Hey all,
ben mezelf blind aan het staren op het gigantische aanbod TFT's momenteel...
Ik zoek voor op het werk een 2e scherm (laptop is té klein) maar ben een leek mbt de nieuwste schermen.
Misschien kan iemand me helpen?
- Budget : 100-150€ (mag beetje meer maar moet het waard zijn)
- Grootte : 19-22inch, liefst widescreen
- Gebruik : praktisch geen films, geen games, gewooon outlook/internet/applicaties/...
- Design : tjah, geen beige bak zoals vroeger, liefst met een zo laag mogelijke voet, dan zie ik mijn collega nog
Alvast bedankt,
alle info welkom!!!
TFT scherm - werkplaats
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
http://www.tones.be/shop_producten.php?cat=310
Keuze genoeg
Als je geen games speelt, dvd's kijkt etc maakt het echt niet zoveel uit in die prijsklasse.
Kies een scherm dat je kan aanpassen in de hoogte misschien omdat dit wel redelijk belangrijk is.
Keuze genoeg
Als je geen games speelt, dvd's kijkt etc maakt het echt niet zoveel uit in die prijsklasse.
Kies een scherm dat je kan aanpassen in de hoogte misschien omdat dit wel redelijk belangrijk is.
Thanks Dafke.
Heb eens rondgekeken en inderdaad, er is een groot aanbod in die prijsklasse.
Enkele collega's hebben me aangeraden om een scherm met DVI-aansluiting te nemen, daar dit iets rustiger zou zijn voor de ogen.
Anyway, ik heb een Philips van 149€ besteld, wordt morgen geleverd.
De hoogte verstelbaarheid is niet zo belangrijk, hij is slechts 41cm hoog met de standaard, dan zie ik nog net mijn collega zijn neus
Heb eens rondgekeken en inderdaad, er is een groot aanbod in die prijsklasse.
Enkele collega's hebben me aangeraden om een scherm met DVI-aansluiting te nemen, daar dit iets rustiger zou zijn voor de ogen.
Anyway, ik heb een Philips van 149€ besteld, wordt morgen geleverd.
De hoogte verstelbaarheid is niet zo belangrijk, hij is slechts 41cm hoog met de standaard, dan zie ik nog net mijn collega zijn neus
There are two types of planes : Fighters and Targets