Ben eens blij Lordutopia dat je 'op je plaats gezet wordt' en op beide punten teruggefloten wordt!

en je blijft nog arrogant, zelfs als 2 onafhankelijke mensen -die ik niet ken- met objectieve feiten komen....
Als iedereen zwart zegt, moet jij persé wit zeggen en vice-versa...
Nu weet ik het zeker, het ligt niet aan mij.....wie niet horen wil, moet voelen....
In ieder geval, in uw replies moet ik geen energie of tijd meer steken....they are useless!
bij deze, genoeg met 'diepzinnige' opmerkingen
1)
kaween schreef:.Mijn nicht heeft helemaal niets betaald voor haar T2 box, dat weet ik zelfs 100% zeker.
2)
Lord Utopia schreef:12 Mbps maximaal is overal beschikbaar, dat is geen verkoopspraatje. 85% dekking, voor de mierenneukers die over alles klagen.
kaween schreef:... ik neem aan dat je daar de 85% aanhaalt zoals aangegeven door BGC. Ik kan niet met officiele cijfers in discussie gaan, maar afgaande op de hoeveelheid mensen die ik persoonlijk ken en die _niet_ aansluitbaar zijn, lijkt met die 85% in dagdagelijkse praktijk, en gebruik makende van de huidige BGC-aansluitvoorwaarden, toch wel heel optimistisch of op zijn zachtst gezegd een _puur theoretisch_ getal ...
Patje schreef:ik klaag al sinds een tijdje niet meer (ik was het moe van klagen en veel beloofd te worden), daarom ben ik overgestapt naar Telenet omdat hier geen adsl2+ beschikbaar is.
dus nikske mierenneukers, ik wil dit gewoon aanhalen om andere mensen te beschermen _ dat ze daar niet te vlug moeten intrappen ....van *overal beschikbaar*
trouwens de 2 a 3 omliggende gemeenten kunnen er ook niet over besckikken, dat zijn hier samen ongeveer 80.000 mensen.
en dan hoor je van nog van veel mensen op het forum dat ze geen Adsl2+ kunnen krijgen .... aan die zogezegde 85% hangt er volgens mij een ferm reukje