Tweede telefoonlijn

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Ik had (indertijd) een tweede telefoonnr aangevraagd voor Homeconnect.
Vandaag krijg ik deze email:
Geachte Klant,

U hebt via de homelink software de activatie van een 2de lijn/nummer aangevraagd.
Het nummer dat werd toegekend aan deze extra telefoonlijn, kan u terugvinden in het onderwerp van deze e-mail.
De activatie van deze lijn zal afgerond worden binnen de periode van 1 week. U dient geen aanpassingen te doen aan uw installatie, zorg er enkel voor dat telefoontoestellen en/of faxmachines die gebruik maken van dit telefoonnumer aangesloten zijn op de "phone2" poort van uw siemens homebox modem.
Het huidige telefoonnummer zal natuurlijk blijven werken op alle toestellen die aangesloten zijn op de "phone1" poort van uw siemens homebox modem.
Nu mijn vraag, is het ook mogelijk dat mijn "hoofdtelnr" op zowel phone 1 als 2 gaat?

*edit: dit gaat makkelijk door bij Voip: toestellen Phone #2 te bewerken. Je zal zien dat je sipXXXX-1 geworden is. Gewoon veranderen naar de gewone sip. Als je dan belt naar dat nr krijg je te horen dat het niet beschikbaar is:).
Kan bv handig zijn als je op pc Bria hebt staan, en je dat telnr wil gebruiken:)
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

same here
karp_p
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 16 dec 2006, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Hey,

Heb je extra kosten moeten betalen voor dat 2de nummer?
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

kan je gratis aanvragen in Homelink
bravo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 23 jul 2008, 16:06

frado schreef:*edit: dit gaat makkelijk door bij Voip: toestellen Phone #2 te bewerken. Je zal zien dat je sipXXXX-1 geworden is. Gewoon veranderen naar de gewone sip. Als je dan belt naar dat nr krijg je te horen dat het niet beschikbaar is:).
Kan bv handig zijn als je op pc Bria hebt staan, en je dat telnr wil gebruiken:)


Dus je hebt nog altijd ingesteld gekregen dat je op "line 2" toch nog altijd je hoofdtelefoonnummer wil gebruiken? Want ik heb dat toen "per ongeluk" aangevraagd (ik dacht dat het ging om signaal 2e oproep), maar heb dat momenteel nog niet nodig (tot ik eindelijk m'n faxtoestel krijg voor m'n verjaardag ;-))) ). Dus zou eigenlijk m'n line 2 nog altijd willen kunnen gebruiken voor m'n antwoordapparaat voor m'n hoofdnummer.
Spooik
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 jul 2008, 10:49

Ik heb tijdje terug ook de 2de lijn aangevraagd en heb vorige week eens gebeld wanneer deze actief zou zijn. De persoon van de helpdesk zei eerste week van maart. Deze mail heb ik nog niet gekregen, maar het ziet er naar uit dat ze de belofte van de 2de lijn aan het waar maken zijn :banana:
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

bravo schreef:
frado schreef:*edit: dit gaat makkelijk door bij Voip: toestellen Phone #2 te bewerken. Je zal zien dat je sipXXXX-1 geworden is. Gewoon veranderen naar de gewone sip. Als je dan belt naar dat nr krijg je te horen dat het niet beschikbaar is:).
Kan bv handig zijn als je op pc Bria hebt staan, en je dat telnr wil gebruiken:)


Dus je hebt nog altijd ingesteld gekregen dat je op "line 2" toch nog altijd je hoofdtelefoonnummer wil gebruiken? Want ik heb dat toen "per ongeluk" aangevraagd (ik dacht dat het ging om signaal 2e oproep), maar heb dat momenteel nog niet nodig (tot ik eindelijk m'n faxtoestel krijg voor m'n verjaardag ;-))) ). Dus zou eigenlijk m'n line 2 nog altijd willen kunnen gebruiken voor m'n antwoordapparaat voor m'n hoofdnummer.

Je kan het instellen dat je op Line 2 ook het gewone nummer hebt, maar dan is je tweede nummer wel niet meer actief!. Dusja nu gebruik ik die 2e tel nr eigenlijk niet, heb het eignelijk ook niet nodig:p
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
Locatie: Oostende

ja heb ook een mail ontvangen met mijn 2de lijn nummer. Eigen had ik dit niet nodig. :roll:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”