Geen telefonie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
sabe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 okt 2008, 23:39

Heeft er nog iemand problemen met de telefoon?
Als ik probeer te bellen lukt het niet en bereikbaar ben ik ook niet :s

Dit is nu al de 2e keer op korte tijd

Zone 056
Kristal_be
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 jun 2008, 14:38

Same problem here !
071
sabe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 okt 2008, 23:39

is terug in orde zo te zien
Kristal_be
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 jun 2008, 14:38

Yeah, here too. :-D
lemon
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 18 dec 2008, 10:09

Volgens mij wordt de internet verbinding telekns kortstondig onderbroken waardoor je last van voip storing krijgt. Bij mij werkt weepee, budgetphone (NL), voipdiscount, en smartvoip daarna niet meer.
franssen00
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46

Heeft er iemand problemen nu met de telefoon
voip lichtje brand en status ok maar hij wilt niet over gaan
vanmiddag werkte hij nog goed ?
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Ik heb gemerkt dat er een bug in de modem zit als je WIFI via je telefoon aan- en afzet.

Het probleem is als volgt (daarvoor moet je in je modem-instellingen wel aangeven dat je de modem wil beheren via de telefoon):
Neem de telefoon op. Tik * 5 2 #. Je WIFI staat nu aan. Leg de telefoon terug in.
Voorlopig ben je nog steeds bereikbaar.
Neem de telefoon op. Tik # 5 2 #. Je WIFI staat nu af. Leg de telefoon terug in.
Als je nu opgebeld wordt, knippert het VOIP lampje (dus de modem ziet dat er een gesprek binnenkomt) maar de telefoon die je gebruikt hebt om je WIFI af te zetten, gaat niet over (het Phone1 of Phone2 lampje knippert ook niet).

Hoe los je dat probleem op: gewoon die telefoon even terug opnemen, een paar seconden wachten en de telefoon terug inhaken.

Dit probleem is - althans bij mij - perfect reproduceerbaar.
rte968
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 jul 2008, 22:15

Ik heb hier in de avond regelmatig problemen mee maar nu ook weer niet elke avond. Momenteel kan ik niet telefoneren en ben ik niet bereikbaar. Ik heb ook geen kiestoon. Met X-lite werkt het ook niet. Ik heb de Siemens router al eens gereset maar helaas. Zijn er nog mensen die momenteel problemen hebben met de telefonie in zone 016?
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

ikzelf heb in zone 03 wekelijks problemen met telefonie. Dan werkt het weer niet, dan verstaat men mij weer niet etc.... Ben het nu beu, heb telenet gecontacteerd om voor een all in one pakket te komen installeren, zodra dat in orde is, krijgt dommel mijn aangetekende brief in hun bus ....

P.s. Is fax ook geldig of enkel aangetekend via post?


Greetz
rpr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 9 keer

fiestaboyke schreef:ikzelf heb in zone 03 wekelijks problemen met telefonie. Dan werkt het weer niet, dan verstaat men mij weer niet etc.... Ben het nu beu, heb telenet gecontacteerd om voor een all in one pakket te komen installeren, zodra dat in orde is, krijgt dommel mijn aangetekende brief in hun bus ....

P.s. Is fax ook geldig of enkel aangetekend via post?


Greetz

Kan je doen maar je zijt uw telefoonnummer dan wel kwijt.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”