Hey guys,
dit merkte ik net op...
Geen idee of het aan mij ligt of jullie, maar wilde het effe melden
MSN Userbase ?
- Bijlagen
-
- favico.JPG
- (18.37 KiB) 528 keer gedownload
There are two types of planes : Fighters and Targets
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Yups, ik ben dat ook een paar keer tegengekomen, krijg ik plots het telenet logo in mijn bookmarks, terwijl het geen telenet-website is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Aah , nonkel gr4vity , krijgen we dan pré binnenkort ?gr4vity schreef: Het ging tussen microsoft en google, maar google kon niet genoeg betalen...
The eternal and true pessimist
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Cool. Waarschijnlijk een lapsusje van IE. Z'n favicon-cache zal in de war zijn ('t zou niet de eerste keer zijn).
Bod van Microsoft hebben we afgewezen. We moesten dan namelijk "Live Userbase" gaan heten en dat vonden we niet lekker bekken .
Bod van Microsoft hebben we afgewezen. We moesten dan namelijk "Live Userbase" gaan heten en dat vonden we niet lekker bekken .
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Spreek voor jezelf: ik heb het bod van Microsoft al aangenomen. Vanaf nu mogen jullie me allemaal als MS Goztow aanspreken en zullen alle topics tegen Microsoft onmiddellijk verwijderd worden.
-MS Goz
-MS Goz
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Hoe? Gaan we nu toch guserbase noemen dan ?meon schreef:Bod van Microsoft hebben we afgewezen. We moesten dan namelijk "Live Userbase" gaan heten en dat vonden we niet lekker bekken .
Ik heb altijd al iets raars in u opgemerkt... maar nu weten we ineens watGoztow schreef:Vanaf nu mogen jullie me allemaal als MS Goztow aanspreken en zullen alle topics tegen Microsoft onmiddellijk verwijderd worden