Beste,
Vandaag iets raar meegemaakt bij een klant.
De klant was vorige week nog Telenet abonnee maar is overgeschakeld voor zijn IPPBX naar een BGC ISDN.
Blijkbaar kan de klant geen contact meer maken met het nummer: 08008567890.
Dit is volgens mij wel een NL 0800 nummer, maar ik vind het raar dat ik het nummer met mijn gsm én via Telenet wél kan bellen en via Belgacom niet?
Heeft iemand hier een uitleg voor?
*opgelost* 0800 nr niet meer bereikbaar na overschakeling
Hallo Rowan,
Zoals ik al zei:
*EDIT*
VLAM opgelost
Op de website van combell van wie het nummer is staat:
Sales Hotline: 032-08008567890
Het is een Nederlandse firma, en dit 0800 nummer staat ook op hun naam geregistreerd (belevive)
Ik heb dan ook eens alle mogelijke nummering geprobeerd en wat blijkt: 080085678 werkt en ik kom ook nog eens uit bij Combell?!
Dit nummer zou ook via de leverancier wél nog beschikbaar staan.
Straffe Sh*t! Maar het is hierbij wel opgelost.
Dus Rowan, je had eigenlijk wél gelijk.
Mercikes he.
Zoals ik al zei:
Dit is volgens mij wel een NL 0800 nummer

*EDIT*
VLAM opgelost

Op de website van combell van wie het nummer is staat:
Sales Hotline: 032-08008567890
Het is een Nederlandse firma, en dit 0800 nummer staat ook op hun naam geregistreerd (belevive)
Ik heb dan ook eens alle mogelijke nummering geprobeerd en wat blijkt: 080085678 werkt en ik kom ook nog eens uit bij Combell?!
Dit nummer zou ook via de leverancier wél nog beschikbaar staan.
Straffe Sh*t! Maar het is hierbij wel opgelost.
Dus Rowan, je had eigenlijk wél gelijk.
Mercikes he.