Heeft er nog iemand een aanmaning voor betaling gekregen voor de welke hij wel de betaling gedaan heeft ?
Ik betaal met domiciliëring en zie effectief dat deze reeds betaald is... Nu hoop ik dat ze mijn verbinding niet zullen onderbreken...
Dommel facturatieproblemen
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
ik betaal ook via domi en krijg ook soms een "1ste aanmaning". ik negeer dit gewoon want als ik ga kijken met m'n banking software is alles betaald.
nog nooit verder problemen mee gehad...
nog nooit verder problemen mee gehad...
Ik heb (opvallend snel) een antwoord gekregen, dat wegens de vakantie er vertragingen zijn opgetreden en dat ik zeker niet zonder internet zal vallen. Eigenlijk vreesde ik het ergste, maar blijkbaar is de helpdesk/facturatie daar toch stukken beter aan het worden.
Als het goed is, mag het ook gezegd worden!
Als het goed is, mag het ook gezegd worden!
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Hebben ze tegen mij drie keer gezegd...... en drie keer zonder internet.haelters schreef:en dat ik zeker niet zonder internet zal vallen
Victory Not Vengeance
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Inderdaad, onterechte reminders sturen is héél goed, NOT!haelters schreef:Als het goed is, mag het ook gezegd worden!
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Gisteren kreeg ik via email ook een reminder - alhoewel ik via domiciliëring betaal en de betaling een kleine week geleden van mijn rekening is gegaan. Ik heb naar de helpdesk gebeld - waar in minder dan een minuut tijd iemand opnam. Die persoon legde uit dat mijn domiciliëring een paar dagen later is gebeurd doordat de bank geen verrichtingen deed op 10 en 13 april en de betaling daardoor in hun systeem nog niet verwerkt was. Normaal gezien zou ik de eerstkomende dagen een bevestiging van mijn betaling mogen verwachten. En dat is vandaag ook gebeurd.
Ik heb de indruk dat alles toch stilaan op zijn pootjes begint te vallen bij Dommel...
Ik heb de indruk dat alles toch stilaan op zijn pootjes begint te vallen bij Dommel...
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
ik heb gisteren gebeld, na 3 minuten al iemand aan de lijn (daar kan Belgacom nog wat van leren).
edit: vandaag weer gebeld, binnen de 30 seconden iemand aan de lijn gehad.
edit: vandaag weer gebeld, binnen de 30 seconden iemand aan de lijn gehad.