Link.
Nog een link.
Ik ga alvast 2 van die beestjes bestellen voor mijn serverke. Alleen de prijs nog afwachten.
Edit: Oei ! Price range: $575.00 to $611.22 at 6 stores.
Edit2: Oef ! Price range: € 328,66 to € 362,94 at 2 stores
Western Digital brengt zakelijke 2TB-schijf uit
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door seagull 21 apr 2009, 20:05, in totaal 3 gewijzigd.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ze zouden beter SSD technologie verder ontwikkelen en uitbrengen zodat de prijzen daarvan omlaag gaan.
Nu ja, er is nog veel stock overal ter wereld van normale HDD's.
De prijzen van normale 3,5" HDD's zakken met de tijd wel gestaag merk ik bij leveranciers.
Nu ja, er is nog veel stock overal ter wereld van normale HDD's.
De prijzen van normale 3,5" HDD's zakken met de tijd wel gestaag merk ik bij leveranciers.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Wees gerust, dat doen ze ook... maar ondertussen gaat de wereld wel verder hé.Ken schreef:Ze zouden beter SSD technologie verder ontwikkelen en uitbrengen zodat de prijzen daarvan omlaag gaan.
Dit heeft trouwens ook niets met stock te maken, dit zijn namelijk nieuwe schijven.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Natuurlijk spreek ik niet over stock van die twee nieuwe schijvenr2504 schreef:Dit heeft trouwens ook niets met stock te maken, dit zijn namelijk nieuwe schijven.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
Hangt ervan af waarvoor die schijven moeten dienen .. de spindle count bij die 2TB schijven gaat wel drastisch omhoog ..
Voor huis-tuin-keuken is dit natuurlijk wel leuk speelgoed
Seagull: check eerst maar eens of je raid controller dit aankan of andere beperkingen oplegt.
Voor huis-tuin-keuken is dit natuurlijk wel leuk speelgoed
Seagull: check eerst maar eens of je raid controller dit aankan of andere beperkingen oplegt.