belgacom tv en comfort dienst

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
pipo1974
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 mei 2008, 12:54
Locatie: leuven

ik heb vandaag opgemerkt op de website van Belgacom dat hun digitale TV opgeslagen is.

Vroeger kosten hun TV+internet packs 50euro en nu kost het 52.5euro en hun comfort dienst krijg je erbij (vroeger moet je bijbetalen : ik dacht 4euro/maand?)

Ik heb de comfortdienst nooit geactiveerd en ik ken niemand die dat geactiveerd heeft in mijn vriendekring.

Nu smeert Belgacom ons een dienst aan en moeten we daarvoor betalen.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Voor klanten zonder Comfort View wordt het dus een stuk duurder, voor klanten die dit reeds hadden wordt het 0,55 euro duurder als ik me niet vergis.
pipo1974
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 mei 2008, 12:54
Locatie: leuven

Heeft belgacom dat ergens aangekondigd dat ze de prijzen gingen verhogen.
Ik hoop dat de nieuwe prijzen alleen geldig zijn voor nieuwe klanten, want ik heb vorig maand juist mijn contract telefonisch verlengd met een jaar.

De packs van telenet wordt een goede alternatief (digitaal TV + internet 12mb). Het kost maar 40euro met huur hddecoder inbegrepen.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Je vergeet nog de prijs van het kabelabonnement. Maar dan blijft Telenet nog enkele euro's per maand goedkoper, dat klopt.
Anthony
Plus Member
Plus Member
Berichten: 224
Lid geworden op: 10 nov 2005, 14:46

Even toevoegen dat je als bestaande klant niets wordt opgedrongen. Als je geen Comfort wil, blijf je als bestaande klant gewoon genieten van de oude prijzen. Enkel nieuwe klanten zijn verplicht Comfort er bij te nemen.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Is die Comfortview nog altijd even beperkt als vroeger ?
Maw. pauzeren, en opnemen naar wat je kijkt , maar bijv. niet : iets opnemen en ondertussen naar iets anders kijken.
Zijn er ondertussen handmatige programmeermogelijkheden of ben je nog altijd verplicht via de EPG op te nemen ?
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

boulder schreef:Is die Comfortview nog altijd even beperkt als vroeger ?
Maw. pauzeren, en opnemen naar wat je kijkt , maar bijv. niet : iets opnemen en ondertussen naar iets anders kijken.
Zijn er ondertussen handmatige programmeermogelijkheden of ben je nog altijd verplicht via de EPG op te nemen ?

Voor je eerste: hangt af van de technologie waarop je kan aangesloten worden. Als > 9 Mbit -> opnemen en kijken. Als < 9 Mbit niet. Je kan via de TV-gids opnemen of via de "record"-knop.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
kaas2
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Wel jammer dat de HD kanalen blijkbaar ook in een pakket verdwijnen, 15€ p/m vind ik die absoluut niet waard.
Er is wel een uitzondering voor Canvas-HD, VRT1-HD en VTM-HD (en twee franstalige HD kanalen), maar dan moet je overstappen naar de comfort formule ipv classic+, maw dus ook extra kosten voor niet echte HD kanalen, het merendeel van de tijd zijn die gewoon ge-upscaled.

Vraag mij af als je overstapt van classic+ naar de comfort formule of je een nieuw jaar contract tekent, iemand een idee?
StB
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 31 dec 2005, 11:29
Locatie: Regio Leuven

Niemand verplicht je om over te stappen van classic+ naar comfort.
Je kan je huidige abonnement behouden.
flashcs
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 03 jan 2006, 13:29

inderdaad bij overstap naar het comfort pakket gaat het abo opnieuw voor een jaar lopen !
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”