Ik heb sinds kort cityconnect aand de praat kunnen krijgen, maar ik haal geen hogere snelheden dan 1.5mbps down en 90 kbps up, ook me ping is sinds homeconnect verslechterd (40-50 tegenover 15-20)...
Ik ben in het bezit van de modem die dommel aanbeveelt (en tegelijkertijd door veel mensen wordt afgeraden) maar nergens kan ik de optie MpoA rfc 2684 vinden...
Mijn lijnwaarden zijn:
Maximale lijnsnelheid: 14660 kbps (downstream) / 945 kbps (upstream)
Ruismarge: 5 dB (downstream) / 16.9 dB (upstream)
Lijndemping: 19.3 dB (downstream) / 8.9 dB (upstream)
Uitgangsvermogen: 18.1 dBm (downstream) / 12 dBm (upstream)
Ik heb een ticket geopend op hun crm maar denk dat dat een reactie nog wel ff kan duren, dommel kennende..
Dus mij vraag is zitten hier peeps met hetzelfde probleem of die een oplossing weten? en waarom kan ik met mijn philips sna6600 (die dezelfde verbindingsmogelijkheden biedt) niet connecteren?
Cityconnect snelheid
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Die maximale lijnsnelheid is normaal wat de lijn aankan, maar vertelt niets over je actuele snelheid (sync) waarmee je nu verbonden bent. ?PierzOr schreef:Mijn lijnwaarden zijn:
Maximale lijnsnelheid: 14660 kbps (downstream) / 945 kbps (upstream)
Ruismarge: 5 dB (downstream) / 16.9 dB (upstream)
Lijndemping: 19.3 dB (downstream) / 8.9 dB (upstream)
Uitgangsvermogen: 18.1 dBm (downstream) / 12 dBm (upstream)
Ik heb een ticket geopend op hun crm maar denk dat dat een reactie nog wel ff kan duren, dommel kennende..
Staat de modem wel ingesteld op Adsl2+
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/j2tb3T1K/Proximus-Logo-witnaam.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/ncnRtKVX/BD-free-2017-banner.jpg)
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/j2tb3T1K/Proximus-Logo-witnaam.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/ncnRtKVX/BD-free-2017-banner.jpg)
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Berichten: 1694
- Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Is toch een probleem met de lijn de ruismarge is te laag, moet minstens 6db zijn, liefst 10 of hoger.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Patje schreef: Die maximale lijnsnelheid is normaal wat de lijn aankan, maar vertelt niets over je actuele snelheid (sync) waarmee je nu verbonden bent. ?
Staat de modem wel ingesteld op Adsl2+
![Afbeelding](http://www.imagenerd.com/uploads/gigaslet_001-KDPXi.jpg)
Ja dus zou ik zeggen...
ALs ik de andere protocollen uitprobeer (PPPoA, PPPoE, IPoA) kan ik totaal geen verbinding maken.
Aan wat kan dit liggen? Ik heb totaal geen idee wat die ruismarge doet voor me, wiki en google zijn ook al niet wijzer...Abusimbal schreef: Is toch een probleem met de lijn de ruismarge is te laag, moet minstens 6db zijn, liefst 10 of hoger.
Thx voor de replies iig, hopelijk laat dommel snel van zich weten.
Reality is for those that can't handle drugs.
![Afbeelding](http://i13.tinypic.com/6ft2p02.jpg)
![Afbeelding](http://i13.tinypic.com/6ft2p02.jpg)