Dommel facturatieproblemen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
haelters
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 jul 2008, 17:20

Heeft er nog iemand een aanmaning voor betaling gekregen voor de welke hij wel de betaling gedaan heeft ?

Ik betaal met domiciliëring en zie effectief dat deze reeds betaald is... Nu hoop ik dat ze mijn verbinding niet zullen onderbreken...
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Bij ons loopt alles zoals het moet. Misschien eens bellen?
Victory Not Vengeance
tjoolder
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jan 2009, 12:56

Ook hier een aanmaning gekregen terwijl alles via domiciliëring loopt.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

ik betaal ook via domi en krijg ook soms een "1ste aanmaning". ik negeer dit gewoon want als ik ga kijken met m'n banking software is alles betaald.
nog nooit verder problemen mee gehad...
tom35
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Hoi,

hier hetzelfde probleem.
heb ze via de helpdesk een mailtje gestuurd.
Ik versta dat toch niet hoor daar.
Ik betaal ook met domiciliering.

Tom
haelters
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 jul 2008, 17:20

Ik heb (opvallend snel) een antwoord gekregen, dat wegens de vakantie er vertragingen zijn opgetreden en dat ik zeker niet zonder internet zal vallen. Eigenlijk vreesde ik het ergste, maar blijkbaar is de helpdesk/facturatie daar toch stukken beter aan het worden.

Als het goed is, mag het ook gezegd worden!
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

haelters schreef:en dat ik zeker niet zonder internet zal vallen
Hebben ze tegen mij drie keer gezegd...... en drie keer zonder internet.
Victory Not Vengeance
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

haelters schreef:Als het goed is, mag het ook gezegd worden!
Inderdaad, onterechte reminders sturen is héél goed, NOT!
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Gisteren kreeg ik via email ook een reminder - alhoewel ik via domiciliëring betaal en de betaling een kleine week geleden van mijn rekening is gegaan. Ik heb naar de helpdesk gebeld - waar in minder dan een minuut tijd iemand opnam. Die persoon legde uit dat mijn domiciliëring een paar dagen later is gebeurd doordat de bank geen verrichtingen deed op 10 en 13 april en de betaling daardoor in hun systeem nog niet verwerkt was. Normaal gezien zou ik de eerstkomende dagen een bevestiging van mijn betaling mogen verwachten. En dat is vandaag ook gebeurd.

Ik heb de indruk dat alles toch stilaan op zijn pootjes begint te vallen bij Dommel...
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

ik heb gisteren gebeld, na 3 minuten al iemand aan de lijn (daar kan Belgacom nog wat van leren).

edit: vandaag weer gebeld, binnen de 30 seconden iemand aan de lijn gehad.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”