Nokia Suite & Bluetooth stack

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Hoi,
Ik heb een Compaq 6910P en hierop de laatste HP ingebouwde bluetooth drivers, probleem is dat de bluetooth stack niet herkend wordt in de laatste versie Nokia Suite ... heb ook al oudere versies van beiden geprobeerd, echter zonder succes ... iemand suggesties?
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

Ik heb met mijn vorige laptop ook problemen gehad in het begin (was IBM).
Kan je, zonder gebruik te maken van PC Suite, bestanden verzenden tussen laptop en GSM?

Indien ja : ligt het idd aan PC Suite.
Indien neen : check je Compaq drivers

Wat bij mij geholpen heeft is op zowel PC als GSM de andere als "trusted device" in te stellen, zodat ze automatisch kunnen verbinden. Net zoals je dat met een carkit zou doen.
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ja, ik kan zonder problemen bestanden verzenden naar de GSM via bluetooth, dus op zich werkt die wel ...
Alleen in de Nokia Suite (die het vroeger wel deed, maar sinds een herinstallatie dus niet meer), kan je zien welke bluetooth stacks hij "ziet" en dat zijn er geen (zie foto in bijlage), dus de bluetooth verbinding werkt, maar volgens de Nokia Suite bestaat die niet ...
Bijlagen
noksuit.JPG
screenshot Nokia Suite (Help/Info scherm)
(35.74 KiB) 14 keer gedownload
cavecat
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 05 jan 2004, 18:19
Locatie: Eiverbeu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Als je dit nog kan vinden :
http://www.ditii.com/2007/10/27/vinsvis ... i-package/

Dit zorgt ervoor dat je de MS stack kan gebruiken met sommige BT chipjes , werkte perfect op de Dell D Latitude reeks (versch. BT chipjes)
Op mijn Precision M2400 wil ie echter niet meer helaas... Maar je kan maar proberen.

Ik zie wel dat die Winsvision site offline gegaan is ... moest je de MSI nergens meer vinden , stuur me dan een PM , ik heb dat ding op 't werk wel ergens gesaved staan.
Floris Bakker for president!
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”