welke adsl2+ modem/router

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
outline
Starter Plus
Starter Plus

Hey,

Ik ben op zoek naar een adsl 2+ modem/router voor cityconnect.
Maar ik weet begot niet wat ik moet nemen.
Budget +-150€

en ik moet met meerdere pc's online geraken want ik heb nu een thompson 536v6 en heb een 8 poorts hubke en ik geraak mar met 1 pc online.
annex M is ook mooi meegenomen hé.
Ik heb gewoon een belgacom discovery lijn.
En draadloos mag er ook op zijn maar dan liefst de n-draft is altijd beter dan die 54g :)
mag ook modem en router appart zijn dit maakt niet uit voor mij als maar goed materiaal is :)

dus alle leuke tips zijn welkom.
Afbeelding
decat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

ik ben HEEL tevreden van mijne linksys325n, wel maar 4 poorten maar daar is zeker wel een mouw aan te passen?

heeft ondersteuning voor adsl2+ M
patrickc
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Ik heb een ovislink evo-dsl41W van nog geen 50€. Mijn opstelling is wel wat eigenwijs, die gaat van daaruit naar een firewall die loadbanced met een scarlet ADSL lijn en ook kan terug vallen op een telenet en 3G gsm modem. Dan een switch en dan een paar pc's. Maar op zich doet die ovislink wat die moet doen.

Patje
see you at http://www.coeman.net
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”