A2F Speedproblem bij scarlet adsl backbone ?? Klopt niet?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Visi0n4ir
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 feb 2004, 09:37
Locatie: Rillaar

saxgod schreef:Als ze iedereen van 4Mbit zouden cappe op 2Mbit zou ik op de momment minder erg vinden dan op 512Kbit downstream te surfen!!! this hier precies sdsl 512Kbit :evil:


WAAAAAAA hoe durf je, geen sprake van 4 mbit is 4mbit kan zijn dat ik mijn snelheid niet haal omdat de bandbreedte het niet toelaat, maar g*dverd*mme niet omdat ze me cappen, daar zou ik en nog wel andere niet mee lachen.
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

Visi0n4ir schreef:
saxgod schreef:Als ze iedereen van 4Mbit zouden cappe op 2Mbit zou ik op de momment minder erg vinden dan op 512Kbit downstream te surfen!!! this hier precies sdsl 512Kbit :evil:


WAAAAAAA hoe durf je, geen sprake van 4 mbit is 4mbit kan zijn dat ik mijn snelheid niet haal omdat de bandbreedte het niet toelaat, maar g*dverd*mme niet omdat ze me cappen, daar zou ik en nog wel andere niet mee lachen.


Kan je je zinnen nog slechter opbouwen?
:roll:

Waar in Rilaar woon je eigenlijk?
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Ik weet niet wat er weer gaande is daar bij A2F maar ik heb er dus ook van ... 50KB met veel geluk en ik krijg op alles en nog wat timeouts.

Surfen doet mij denken aan mijn US Robotics 56K dagen, mail checken lukt niet wegens timeouts, Enemy Territory geraakt niet eens op servers want zelfs een campaign cycle pk3 geraakt niet binnen, etc etc ...

THIS IS CRAP!!!

En ja hoor ... net NU hebben ze weer werken aan de telefooncentrale dus kan ik gaan mailen op't werk, hopen dat ze ooit eens replyen en mij WEER maar eens zitten opnaaien omdat het van geen kl*** vooruit gaat.

I DON'T NEED THIS
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Trieste zaak!
Tja, zelfs na 03:00 nog snelheden onder de 400kbit/s. Lijkt op hetzelfde verschijnsel van 2 maanden terug.
Adsl2Fit 396 424 03:22 27/02/2004
Lijkt me niet dat er in een of twee weken tijd zoveel aanwas van nieuwe leden is dat de snelheid zo kan dalen…
Zomaar een gok: misschien heeft een van de leveranciers aan Webvisie, Scarlet of KPN de kraan tot op een klein straaltje dichtgedraaid om enige druk uit te oefenen om een rekening te betalen.
Webvisie/ADSL2FIT laat (weer) een kans liggen om z'n gebruikers te informeren wat er aan de hand is.
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

Lijkt er idd op , denk daty scarlet veel klanten heeft bijgekregen...

Ik was gisteren bij mn kapper, en die had een nieuw scarlett abbo, snelheid was om te huoelen en ie disconnetecteerde zowat alle 15 minuten...
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”