Cityconnect mechelen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

nieuw topic over cityconnect te mechelen...

Concrete vragen welke ik graag had beantwoord gezien.. is ondertussen na de centrale aan het station ook die van het noord geactiveerd?
Waar kan cityconnect te mechelen aangevraagd worden?

----
Volgens beschikbaarheid op dommel website kan ik in putte vanaf 30/4/2009 aangsloten worden op dommel cityconnect netwerk. Volgend diezelfde test kunnen mijn beide buren dit echter niet ..wat dus de betrouwbaarheid van die test onderuit haalt ;) ... Wij kunnen echter wel allemaal op 12mbits aangesloten worden (belgacom adsl2+ profiel dus)

Volgens beschikbaarheidtest op dommel website is een (willekeurig) adres in de nekkerspoelstraat (niet ver van station nekkerspoel) aansluitbaar op 12mbit (is adslprofiel van belgacom hardware denk ik dus)
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Alleen telefoneren met dommel zal antwoorden opleveren vrees ik op jouw vragen

En dan blijft het ook uiteraard daarna afwachten op het beloofde resultaat
The eternal and true pessimist :D
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Heb een ticket geopend na mijn posting hier.
Een tiental minuten geleden (21h !!) kreeg ik antwoord (een aantal uur na het openen van mijn ticket dus).

Qua respons tijd is dit dus alvast zeer goed.

Antwoord dommel:
Als er op de site word bevestigd dat u city connect kan nemen dan gaat dit ook mogelijk zijn. (vraag is waarom mijn buren het niet kunnen, fout in hun test (of database) ? Of zal ik dan toch cityconnect kunnen krijgen
Er wordt echter niet ge-migreert van homeconnect naar city-connect. Iets waar ik dommel in kan volgen, het zou immers een economisch verlies zijn aangezien hc duurder is , en je hebt immers getekend voor HC. Maar mijn vraag was eigenlijk... krijg ik op mijn hc geen cityconnect snelheden, zoals ze aangeven op de website? En na mijn contract-tijd (ben ik wel niet van plan ,aangezien ik vrij tevreden ben over HC telefoon) ben ik toch in de mogelijkheid om kosteloos (activatiekost buiten beschouwing gelaten) over te schakelen volgens mij?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”