Als je bij Weepee enkel een nomadisch nummer aanschaft kunnen derden je dan bellen tegen zonaal tarief met hun vaste telefoon ?
(zelf bezit ik al een fritzbox en sip-accounts. Mijn vaste telefoonlijn heb ik niet langer vandaar de vraag)
weepee en nomadisch nummer
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Ik meende te weten dat het een halve cent per minuut duurder is om te bellen naar een 'vast nummer' maar niet door Belgacom beheerd. Ik vind de tarievenlijst momenteel echter niet terug (zit blijkbaar handig verscholen achter een of ander menuutje).
Bovenstaande situatie is volgens mij ook enkel geldig voor zij die nog geen flat-fee abo hebben.
Bovenstaande situatie is volgens mij ook enkel geldig voor zij die nog geen flat-fee abo hebben.
Computer(k)nul
- Sinna
- Elite Poster
Die zocht ik dus.blidi schreef:http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... al_tariffs
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik verwacht dat WeePee onder de noemer andere vaste netwerken valt, hoewel WeePee niet in de lijst voorkomt.
Ik ga daarvan uit daar 3* wél op dat lijstje staat.
Computer(k)nul
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ah, goed om weten.
BTW, volgens mij valt Weepee onder British Telecom. Als ik mijn nummer (Weepee nummer) ingeef op www.1299.be, dan komt als operator 'BT' te voorschijn.
BTW, volgens mij valt Weepee onder British Telecom. Als ik mijn nummer (Weepee nummer) ingeef op www.1299.be, dan komt als operator 'BT' te voorschijn.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Net een Weepee nummer opgezocht via 1299, met volgend resultaat:
Code: Selecteer alles
Operator: Weepee
Telefoonnummer: -knip-
Datum vandaag: 03-04-2009 17:35
Datum laatste database update: 03-04-2009
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Hier krijg ik als operator thans gewoon "WeePee" te zien.Maglor schreef:Ah, goed om weten.
BTW, volgens mij valt Weepee onder British Telecom. Als ik mijn nummer (Weepee nummer) ingeef op http://www.1299.be, dan komt als operator 'BT' te voorschijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Raar, net nog eens geprobeerd en bij geeft hij 'BT' als operator. Is jullie nummer misschien een nummer dat via Weepee is aangevraagd? Mijn nummer was oorspronkelijk immers van Belgacom, maar is geporteerd naar Weepee.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Sinna
- Elite Poster
Mijn nummer 050/9699xx is via WeePee aangevraagd en geeft via 1299.be ook WeePee als operator.
Wellicht dat je inderdaad in de richting van de portering moet gaan zoeken.
Wellicht dat je inderdaad in de richting van de portering moet gaan zoeken.
Computer(k)nul