt dus je kan er je vragen niet kwijt.

Bedankt
Laatst gewijzigd door reyntjensw op 28 apr 2009, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

Hi reyntjensw,

Voor zover ik weet, ben al even niet meer in Belgie, is Pay & Go een prepaid tariefplan met herlaadkaarten.
Het is dus niet Go & Pay :)

Jaaaren geleden had ik ook Pay & Go, en als ik me niet vergis was toen het minimum 1 herlaadbeurt per maand om je belkrediet niet te verliezen en 1 herlaadbeurt om de 3 maanden om je nummer te behouden of bereikbaar te blijven.

Voordeel van pre-paid is dat je altijd kan uitstappen en wisselen naar andere provider. Nadeel is dat er meestal hogere tarieven gehanteerd worden. (Behalve dan de packages die doelgericht zijn met sms-bundels en friends-opties enz...)

Have fun
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Gebruikersavatar
rowan
Premium Member
Premium Member
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
Locatie: 59GIS0
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

pay&go is prepaid en je moet 1x per jaar herladen om je belwaarde en nr niet te verliezen
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Bedankt voor je reactie,

ik heb ook even contact gehad met de belgacom helpdesk en die mevrouw vertelde me dat het een abonnement was en dat het noodzakelijk was om maandelijks te herladen.
Momenteel moet ik maar 1x per jaar herladen om mijn belkrediet en mijn nummer te behouden.

Zijn er mensen die het bovenstaande kunnen bevestigen of afbreken?
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1091
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 91 keer

Pay & Go Generation is een tariefplan binnen Pay & Go; met herladen dus. Je moet wel maandelijks herladen om je bonussen (gratis sms'jes) te behouden.
MTV Generation is een abonnement. Misschien zorgt dat voor de verwarring.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”