vind woordenverwisseling een goede 1 4de-maand-van-2009 grap (zoals bijvoorbeeld G S M door L U L I J Z E R) maar denk ik dat ik deze site eens tijdelijk oversla.
Te vermoeiend om te lezen
grote uitdaging om zinsdelen te vormen die uiteindelijk wel correct overkomen
goede 1 a pril grap maar ...
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik zal de vis eens wat temperen
De zoekfunctie houdt bij welke de meest gebruikte woordjes zijn op het forum en op basis daarvan hebben we o.a. het lijstje bepaald; kwestie van de grootste kans te maken dat je het tegen komt.
... maar 't is soms wel echt moeilijk om bepaalde teksten te lezen ja
De zoekfunctie houdt bij welke de meest gebruikte woordjes zijn op het forum en op basis daarvan hebben we o.a. het lijstje bepaald; kwestie van de grootste kans te maken dat je het tegen komt.
... maar 't is soms wel echt moeilijk om bepaalde teksten te lezen ja
- Bijlagen
-
- viske2009.png
- (13.69 KiB) 92 keer gedownload
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Zeg maar gaan er nu geen zinnen waar k i l o effectief in moet staan, vervangen worden door a p r i lNuKeM schreef:Geen nood trouwens, de originele woorden werden netjes opgeslagen en zullen er morgen terug staan zoals ze bedoeld waren
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Da's een goeie: 'pr0bleem' is nu een 'oplossing'
probleem
pr0bleem
probleem
pr0bleem
Ik ben er vrij zeker van dat die veranderingen enkel bij het weergeven plaatsvinden, dus de database met de originele teksten blijft onveranderd.Dafke schreef:Zeg maar gaan er nu geen zinnen waar k i l o effectief in moet staan, vervangen worden door a p r i l
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Prima!KK schreef:Ik ben er vrij zeker van dat die veranderingen enkel bij het weergeven plaatsvinden, dus de database met de originele teksten blijft onveranderd.Dafke schreef:Zeg maar gaan er nu geen zinnen waar k i l o effectief in moet staan, vervangen worden door a p r i l
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik vond het wel grappig eigenlijk, vrij origineel
Maar zwak dat je met dit niet kan lachen hoor, in deze veel te serieuze wereld moet slapstick kunnen ^^
Maar zwak dat je met dit niet kan lachen hoor, in deze veel te serieuze wereld moet slapstick kunnen ^^