*opgelost* 0800 nr niet meer bereikbaar na overschakeling

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

Beste,

Vandaag iets raar meegemaakt bij een klant.
De klant was vorige week nog Telenet abonnee maar is overgeschakeld voor zijn IPPBX naar een BGC ISDN.

Blijkbaar kan de klant geen contact meer maken met het nummer: 08008567890.
Dit is volgens mij wel een NL 0800 nummer, maar ik vind het raar dat ik het nummer met mijn gsm én via Telenet wél kan bellen en via Belgacom niet?

Heeft iemand hier een uitleg voor?
Laatst gewijzigd door S|N 26 maa 2009, 11:38, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
rowan
Premium Member
Premium Member
Berichten: 585
Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
Locatie: 59GIS0
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 22 keer
Provider

08008567890
Dat is toch een paar cijferkes teveel?
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

Hallo Rowan,

Zoals ik al zei:
Dit is volgens mij wel een NL 0800 nummer
:wink:

*EDIT*
VLAM opgelost :D

Op de website van combell van wie het nummer is staat:
Sales Hotline: 032-08008567890
Het is een Nederlandse firma, en dit 0800 nummer staat ook op hun naam geregistreerd (belevive)
Ik heb dan ook eens alle mogelijke nummering geprobeerd en wat blijkt: 080085678 werkt en ik kom ook nog eens uit bij Combell?!

Dit nummer zou ook via de leverancier wél nog beschikbaar staan.

Straffe Sh*t! Maar het is hierbij wel opgelost.
Dus Rowan, je had eigenlijk wél gelijk.
Mercikes he.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”