wat kost het eigenkijk ECHT per maand(TN,BGC)

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
gobber
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 dec 2006, 17:44
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

hoi allemaal,heb afgelopen dagen is aan't rondneuzen geweest ivm prijzen digitale tv + internet
heb gelezen dat overal voorstanders zijn van bgc en tn . maar wat kost het nu echt per maand
hier wat resultaten(graag reactie van jullie ivm extra's die erbij komen of andere goedkopere mogelijkheden)

shakes tn gold : 50 internet 12mb 30gb
auteursrecht : 2.71
kabeldistributie: 10.62

samen 63.33/maand

bgc discovery : 9.95
edpnet(in mijn geval) 29.95 100gb
tn HDdigicorder: 8
auteursrecht : 2.71
kabeldistributie: 10.62

samen 61.23/maand

ivm bgc graag reacties(weet( ECHTE kost niet)
enkel dat bgc tv (classic+) geen HD zenders heeft, wel in boeketHD dat "voorlopig"? gratis is

hopelijk wat prijzen en reacties(bv bij bgc ook auteursrecht ??)
Afbeelding
Afbeelding
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Wat doet die TN HD Digicorder eigenlijk bij de 'Belgacom optie' ?

Als je BGC TV wilt hebben, zal je eveneens je internet via BGC moeten nemen
gobber
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 dec 2006, 17:44
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Uzzi schreef:Wat doet die TN HD Digicorder eigenlijk bij de 'Belgacom optie' ?

Als je BGC TV wilt hebben, zal je eveneens je internet via BGC moeten nemen


in mijn geval televisie via kabel ; tn HDdigicorder
internet ; edpnet via bgc discoverylijn

ivm bgc dat is juist
Afbeelding
Afbeelding
zeratul
Plus Member
Plus Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 nov 2008, 09:59
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 26 keer

Alles bij bgc, na de tijdlijke superpromo van 20,09 euro is het
50 euro per maand voor
- Internet Go 12mbit 30Gb
- Belgacom TV Classic+
- huur van de Belgacom TV HD-decoder
- de modem voor draadloos ADSL-internet (gratis).
- een abonnement op Belgacom PC Security

Waarschijnlijk wil je ook nog comfort view dus dan 51,95 per maand.
Het HD boeket is al 10 keer verlengd in gratis heid. Er gaan sterke geruchten dat het weldra verdeeld wordt over de verschillende paketten waarbij de belangrijkste HD zender (een, canvas, vtm, ...) in het standaardpakket Classic+ komen.
gobber
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 dec 2006, 17:44
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

zeratul schreef:Alles bij bgc, na de tijdlijke superpromo van 20,09 euro is het
50 euro per maand voor
- Internet Go 12mbit 30Gb
- Belgacom TV Classic+
- huur van de Belgacom TV HD-decoder
- de modem voor draadloos ADSL-internet (gratis).
- een abonnement op Belgacom PC Security

Waarschijnlijk wil je ook nog comfort view dus dan 51,95 per maand.
Het HD boeket is al 10 keer verlengd in gratis heid. Er gaan sterke geruchten dat het weldra verdeeld wordt over de verschillende paketten waarbij de belangrijkste HD zender (een, canvas, vtm, ...) in het standaardpakket Classic+ komen.


thx voor info, komt dan nog bij telefoonlijn (18.9 )of discovery lijn (9.95)
ivm auteursrecht(TN 2.71 ) zit dat inbegrepen of apart op factuur
is maar om echt correct beeld te krijgen van de prijs per maand
Afbeelding
Afbeelding
gobber
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 dec 2006, 17:44
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

voor mezelf juiste keuze gemaakt dan(afgezien al de reclame die word gemaakt)


edpnet(of andere isp) 29.95
100GB <24mb
dicoverylijn bgc 9.95
Telenet hd digicorder 8
kabeldistributie 10.62
autuersrecht 2.71

tot: samen 61.63/maand

shakes tn gold : 50
30GB 12mb
auteursrecht : 2.71
kabeldistributie: 10.62

tot: samen 63.33/maand

Internet Go +tv classic 50
30Gb 12mb
discoverylijn 9.95
auteursrecht ?

tot: samen 59.95/maand ?
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Waarom discoverylijn? Neem liever BGC pack + voip via een betamax.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Slevin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 nov 2008, 08:33
Bedankt: 5 keer

Ik heb ook eens een berekening gemaakt waarbij alles wat "alternatief" is, en dit over 3 jaar. Ik heb hier voor analoge tv gekozen met een DVD/harddisk recorder. Hierdoor krijg ik voor mij persoonlijk alle voordelen die digitale tv hebben(uitgesloten digitale beeldkwaliteit) zoals opnemen, tv gids, opnames op DVD branden, pauzeren etc. Dit zijn voor mij de belangrijkste dingen, films huren doe ik toch niet dus heb al die interactiviteit niet nodig.
Ik hoop dat dit een vrij volledige vergelijking is, want dit is wat ik waarschijnlijk ga nemen als ik binnen een paar maanden ga alleen wonen.

dxadsl 26.95€ x 36 + 25€ = 970.2€
raw copper 7.00€ x 36 = 252.0€
analoge tv 14.40€ X 36 = 518.4€
fritzbox 7170 177.00€ x 1 = 177.00€
Philips DVDR5520H DVD/HDD Recorder 279.00€ x 1 = 279.00€
voip nummer 3starsnet 15.00€ x 3 = 45.00€
------------------------------------------------------------------------------------------------
Totaal: 2241.60€

Opgepast: Bij de eerste berekening moeten nog wel de kosten voor het bellen bijgerekend worden.

Telenet
tel + internet + tv 50.00€ x 36 + 50€ = 1850€
analoge tv 13.33€ x 36 = 479.88€
----------------------------------------------------------------------------------
Totaal: 2329.88€
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Als je digitale TV hebt betaal je maar 12% BTW ipv 21% he, meen ik mij toch te herinneren.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Ik ben dan ook maar even aan het rekenen geslagen:
Digitale TV via satelliet met Dreambox + ingebouwde harde schijf: 450 euro aankoop
Een officieel abonnement op TV Vlaanderen: 9,95 per maand: 119,4 per jaar
Belgacom Discovery lijn: 9,65 (??) per maand: 115,8 per jaar
Fritzbox 7170: 158 euro
ADSL abonnement bij edpnet: 19,95 per maand: 239,4 per jaar
Geen DVD recorders nodig (met of zonder ingebouwde harde schijf), geen shakes, geen...
Eigenlijk is mijn grootste kostprijs mijn adsl aansluiting bij edpnet, ca. 240 euro per jaar. Tel daar nog disco lijn bij en ik zit aan iets minder dan 360 euro per jaar aan abonnementskosten. Ik heb geen abo op TV Vlaanderen, maar pluk toch meerdere honderden zenders rechtstreeks digitaal uit de lucht. Opnemen gaat via ingebouwde harde schijf van de sat ontvanger, nadien bestanden over het netwerk naar mijn Macintosh copiëren en van daaruit op DVD branden via ingebouwde DVD brander. Voor telefonie gebruik ik een van de betamax clonen. Dus voor een kostprijs van 37 of 38 euro per jaar bel ik een heel jaar gratis naar vaste lijnen over zowat de hele wereld. Die 37 of 38 euro gebruik ik om naar mobiele telefoons te bellen omdat dat altijd betaald moet worden. Als ik mijn situatie vergelijk met gebruikers van Telenet of Belgacom TV, dan mag ik overduidelijk stellen dat jullie pakken geld betalen per jaar en dat wat ik betaal zo goed als verwaarloosbaar is. En als ik écht een abonnement op TV Vlaanderen wil, dan sluit ik een deal met iemand die een officieel abonnement heeft en kost het mij 10 euro per jaar via CS. Want dat is namelijk de prijs die daarvoor gevraagd wordt.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Zopas ontdekt dat het TV abbonnement gestegen is bij Telenet : analoog = 172,80 €, digitaal = 159,94 € of 13,33 € per maand :x
Tel daarbij nog een digibox bij ( 4 €) en voor digitaal kijken maar vanaf 17,33 € per maand.
Een unlimited Tele2 4Mbit/s AllIn abbo, met gratis bellen na 17h in de week en 't weekend, kost mij 39,90 €
Samen is dit 57,23 €
Voorlopig vind ik dit nog een goede keuze...
Laatst gewijzigd door lacer 15 feb 2009, 23:07, in totaal 2 gewijzigd.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Digiboy29
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 aug 2008, 10:31

Ik heb Dommel (schedom) ADSL2+ Cityconnect aan 13,99 euro per maand! Ik had eerst telenet en ik bespaar nu 320 euro per jaar!

Voor TV heb ik reeds 15 jaar satelliet-tv en reeds 3 jaar Tv Vlaanderen aan 9,90 euro per maand.

Dit internet en tv-aanbod is echt het goedkoopst van allemaal! :-D
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Digiboy29 schreef:Ik heb Dommel (schedom) ADSL2+ Cityconnect aan 13,99 euro per maand! Ik had eerst telenet en ik bespaar nu 320 euro per jaar!

Voor TV heb ik reeds 15 jaar satelliet-tv en reeds 3 jaar Tv Vlaanderen aan 9,90 euro per maand.

Dit internet en tv-aanbod is echt het goedkoopst van allemaal! :-D


Je vergelijkt appelen met peren: dit Cityconnect abonnement is niet voor iedereen toegankelijk, enkel en alleen voor diegenen die toevallig in een grootstad wonen waar deze formule wordt aangeboden. Als je een vergelijking maakt, moet je prijzen vergelijken van abonnementen die voor iedereen over het hele land beschikbaar zijn.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Jack Daniels schreef:Je vergelijkt appelen met peren: dit Cityconnect abonnement is niet voor iedereen toegankelijk, enkel en alleen voor diegenen die toevallig in een grootstad wonen waar deze formule wordt aangeboden. Als je een vergelijking maakt, moet je prijzen vergelijken van abonnementen die voor iedereen over het hele land beschikbaar zijn.

Hoe dan ook, hij blijft gelijk hebben, het is het goedkoopste aanbod op de markt, doch het is gelimiteerd.

Nu kan je zeggen, ik neem BasicNet en TVV, wat is het volgende dat mensen zeggen? "BasicNet heeft maar 1 GB".
Niemand gaat ooit tevreden zijn met een vergelijking maw. :p
gerree
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 maa 2008, 21:15
Locatie: Scherpenheuvel
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

ik dacht dat je voor Belgacom TV internet nodig had maar blijkbaar toch niet volgens zo een via de telefoon
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

gerree schreef:ik dacht dat je voor Belgacom TV internet nodig had maar blijkbaar toch niet volgens zo een via de telefoon

Voor Belgacom TV heb je ofwel een telefoonlijn (18.40/maand), ofwel internet nodig (31.55/maand).
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Lord Utopia schreef:
gerree schreef:ik dacht dat je voor Belgacom TV internet nodig had maar blijkbaar toch niet volgens zo een via de telefoon

Voor Belgacom TV heb je ofwel een telefoonlijn (18.40/maand), ofwel internet nodig (31.55/maand).

Internet kan ook het budget pakket zijn, toch? Pack: 30 euro per maand voor Internet budget en TV.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
lois
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 aug 2006, 12:49

Als "men" zou willen kan het zeer goedkoop zijn: ik heb hier een Panasonic plasma staan, met ingebouwde DVBT tuner, met een simpel binnenhuis antennetje ontvang ik Een, Canvas, Canvas+, en nog een aantal radio zenders, in zeer goede kwaliteit. Als ze er nu nog VTM en enkele nederlandse posten zouden bijdoen kan Telenet en Belgacom tv wel inpakken....
Technisch is het wel mogelijk, het het er ooit van komt... :P lois.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Goztow schreef:
Lord Utopia schreef:
gerree schreef:ik dacht dat je voor Belgacom TV internet nodig had maar blijkbaar toch niet volgens zo een via de telefoon

Voor Belgacom TV heb je ofwel een telefoonlijn (18.40/maand), ofwel internet nodig (31.55/maand).

Internet kan ook het budget pakket zijn, toch? Pack: 30 euro per maand voor Internet budget en TV.

Met dit pack is een vaste Classic-telefoonlijn verplicht.

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... _nettv_bud
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Weer iets bijgeleerd :).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

De pack prijs voor adsl go en belgacom tv is normaal 50 euro, maar heb de decoder in promotie gekocht en betaal nu 44 euro per maand. Bellen die ik bij voor niets via 3 starsnet.... dus geen dure Discover Line meer van 9.95 euro.
Goedkoper zal je niet vinden.... die gasten van Telenet doen je nog een kabeldistributie bovenop betalen en dat is grote afzetterij.


Men moet beseffen daar men die decoder 3 jaar huurt aan zes euro , men dus wel 72 euro per jaar ofwel 216 euro kwijt is aan huurgelden. ( Belgacom )
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Matthias_VL schreef:Men moet beseffen daar men die decoder 3 jaar huurt aan zes euro , men dus wel 72 euro per jaar ofwel 216 euro kwijt is aan huurgelden. ( Belgacom )


Mensen duidelijk maken dat een decoder huren een dure oplossing is, is hopeloos. Bij Telenet betaal je zelfs 8 euro per maand (en het verhaaltje dat hij "gratis" in je Shake zit is nonsens) wat op drie jaar toch zo'n 288 euro is (niet vergeten de 50 euro activatiekosten, en zo kom je dan zelfs aan 338) waarna het toestel nog steeds eigendom is en blijft van Telenet.

Het enige voordeel is dat je steeds (ipv. enkel de eerste twee jaar) een nieuw toestel krijgt, en dat is wel nodig met de "kwaliteit" van de Telenet decoders !
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Je zegt het eigenlijk zelf: die dingen gaan zo vaak stuk dat er één kopen pure waanzin is...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer

Mattias,

en als je nu eens een decoder koopt ipv huurt bij je kabelabo. Dan kom je op 9.95 + 20 voor ADSL bij alternatieve provider +12 euro voor distributie. Bellen gaat dan via VoIP. Betaal je nog 2 euro minder, ben je bereikbaar op een "gewoon nummer" en kan je de andere zenders nog analoog bekijken ook.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Goztow schreef:Je zegt het eigenlijk zelf: die dingen gaan zo vaak stuk dat er één kopen pure waanzin is...


De eerste twee jaar maakt dat geen verschil... en als ik dat derde jaar toch het risico wil lopen moet dat mijn recht zijn, of dacht je dat Telenet bezorgt was om zijn klanten (dan had het trouwens de garantie termijn kunnen verhogen). Huren is voor de provider gewoon pure kassa-kassa... maandelijks vaste inkomsten, ieder bedrijf z'n natte droom !

Gelukkig hebben we reeds lang ingezien dat het huren van een telefoontoestel bij Belgacom absurd was... nu nog wachten tot mensen slim genoeg zijn om gelijkaardig te oordelen over de digitale TV decoders :roll:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Steven7 schreef:en als je nu eens een decoder koopt ipv huurt bij je kabelabo.


Je kan geen decoders meer kopen voor kabeldistributie... Telenet verplicht je namelijk ze te huren !
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

lois schreef:Als "men" zou willen kan het zeer goedkoop zijn: ik heb hier een Panasonic plasma staan, met ingebouwde DVBT tuner, met een simpel binnenhuis antennetje ontvang ik Een, Canvas, Canvas+, en nog een aantal radio zenders, in zeer goede kwaliteit. Als ze er nu nog VTM en enkele nederlandse posten zouden bijdoen kan Telenet en Belgacom tv wel inpakken....
Technisch is het wel mogelijk, het het er ooit van komt... :P lois.


Precies ja, heb ook een sony met ingebouwde DVB-T en versterkt binnenhuisantenne. Ik ontvang in Gent daarmee 1, canvas, canvas+, ned1,2 en 3, zeeland, la une, la deux, la trois, euronews, betv, arte, fr2, fr3, fr5 en nog 2 Franse staatszenders
Bij zeer goede weersomstandigheden nog meer Franse zenders, bij slechte vallen de Franse weg. Al de buitenlandse zenders zijn met elektronsiche progr. gids !Alles hangt er natuurlijk vanaf waar je woont, dicht tegen de Franse grens kan je dikwijls alle Franse zenders ontvangen (18 !) . Idem voor de Engelse zenders aan de Belgische kust (dat zijn er ook een heel pak). Maar je moet hoog wonen (flat bv) of een goede hoge buitenantenne kunnen plaatsen.

In Vlaanderen moet je echter niet teveel verwachten op dvb-t gebied: de belgacom en telenetwinkel moet voortdraaien. En met politici van het slag Quickie is er zelfs stevige tegenwerking tegen de verspreiding van digitale TV via de ether.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

fredo66 schreef:Ik ontvang in Gent daarmee 1, canvas, canvas+, ned1,2 en 3, zeeland, la une, la deux, la trois, euronews, betv, arte, fr2, fr3, fr5 en nog 2 Franse staatszenders


In Gent het Franse DVB-T signaal ontvangen ? Da's toch ook niet normaal (al zeker niet met een binnenhuis antenne) !

Gent is toch niet meteen de grensstreek van Frankrijk ?
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

r2504 schreef:
fredo66 schreef:Ik ontvang in Gent daarmee 1, canvas, canvas+, ned1,2 en 3, zeeland, la une, la deux, la trois, euronews, betv, arte, fr2, fr3, fr5 en nog 2 Franse staatszenders


In Gent het Franse DVB-T signaal ontvangen ? Da's toch ook niet normaal (al zeker niet met een binnenhuis antenne) !

Gent is toch niet meteen de grensstreek van Frankrijk ?

Ik schreef dan ook dat je of hoog moet wonen (ik woon in een dakflat) of een buitenantenne (maar dat kost ook niet zoveel) moet kunnen plaatsen. Door al dat Belgacom en Telenetgeweld wordt er gewoon amper over gesproken over dvb-t. Sommigen worden daar beter van ...

Afstanden zendmasten: Gent - Goes (= nederlandse openbare zenders) zo'n 60 km vogelvlucht, Gent - Bouvigny (Franse zenders) 100 km
Met een buitenantenne (of zoals ik heel hoog met versterkte binnenantenne) is dat echt geen mirakel hoor.

De Duitse zenders die ik in de kerstvakantie een paar uur kon ontvangen, dat was wel een mirakel te noemen :lol:

En om je nog meer te laten watertanden: eind mei start Bouvigny ook nog eens met HD dvb-t ...

De kaart over het signaal van de franse multiplex welke ik ontvang kan je inkijken op
http://www.tnt62-nord.fr/t3193-Bouvigny ... -et-R3.htm
Je zal zien dat ook daarop het signaal tot Gent gaat (blauw = met buitenantenne).
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”