Dommel klanten kunnen elkaar niet bellen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
bravo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 23 jul 2008, 16:06

Wij hebben thuis 2 telefoonlijnen, dus twee verschillende toestellen aangesloten op HC. Op het ene toestel hadden we echo (wij hoorden dat niet, de beller wel), en zelfs bij het wisselen van poort bleef dit probleem bestaan. Nu heb ik een ander telefoontoestel gekocht, en heb geen enkel probleem meer. Het waren goedkope telefoons van Topcom, maar zo Top waren die dus blijkbaar niet, want nu is er blijkbaar geen echo meer ;-) Zelfs niet bij het downloaden / uploaden, dus blijkbaar hebben ze toch ingesteld dat er voorrang is op telefonie dan op download?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

bravo schreef:Zelfs niet bij het downloaden / uploaden, dus blijkbaar hebben ze toch ingesteld dat er voorrang is op telefonie dan op download?
Als ik aan het downloaden ben en er belt iemand of er is een uitgaande oproep dan verminderd de download/upload -snelheid hier automatisch.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
bravo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 23 jul 2008, 16:06

inderdaad, heb ik ook gemerkt.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Het is maandag, de dag voor dommel klanten om vollop met elkaar te bellen.
Maar dat lukt natuurlijk niet. We hadden niet anders verwacht.

beloven beloven beloven.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

HANs schreef:Het is maandag, de dag voor dommel klanten om vollop met elkaar te bellen.
Maar dat lukt natuurlijk niet. We hadden niet anders verwacht.

beloven beloven beloven.


waarom post je niet om 8H31 ?

dan hebben ze exact 1 minuut tijd gehad om mega processen te implementeren :banana:

al verwacht ik ook niet dat bij iedereen alle problemen magisch zullen opgelost geraken en vele zullen ook manueel moeten gaan updaten etc toch zullen er weer een deel meer zijn dat elkaar kunnen bellen vermoed ik na vandaag
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

haha gefopt. Dit dommel grapje duurt al wel even. Voor diegene die dachten dat het nu opgelost is jammer.
Enkele weken, maanden terug heb ik ook enkele keren dommel gebeld en ook toen ging het de eerst volgende maandag in orde zijn.
Bellen de dinsdag nadien gaf me enkel als resultaat "ze zijn er mee bezig, tegen volgende maadag zou het van de baan moeten zijn".
Na deze spreuk enkele keren te horen gekregen te hebben eb ik het zelf opgegeven.
Sorry voor the believers maar het zal nooit werken. Tenzij... :lol:
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Je hebt tenminste elke maandag iets om naar uit te kijken :angel:
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Eens gebeld naar hun helpdesk en sommige klanten hebben gemeld dat ze nu wel kunnen bellen naar elkaar. We zijn nog vollop bezig met het overzetten van ons systeem nu.

Ik geloof daar nu eens niks van hé. Ik kan me niet voorstellen dat ik ga bellen naar de helpdesk om te melden dat het nu wel werkt.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Ongelofelijk het is zover :beerchug:

DOMMEL klanten kunnen elkaar WEL bellen :banana: :banana:
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

HANs schreef:Ongelofelijk het is zover :beerchug:

DOMMEL klanten kunnen elkaar WEL bellen :banana: :banana:


Oh ja ? Sinds wanneer ?

Ik heb op vrijdag (6 maart 2009) nog eens geprobeerd naar mijn vader (die ook op Homeconnect zit) te bellen. Maar zonder resultaat.

Werkt dit sinds vandaag ? En zo ja, voor iedereen ?

Dit was zowat het enige wat nog niet werkte bij mij.
Behalve de ADSL2+ upgrade (maar dat ligt aan Belgacom, niet Dommel)

Tja.. Als alles hier straks werkt, ik alles heb, zal dat hier stil worden op de fora.
Of toch niet :wink:
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Kweet het niet: als ik lees dat er oproepen gefactureerd worden terwijl de getelfoneerde nooit opgenomen heeft... :bang:
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

HANs schreef:Het is maandag, de dag voor dommel klanten om vollop met elkaar te bellen.
Maar dat lukt natuurlijk niet. We hadden niet anders verwacht.

beloven beloven beloven.



We zijn nu een maand verder (4 maandagen verder) en kan je al bellen? Of is het nog hetzelfde liedje dat men afspeelt? "tegen volgende maandag tatatatatatatatat"

Dit bedrijf moet dringend op de vingers getikt worden voor hun misleidende reclame en de verkoop van producten die niet door de consument kunnen gebruikt worden maar wel aangerekend worden.

Wanneer gaat Userbase een waarschuwing voor Dommel op de voorpagina plaatsen? Of gaat men blijvend hun kop in het zand steken?
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Het werkt blijkbaar sinds gisteren (zondag). Ik zou zeggen, probeer het even en je zal wel horen.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Muziekbos schreef:
HANs schreef:Het is maandag, de dag voor dommel klanten om vollop met elkaar te bellen.
Maar dat lukt natuurlijk niet. We hadden niet anders verwacht. beloven beloven beloven.


We zijn nu een maand verder (4 maandagen verder) en kan je al bellen? Of is het nog hetzelfde liedje dat men afspeelt? "tegen volgende maandag tatatatatatatatat"

Dit bedrijf moet dringend op de vingers getikt worden voor hun misleidende reclame en de verkoop van producten die niet door de consument kunnen gebruikt worden maar wel aangerekend worden.

Wanneer gaat Userbase een waarschuwing voor Dommel op de voorpagina plaatsen? Of gaat men blijvend hun kop in het zand steken?


Muziekbos, loopt jouw horloge achter ofzo ? :? Hans, komt hier net vertellen, dat het werkt sinds zondag. En jij quote een opmerking van hem, van een paar weken terug...

Misleidende reclame ? Waar ? Heb je het op die 12 Mpbs, die is ondertussen ook al opgeleverd hoor. Jouw horloge loopt echt wel achter... :|

Dommel is goed bezig, vind ik. Alleen een pessimist (of de eeuwige klager, die nooit content is) kan dat niet inzien :wink:
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Gent32m schreef:
Muziekbos schreef:
HANs schreef:Het is maandag, de dag voor dommel klanten om vollop met elkaar te bellen.
Maar dat lukt natuurlijk niet. We hadden niet anders verwacht. beloven beloven beloven.


We zijn nu een maand verder (4 maandagen verder) en kan je al bellen? Of is het nog hetzelfde liedje dat men afspeelt? "tegen volgende maandag tatatatatatatatat"

Dit bedrijf moet dringend op de vingers getikt worden voor hun misleidende reclame en de verkoop van producten die niet door de consument kunnen gebruikt worden maar wel aangerekend worden.

Wanneer gaat Userbase een waarschuwing voor Dommel op de voorpagina plaatsen? Of gaat men blijvend hun kop in het zand steken?


Muziekbos, loopt jouw horloge achter ofzo ? :? Hans, komt hier net vertellen, dat het werkt sinds zondag. En jij quote een opmerking van hem, van een paar weken terug...

Misleidende reclame ? Waar ? Heb je het op die 12 Mpbs, die is ondertussen ook al opgeleverd hoor. Jouw horloge loopt echt wel achter... :|

Dommel is goed bezig, vind ik. Alleen een pessimist (of de eeuwige klager, die nooit content is) kan dat niet inzien :wink:

Bwa goed, het kan wel beter(mailserver,newsserver,downtime,facturatie,...)Mij hoor je niet klagen, heb mn downloadmeter eraf gesmeten 200GB is gewoon geen limiet(eindelijk!).
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

ooohhhh my god hier zijn geeeeeeeen woorden voor maar ik kan eindelijk naar andere dommelaars bellen !
yes !!!!!!
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Ik stoot nu toevallig op deze topic.
Hoe lang sleept dit probleem al aan?
Wat is het standpunt van de Ombudsman voor Telecommunicatie?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
DarthStijn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 jun 2008, 23:26

localhost schreef:Ik stoot nu toevallig op deze topic.
Hoe lang sleept dit probleem al aan?
Wat is het standpunt van de Ombudsman voor Telecommunicatie?


Wel mss even egoei lezen? Het probleem is verholpen :wink:
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

De eerste post in deze topic was op 13/08/2008. Ik wil weten of het daarvoor ook al was.
Het is niet omdat het vandaag opeens opgelost lijkt, dat er geen consequenties zijn voor de voorafgaande maanden.
Daarom wil ik weten wie de Ombudsman gecontacteert heeft, en wat die z'n standpunt is.
En als niemand persoonlijk een klacht heeft ingediend, dan kan een organisatie dat ook namens het getroffen individu doen.
In de statuten van Userbase vzw staat dat ze dit (kunnen) doen. Maar dan moeten jullie dat wel vragen, natuurlijk.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Ik heb me nog niet echt beziggehouden met het doorlezen van de statuten van Userbase, maar ik betwijfel sterk dat UB als VZW zich gaat bezighouden met het indienen van klachten bij de Ombudsdienst namens (een deel van) zijn gebruikers. Ik heb op hier op het forum al een aantal posts van Meon en andere verantwoordelijken gelezen die duidelijk stelden dat dit soort zaken niet tot het takenpakket van UB hoort.

Ik vind het trouwens vreemd dat iemand met TIK vzw in zijn logo hier komt pleiten om UB een klacht te laten indienen tegen Dommel. Ik dacht dat er binnen jullie organisatie DUG (Dommel User Groep) was opgericht om zo'n zaken aan te kaarten ? Of is DUG ondertussen al een stille dood gestorven ?
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Om te antwoorden op de vraag hoelang dit probleem al aansleept ... van in den beginne van homeconnect tot nu zondag. dat is zo'n kleine 9 maanden dacht ik. Op 9 maanden worden er andere dingen gemaakt hoor!
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Uzzi schreef:Ik heb me nog niet echt beziggehouden met het doorlezen van de statuten van Userbase, maar ik betwijfel sterk dat UB als VZW zich gaat bezighouden met het indienen van klachten bij de Ombudsdienst namens (een deel van) zijn gebruikers. Ik heb op hier op het forum al een aantal posts van Meon en andere verantwoordelijken gelezen die duidelijk stelden dat dit soort zaken niet tot het takenpakket van UB hoort.

Ik vind het trouwens vreemd dat iemand met TIK vzw in zijn logo hier komt pleiten om UB een klacht te laten indienen tegen Dommel. Ik dacht dat er binnen jullie organisatie DUG (Dommel User Groep) was opgericht om zo'n zaken aan te kaarten ? Of is DUG ondertussen al een stille dood gestorven ?


+1 (hier sluit ik me bij aan)

Daarnaast vind ik ook niet dat we naar een soort situatie moeten evolueren (zoals bv in Amerika) waar we voor het minste meteen allen massaal gaan procederen (en klacht indienen). Komaan, laten we het hier nog een beetje leefbaar houden ook hé.

Ik heb dit al meermaals gezegd. Je betaalt voor een dienst. De core bij HC is b.v. internet + telefonie. Dat je hierbij bv nog geen tweede lijn kunt activeren of van Dommel naar Dommel kunt bellen, etc, vind ik zo erg niet. Moest dit probleem na 1 jaar nog niet opgelost geraken, kun je overwegen een klacht hiervoor in te dienen. In the mean time, geef die mensen daar de tijd om hun problemen op te lossen...

Bedoel, Windows XP, Vista, etc zaten in het begin ook allemaal vol met bugs (en in veel drivers zitten soms nog altijd bugs). Moeten we voor al die bugs dan meteen een klacht gaan indienen bij Microsoft of elders ? Ik vind van niet. Leuk is anders. Maar zolang de "core" werkt, vind ik het ok. Daar betaal je tenslotte voor.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De Core van Homeconnect is, onbeperkt internetten en onbeperkt bellen naar alle vaste lijnen in België. Eén van die twee zaken werken niet bij Dommel.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Lord Utopia schreef:De Core van Homeconnect is, onbeperkt internetten en onbeperkt bellen naar alle vaste lijnen in België. Eén van die twee zaken werken niet bij Dommel.


Je kan wel onbeperkt bellen naar alle vaste lijnen. "Alle" zijde (niet die van Dommelaars zelf). Allé nu wel, maar vroeger dus niet. Als je telefoonboek geen dommelklanten bevat, of als dit slechts 1% is van je telefoonboek, vind ik dit te verwaarlozen. Als je natuurlijk enkel naar je ouders bv belt. En die enkel met Homeconnect bereikbaar zijn, heb je hier inderdaad een punt en werkt deze "core" niet.

Kortom, dit is van situatie tot situatie afhankelijk..
Enfin, dit schijnt nu opgelost te zijn, ik moet het nog altijd eens proberen.
Maar ik bel zo weinig naar huis... Shame on me :oops:
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

Ik ben eindelijk een gelukkig man. Op aandringen van een collega nog maar eens proberen te bellen van dommel naar dommel en warempel het werkt.
Na 6 maand in gesprek te zijn heeft hij eindelijk afgelegd :lol:

Voor zij die nog niet kunnen bellen. Laatste homelink software der op en bellen naar dommel.
Binnen de week was het in orde. :banana:
Telespetter
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 jul 2008, 16:21
Locatie: Gent

Eindelijk is het zover, na mijn snelheidsverhoging kan ik nu eindelijk ook bellen naar andere Dommelaars.
Voordien waren dit steeds extra kosten doordat ik mijn gsm moest gebruiken, dat zal ik binnenkort
wel aan mijn telefoonfactuur merken, want mijn onderbuur kreeg er reeds een.....
Zo komt het dan voor mij allemaal in orde, een stabiele internetverbinding : Downstream-snelheid: 7405 kbps
Upstream-snelheid: 509 kbps. Onbeperkt van nieuwsgroepen downloaden met een retentie tot 100 dagen.
Een telefoonlijn die nu naar behoren werkt, alhoewel er toch nog af en toe een echo blijkt op te zitten en
een tweede nummer voor mijn fax. Het zag er vele maanden geleden, allemaal wat en voor anderen (zeer)
negatief uit, maar voor mij is het ok .....nu nog wachten op die factuur die d(r)ommelse telefoonfactuur,
maar dat zal ik er ook maar bijnemen zeker want het werkt, ik kan Dommelaars bellen.
Bedankt Dommel, ik blijf nog een beetje.

Een tevreden Homeconnect gebruiker. :-D :-D
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Telespetter schreef:Een tevreden Homeconnect gebruiker. :-D :-D


Hoe kan je tevreden zijn als een product maandenlang (ondertussen maar dan een halfjaar) niet werkt. Als je in de plaats van besparen vele euro's extra geld dient uit te geven omdat het product niet werkt zoals aangegeven bij aankoop. :bang: Een nieuwe wagen kopen die meer dan zes maanden in de garage staat omdat hij niet rijd en telkens een taxi betalen om je te verplaatsen. Dat is dus Dommel in de praktijk en hun klanten zijn dan nog tevreden :bang: :bang: :bang:
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Als die persoon daar nu mee tevreden is, dan is dat toch zijn zaak? :) In ieder geval: het lijkt erop dat het product nu correct werkt, dus dat kunnen we enkel toejuichen. Hoe geduldig sommige mensen zijn, dat moet iedereen voor zichzelf bepalen :).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Alles werkt nu inderdaad naar behoren, helaas heb ik nog een echo (nou ja niet ik maar degene die mij belt) dat schijnt aan mijn DECT telefoon te liggen in combinatie met VOIP.

Nu nog 12 Mbps en dan ben ik content...(zit nog op 4.6, 2.9 km van centrale vindt Belgacom te ver)
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

Ook eens geprobeerd om naar vrienden te bellen, ze hebben een belgacom abo maar hebben Dommel via Fritzbox, dat is dus internet via Dommel en telefoniekosten via Dommel. Ik kon dus er voor niet bellen naar hen, maar eergisteren het eens geprobeerd. Nadat ik de nummer heb gevormd kreeg ik een stilte, even later een toon, er werd niet opgepakt. Ik ga kijken naar de homelink: er werd 33 seconden geregistreerd en er werd een bedrag van 0,1226€ aangerekend.
Ik heb niet eens iemand aan de lijn gehad. Als ik naar de nummer kijkt dan staat er nog een extra 0 voor de zone, ipv 02... staat er 002...
Doe je zo 10 telefoontjes dan kost je dat al gauw 1,226€ e, je hebt dan niet eens iemand aan de lijn gehad.
Heeft er nog iemand zijn telefoontijd en het aangerekend bedrag bekeken? Of moeten we setup kosten betalen, ik dacht telefonie naar ALLE vaste lijnen zijn toch gratis?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Zelfs setupkosten zijn in principe enkel als iemand opneemt, want anders is er geen verbinding gemaakt (dus geen "setup") ;).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Telespetter
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 jul 2008, 16:21
Locatie: Gent

Muziekbos schreef:Hoe kan je tevreden zijn als een product maandenlang (ondertussen maar dan een halfjaar) niet werkt. Als je in de plaats van besparen vele euro's extra geld dient uit te geven omdat het product niet werkt zoals aangegeven bij aankoop. :bang: Een nieuwe wagen kopen die meer dan zes maanden in de garage staat omdat hij niet rijd en telkens een taxi betalen om je te verplaatsen. Dat is dus Dommel in de praktijk en hun klanten zijn dan nog tevreden :bang: :bang: :bang:


Dat Dommel een product aanbood als Homeconnect is op zichzelf uitstekend dat ze alles wat ze er bij beloven niet meteen aanbieden is niet alleen een grove leugen maar ook misleiding. Maar waar het mij omdraait is het feit dat ik een Telenet klant was van het eerste uur, ik betaalde destijds nog in Belgische frank 10.000 Fr aansluitkosten wat dan veel geld was maar de overstap van mijn 56K modem was snel gezet. Nu zijn we zovele jaren later de limieten evolueren. Bij Telenet was ik tevreden maar niet van de limieten, die kreeg ik wel bij Dommel. Ik kon onbeperkt downloaden, ik had digitale tv bij telenet met al die dure paketten, dit is verleden tijd, nu bepaal ik naar wat en op welk uur ik kijk, een multimediaschijf doet wonderen. Geen extra volume blokken meer bij Telenet geen digitale tv, ik heb nu mijn eigen digitale tv. Dus dit was en is Homeconnect + ik had een telefoonlijn lijn waar ik welgeteld 1 maand wat problemen mee gehad heb en die daarna perfect werkte. En waar ik 24 uur per dag gratis kan met bellen. Ten derde als ik van nieuwsgroepen wil downloaden, bij Telenet had ik weer een probleem, ik had mij een payserver moeten aanschaffen, bij Dommel had ik tot 200 dagen dagen retentie, wat tot voor kort verminderd werd naar 100 dagen maar daar ben ik nog steeds tevreden over. Mijn snelheid, ok ja 4mb.
Dommel was niet van zijn woord dat is waar maar het totaalpakket welke ze aanboden onbeperkt internet, telefonie en de toegang tot de newsservers, dit werkte wel allemaal vanaf het begin en daar ging het mij om, als ik mijn rekening maak ben ik goedkoper af dan gelijk waar, want zelfs mijn digitale tv met paketten ligt nu ook buiten dankzij de onbeperkte limieten.
Waarom zou ik hier dan iedere dag zitten zagen over dingen die er toch niet meteen aankomen, na 7 maanden heb ik mijn snelheidsverhoging, mijn tweede telefoonnummer en kan ik bellen naar mijn vrienden die ook Hommeconnect hebben. Dat is voor mij mooi meegenomen, voor andere mensen is dit misschien een ere kwestie om hun gelijk te halen, wat geschreven staat op de Dommel site en betaal zal ik ook MOETEN hebben.
In ieder geval ik respecteer iedereen zijn mening, hiervoor had ik reeds Netconnect en was daar steeds tevreden over, heb meteen de sprong gewaagd naar Homeconnect, daar de abonnementsprijs van de Discovery Line opgetrokken werd door Belgacom en ik zo ook meteen kon beschikken over een vaste lijn.
Het verschil tussen de prijs van Netconnect + (Discovery Line) en Homeconnect, 4 euro, daar had ik onbeperkt internet voor en telefonie. Mijn keuze was snel gemaakt en ik heb er nog geen moment spijt van.

Een tevreden Homeconnect gebruiker (Als dat op dit forum mag)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”