skynet en piracy

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

heej!:)
deelt skynet je mede als ze een brief e.d. krijgen van de RIAA, en andere copyrightprotectors?
zo ja hoe doen ze dat? via de post?
want ik ben feitelijk wel curieus, kzit al meer dan 2 jaar te downloaden dagelijks en kheb nog nix gehad over piracy :twisted:
kgebruik nie eens proxies :|
of ben ik de gelukkige vogel die nog nooit gevangen geweest is:)
ben zelfs nog moderator geweest op een warezboard
en nog steeds geen brieven 8)

kvraag dit even, om te kijken of ze ook onmiddelijk dit meedelen aan de klant zoals ze bij A2F doen, want ik wil toch wel, als A2F wat stabieler is en kan bieden wat het wil aanbieden, overstappen naar A2F

groeten van een onschuldige jongen :roll:
de pispaal <<
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Bij Skynet is de algemene regel dat die brieven van de RIAA enzo rechtstreeks de vuilbak in gaan... Denk ik. Ik ken niemand die Skynet heeft die al ooit een verwittiging heeft gehad. Wel dingen zoals een open relay en verspreiden van virussen, die worden wel gemeld via een al dan niet aangetekend schrijven. Maar aan die RIAA-zaken wordt niet echt veel gevolg gegeven.

Cheers
Afbeelding
Squirtle
Plus Member
Plus Member
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 jan 2004, 08:27
Contacteer:

RIAA jaagt toch enkel op de aanbieders? Dus leechen maar :P
De Belgische variant (IFPI?) hiervan heeft toch ook eens 100 napster'ers voor het gerecht willen slepen, geen idee wat hier echter mee gebeurd is.
Ik heb in den tijd van een Chello helpdesker gehoord dat Chello al eens zelf maatregelen durft te ondernemen tegen sharende klanten...
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Ik heb al ooit een waarschuwing gekregen van Skynet.
Ik had toen een game (Warcraft III) gepost op de nieuwsgroepen.
Een paar dagen later kreeg ik een mail met een klacht van de MPAA.
Wa die daarmee te maken hebben snap ik eigenlijk nie, ma ik heb ne mail teruggestuurd met de belofte dak het nooit meer zou doen, bla bla bla
Sindsdien nooit meer iets van gehoord.
Die mail is ook per post gekomen.
sparkiii
Plus Member
Plus Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:22

Squirtle schreef:RIAA jaagt toch enkel op de aanbieders? Dus leechen maar :P
De Belgische variant (IFPI?) hiervan heeft toch ook eens 100 napster'ers voor het gerecht willen slepen, geen idee wat hier echter mee gebeurd is.
Ik heb in den tijd van een Chello helpdesker gehoord dat Chello al eens zelf maatregelen durft te ondernemen tegen sharende klanten...


Beste ik heb vroeger nog voor Chello gewerkt en zelfs op de dienst 'abuse' die zich met dit soort dingen moet bezighouden. Persoonlijk heb ik nooit actie ondernomen om mensen af te gaan sluiten op basis van mails van RIAA en Co. Wat niet weg neemt dat ik soms wel verplicht werd van 'hogerhand' (lees: managers, supervisor) om deze personen af te sluiten. Ik zie niet in waarom een ISP zelf het recht in handen zou moeten nemen om personen te gaan afsluiten zonder dat daar een geldige reden voor is. Eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neer: Wat je ook doet, zorg dat je het niet beschikbaar maakt voor derden of anderen en dit op wat voor manier ook.

Groeten,
sparkiii
Gebruikersavatar
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 13 dec 2003, 13:34
Locatie: Izegem
Bedankt: 3 keer

Ik heb ooit eens een brief gekregen van Skynet omdat ze een klacht gekregen hadden van iemand omdat ik een copyrighted fotootje gebruikt had op mijn website. Emailen is toch wonderlijk niet :roll: (en dan heb ik het over degene die de klacht ingediend had bij Skynet).

Moet wel zeggen, na de volledige correspondentie die eraan voorgegaan was die ik in bijlage erbij gekregen had gelezen te hebben, dat ze meer dan een week nodig gehad hebben om mijn adresgegevens te vinden :P

Dus RIAAtoestanden enzo gaat ge niet vinden bij Skynet. Enkel als het op eigen webspace ofzo gebeurt.
Squirtle
Plus Member
Plus Member
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 jan 2004, 08:27
Contacteer:

'Warez' posten op een nieuwsgroep is erom vragen, niet?
(Zeker als gans de wereld ziet dat het door lukske-at-skynet.be gedaan is ;-))
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Squirtle schreef:'Warez' posten op een nieuwsgroep is erom vragen, niet?
(Zeker als gans de wereld ziet dat het door lukske-at-skynet.be gedaan is ;-))


Zelfs al gebruik je je mailadres niet.. of een fake.. aan het ip zien ze het ook en weet jij ook hoe laat het is als ze een intern ip ff opzoeken om te schorsen :).
I love it when a plan comes together!
Gast

Je zult in elk geval minder downloaden met ADSL2FIT!
Bekijk de "speedtest" resultaten op deze site voordat je overgaat...
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”