Hoi hoi,
Wegens omstandigheden loop ik tegenwoordig met 2 gsm's rond. Redelijk irritant, en zou dus graag overstappen op een Dualsim gsm die toevallig ook nog *beide* sim's tegelijkertijd online kan houden.
Momenteel zijn de enige smartphones die ik ben tegengekomen de E-TEN Glofiish DX900. Jammergenoeg draait het ding Windows Mobile, en zou het daarenboven niet zo bijster stabiel zijn.
Heeft er iemand toevallig nog info over dualsim smartphones?
Thank...
Jan
Dualsim Smartphone
Geen idee of het een gsm is of een smartphone, maar in die straat aan het antwerps centraal station met al die chinese (voedings)winkels verkopen ze allemaal hetzelfde toestel met dualsim. Waarschijnlijk een hele container van de boot gevallen.
Ik zal 1 vd weken eens proberen om er langs te gaan om het merk en het model en de prijs te noteren. Ik herinner mij wel dat het geen bekend merk was.
Ik zal 1 vd weken eens proberen om er langs te gaan om het merk en het model en de prijs te noteren. Ik herinner mij wel dat het geen bekend merk was.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Het zou een wonder zijn moest het lukken... met 4 W aan vermogen (en op zich is de frequentie van een GSM al fout om watermoleculen te doen trillen zoals een microgolf doet) een ei kokengr4vity schreef:Awel, de mensen die mij op facebook als vriendje hebben weten ondertussen dat eieren koken met 2 GSM's niet werkt
Maar ondertussen geloven er toch weeral een aantal mensen hoe gevaarlijk die "straling" wel is !
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Is het makkelijk om 1 sim af en aan te zetten?Monkey schreef:k heb ne dual sim Samsung D880 gekocht k ben benieuwd hoe dat t werkt eens mijn nieuwe sim actief is wetek pas oft tegoei werkt!
Ik heb ook 2 gsm's, maar die van 't werk heeft de duo dim (1 simkaart in de telefoon en 1 simkaart in de wagen).
Die gsm moet ik altijd afzetten als ik in de wagen zit.
Met een dual sim telefoon zou ik telkens ik in de wagen zit 1 sim moeten afzetten.
Laatst gewijzigd door seagull 08 apr 2009, 22:50, in totaal 1 gewijzigd.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Eindelijk ben ik er geraakt. Vorige week was het juist die wolkbreuk en dan wou ik toch liever zo snel mogelijk droog staan.gunny schreef:Geen idee of het een gsm is of een smartphone, maar in die straat aan het antwerps centraal station met al die chinese (voedings)winkels verkopen ze allemaal hetzelfde toestel met dualsim. Waarschijnlijk een hele container van de boot gevallen.
Helaas niets meer terug te vinden. Ik heb het gevraagd in de Sun Wah en het toestel was niet meer binnen. Merk en de prijs vragen was buiten mijn kennis van het Chinees, sorry.
Check anders http://www.attelecom.info/overview_dual_SIM.html eens...
Ik heb zo'n AT-S3D en 'k ben daar best wel tevreden over!
Ik heb zo'n AT-S3D en 'k ben daar best wel tevreden over!