spam server?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
NoFate
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 04 mei 2006, 12:00

Ik ontvang de laatste weken geen smap meer op mijn dommel account? Blijkbaar hebben ze een spamserver actief gemaakt?
Maar hoe kan ik nu mijn spammails raadplegen? Ik zie deze niet dadelijk op mijn webmail?
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Waarom zou je je spam willen lezen? Als een mail als spam herkend word door een dergelijke anti-spam appliance verstuurd hij een NDR rapport. De verzender van de mail krijgt deze en zal zien waarom hij geblacklist staat zodat hij de nodige acties kan ondernemen. Dus eigenlijk hoef je je dan geen zorgen te maken over spam, de persoon in kwestie die als spam herkend zal worden weet dat hij acties dient te ondernemen om dit euvel te verhelpen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

gr4vity schreef:Waarom zou je je spam willen lezen? Als een mail als spam herkend word door een dergelijke anti-spam appliance verstuurd hij een NDR rapport. De verzender van de mail krijgt deze en zal zien waarom hij geblacklist staat zodat hij de nodige acties kan ondernemen. Dus eigenlijk hoef je je dan geen zorgen te maken over spam, de persoon in kwestie die als spam herkend zal worden weet dat hij acties dient te ondernemen om dit euvel te verhelpen.


Omdat het niet aan een provider is om mails die als spam getagged worden te wissen. Een tag met **SPAM** in het subject toevoegen is voldoende. Zo kan de gebruiker zelf zien of het niet om een false positive gaat i.p.v. spam. Als de mail die (hopelijk) naar de verzender gestuurd wordt daar in de spamfilter geraakt dan kan er zelfs geen actie ondernomen worden.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

Ik gebruik reeds enige tijd de Dommel mailserver niet meer door de veelvuldige spam.
Nu wou ik nog eens testen maar nu bleek dat mijn mailbox vol zat, ik werk namelijk enkel met de webmail.
Alle grote postvak in mails, en alles in postvak uit is verwijderd. Prullenbak is volledig leeg.
Maar nu kan ik geen mails meer ontvangen. :S
eigenaardig hoor die dommel mailserver!
NoFate
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 04 mei 2006, 12:00

ik zou gewoon graag mijn spamlijst vluchtig willen inkijken, daar ik uit ervaring weet dat er 1/100 een goede mail inzit...

Dit kan ik nu niet meer?? Vrij vervelend hoor. Of kan dit toch ergens gedaan worden nog?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”