Mobile Vikings

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

lithion schreef:
Sasuke schreef:Weet er iemand of het mogelijk is om met een MobileVikings abbo ook ActiveSync (Exchange) te gebruiken ? Dat zou vooral voor mij het verkoopsargument zijn.
Activesync gaat over https, dus tenzij ze https blokkeren, zal dit werken.
zal wel werken... maar opgepast dat ze u geen zware emails erdoor jagen...
persoonlijk vind ik gmail beter
maar ik heb voor zo'n toestanden Nokia Live Mail geinstalleerd staan (push email achtige oplossing)
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

skynetbbs schreef: zal wel werken... maar opgepast dat ze u geen zware emails erdoor jagen...
Zowel activesync voor nokia, win mobile en iphone downloaden grote bijlagen standaard enkel op aanvraag. Als je 30MB traffiek haalt met activesync heb je al een paar mails gelezen.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Mja, ik gebruik nu Google Mobile Sync op m'n HTC Touch Pro, werkt goed, maar 't zal leuker zijn als ik een GSM kan vinden met twee SIM slots, één voor Mobile Vikings en een ander voor m'n werk abo.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster

en dan? regelmatig rebooten en dan in mobile vikings mode opstarten?
(en dus onbereikbaar zijn op je werkgsm?)
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

kan je niet met 2 tegelijk actief zijn?
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster

Ken
Elite Poster
Elite Poster

Ik zoek iets als een quadband met dualsim. Mobilevikings zou handig zijn om een demo te geven voor ipcams.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
TV = FTA IPTV + Netflix
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster

Ken schreef:Ik zoek iets als een quadband met dualsim. Mobilevikings zou handig zijn om een demo te geven voor ipcams.
installeer het gratis programma http://www.qik.com op je gsm :-)
dan is je gsm een ipcam met autofocus :-)

dmv http://www.joikuspot.com kun je evt je WIRELESS ipcam aan je gsm hangen?

of als je een usb 3G stick op ebay koopt (20euro?) en een fonera2 (50euro)... dan kun je een USB 2.0 webcam van 9,99 euro gebruiken als 3G ipcam

op de hcc zag ik nog ipcam's met rotatie en al voor amper 99euro

nu als ik op vakantie ben in het "buitenland" is mobile vikings beetje duur om naar m'n ipcam thuis te kijken
coldman
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

vandaag 15 euro overgemaakt van mijn paypal account.
internet werkt goed zolang het bij browsen/e-mailen blijft.
filmpjes van youtube streamen gaat natuurlijk minder goed.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster

coldman schreef:vandaag 15 euro overgemaakt van mijn paypal account.
internet werkt goed zolang het bij browsen/e-mailen blijft.
filmpjes van youtube streamen gaat natuurlijk minder goed.
voip gaat ook redelijk goed...
ik kan nu naar een 02 nr bellen en m'n gsm rinkelt :-)
Ken
Elite Poster
Elite Poster

skynetbbs schreef:
Ken schreef:dmv http://www.joikuspot.com kun je evt je WIRELESS ipcam aan je gsm hangen?
op de hcc zag ik nog ipcam's met rotatie en al voor amper 99euro
Neuh tis om te livestreamen van op onze demo shop naar m'n gsm in rtsp 3gpp.
Ja 't gaat hier om megapixel reso cameras tot simpele axis vga cams. Anyway op m'n pa z'n nokia communicator werkt het perfect over 3G.

TV = FTA IPTV + Netflix
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster

Ken schreef: Ja 't gaat hier om megapixel reso cameras tot simpele axis vga cams. Anyway op m'n pa z'n nokia communicator werkt het perfect over 3G.
sure maar op het base netwerk gaat het over Edge... dat is een factor 10 verschil... ipv 1,4mbyte/s heb je nog maar 0,140mbyte/s snelheid...

dit is net snel genoeg voor skype/sip (met de nodige horten & stoten...zeker geen perfect toonbeeld voor voip);
maar "video" neen vergeet dat maar... dan kan je maar beter Mobistar Online oftewel de 15euro/15h proximus aanbod nemen...DAN heb je tenminste snelheden die soms sneller zijn dan adsl :-)
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

skynetbbs schreef:sure maar op het base netwerk gaat het over Edge... dat is een factor 10 verschil... ipv 1,4mbyte/s heb je nog maar 0,140mbyte/s snelheid...
In praktijk gaat edge aan ongeveer 350kbit (goeie 40kByte/s). Aangezien het 3G netwerk nog heel dun bezaaid is ga je meestal maar deze snelheid halen bij alle providers. Uitzondering is natuurlijk Proximus, die op sommige plaatsen zelfs nog geen EDGE heeft uitgerold. EDGE snelheden zijn trouwen al geschikt om videostreams te bekijken als de stream is aangepast voor je apparaat (lees: er worden niet meer pixels uitgestuurd, dan je scherm kan weergeven). Praktijkvoorbeeld hierin is bvb youtube op je iphone waar, na het vullen van je buffer, je zonder schokken kan kijken naar de clips.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster

lithion schreef:
skynetbbs schreef:sure maar op het base netwerk gaat het over Edge... dat is een factor 10 verschil... ipv 1,4mbyte/s heb je nog maar 0,140mbyte/s snelheid...
In praktijk gaat edge aan ongeveer 350kbit (goeie 40kByte/s). Aangezien het 3G netwerk nog heel dun bezaaid is ga je meestal maar deze snelheid halen bij alle providers. Uitzondering is natuurlijk Proximus, die op sommige plaatsen zelfs nog geen EDGE heeft uitgerold. EDGE snelheden zijn trouwen al geschikt om videostreams te bekijken als de stream is aangepast voor je apparaat (lees: er worden niet meer pixels uitgestuurd, dan je scherm kan weergeven). Praktijkvoorbeeld hierin is bvb youtube op je iphone waar, na het vullen van je buffer, je zonder schokken kan kijken naar de clips.
dun bezaaid? op mobistar en proximus website lijkt het 3G bijna in heel Belgie te zijn...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

skynetbbs schreef: dun bezaaid? op mobistar en proximus website lijkt het 3G bijna in heel Belgie te zijn...
Verkoperspraat, echte 3G snelheden NIET overal beschikbaar.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik heb ondertussen ook mobilevikings genomen(moet kaartje nog krijgen).
Via de iphone surfen via EDGE is meer dan voldoende vind ik.Natuurlijk,als je iemand bent die veel wil downloaden en bv youtube filmpjes wil bekijken dan zit je beter met 3g natuurlijk.Maar de meeste mensen denk ik toch willen vooral eens hun email bekijken en eens een aantal sites opzoeken enz....En dan zit je goed genoeg met EDGE en het is nog goedkoop ook wat niet onbelangrijk toch is.
Het probleem is ook nog eens zowel bij proximus als bij mobistar de 3g dekking verre van in orde is.Op vele plaatsen niet stabiel genoeg en op andere plaatsen heb je helemaal geen 3g dekking en dan heb je het;bij mobistar val je nog op EDGE maar bij proximus is dat vooral gprs en gprs is pas tergend traag,edge duidelijk een stuk sneller.Proximus is naar mijn ziens toch ook de duurste die er zijn,daar heb ik het niet voor over.

Bij een netbook ben je beste af denk ik met proximus of mss toch beter bij mobistar omdat mobistar zoals gezegd op EDGE ook terug valt en oftewel goedkoper is dan proximus of ze meer te bieden hebben voor dezelfde prijs.De g3 dekking is bij proximus wel een suk uitgebreider maar ik merk daar niet meteen veel van.Via netbook surfen op EDGE is dan wel weer te traag vind ik persoonlijk,das toch wat anders dan eens wat opzoeken met een iphone,das dus niet aangeraden om bv base ofzo aan te schaffen voor dit.

Mobile vikings zorgt er nu voor ik per maand 10 EURO minder betaal + ik nu in de prijs inbegrepen nu 1Gb heb inplaats van 200mb + 1000 smskes inplaats van 120 smskes en 15 euro om te bellen inplaats van 10 euro om te bellen en dit dan nog eens aan O,24 cent inplaats van nu ik aan 0,29cent bel.

Dusja,wie zoals mij meer sms stuurt dan belt en ook surft via de gsm/iphone en edge oke vind zit je het allerbeste bij mobilevikings,zonder twijfel.
Ge kunt ze kussen
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster

evt 15h proximus nemen dat is ook maar 15 euro :-)
maar als je het idd niet overal vindt...

hier in Rotselaar (Vlaams-Brabant) & Izegem (West-Vlaanderen) geen probleem

Mobistar heeft ook geen 3G dekking in Loppem (Brugge/West-Vlaanderen)
Proximus wel
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

skynetbbs schreef:evt 15h proximus nemen dat is ook maar 15 euro :-)
maar als je het idd niet overal vindt...

hier in Rotselaar (Vlaams-Brabant) & Izegem (West-Vlaanderen) geen probleem

Mobistar heeft ook geen 3G dekking in Loppem (Brugge/West-Vlaanderen)
Proximus wel
Je bedoelt 15uur surfen mee proximus voor 15 euro?Vind jij dat oke dan?Op een hele maand is 15uur niet veel zenne ;-).
Als ik bv naar cafe om naar de voetbal te gaan kijken(alleen voor de voetbal) dan ben ik daar in totaal ong 4tal uren en dan staat mijn netbook al meteen 4 uren ook open.15 uren is te weinig dus voor mij ;).
Hoeveel kost het smsen en bellen bij deze van proximus dan?Ook 1000 smsen gratis per keer je herlaad enz....???Ook niet verplicht om binnen de maand te herladen ofzo?
Ge kunt ze kussen
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster

het komt gratis met de "usb stick" voor op je netbook alvast;
en idd voor mensen die lange sessie tijden hebben is het evt een issue :-)
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Marlboro schreef: Je bedoelt 15uur surfen mee proximus voor 15 euro?Vind jij dat oke dan?Op een hele maand is 15uur niet veel zenne ;-).
Als ik bv naar cafe om naar de voetbal te gaan kijken(alleen voor de voetbal) dan ben ik daar in totaal ong 4tal uren en dan staat mijn netbook al meteen 4 uren ook open.15 uren is te weinig dus voor mij ;).
Hoeveel kost het smsen en bellen bij deze van proximus dan?Ook 1000 smsen gratis per keer je herlaad enz....???Ook niet verplicht om binnen de maand te herladen ofzo?
Als ge gratis smsjes wilt versturen én wilt internetten tegen een "lage" prijs bij Proximus, moet je opteren voor Smile Exclusive 50, 80 of 100. 50 en 80 bevatten 50 MB, 100 bevat 200 MB.
Bij de andere tariefplannen (bijvoorbeeld Smile Together 20) is het 15 EUR voor 50 MB, 19.99 voor 200 MB, 24.99 voor 500 MB.

Alee, als ge op café gaat, dan neem ik aan dat ge daar toch niet alleen zit? Waarom zoude uw laptop naar een café meedoen... dat is toch echt wel verslaafd zijn, niet?
bmantra
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer

iemand toevallig nog een activatiecode op overschot? Stuur me gerust een PM.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Lord Utopia schreef:
Marlboro schreef: Je bedoelt 15uur surfen mee proximus voor 15 euro?Vind jij dat oke dan?Op een hele maand is 15uur niet veel zenne ;-).
Als ge gratis smsjes wilt versturen én wilt internetten tegen een "lage" prijs bij Proximus, moet je opteren voor Smile Exclusive 50, 80 of 100. 50 en 80 bevatten 50 MB, 100 bevat 200 MB.
Bij de andere tariefplannen (bijvoorbeeld Smile Together 20) is het 15 EUR voor 50 MB, 19.99 voor 200 MB, 24.99 voor 500 MB.

Alee, als ge op café gaat, dan neem ik aan dat ge daar toch niet alleen zit? Waarom zoude uw laptop naar een café meedoen... dat is toch echt wel verslaafd zijn, niet?
Das echt duur zenne voor 50mb en 50 euro iedere maand?
Of zelfs 15 euro voor 50mb,das schandalig duur.Ik doe meer dan 150mb op per maand en dan houd ik mij nog in omdat ik zelf maar 200mb heb maar volgende week komt daar verandering in dankzij mobilevikings.Tis wel geen 3g maar via de iphone eens surfen is edge voor mij voldoende.Ik zou al voor het surfen alleen bij proximus per maand 25 euro kwijt zijn,mij niet gezien.

Neen,als ik echt op cafe ga dan neem ik mijne netbook(mini laptop niet mee) maar als het alleen voor naar de voetbal te kijken is op belgacom tv dan neem ik deze wel mee en ja,internet is nu éénmaal leuk,ik heb gisteren heel de dag voor de pc gezeten,ik weet altijd wel wat doen.
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

bmantra schreef:iemand toevallig nog een activatiecode op overschot? Stuur me gerust een PM.
Hebt ge er ondertussen al eentje anders stuur ik u eentje op?
Ge kunt ze kussen
bmantra
Plus Member
Plus Member

Marlboro schreef:
bmantra schreef:iemand toevallig nog een activatiecode op overschot? Stuur me gerust een PM.
Nee, nog niet, je mag hem altijd opsturen :)
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

bmantra schreef:
Marlboro schreef:
Nee, nog niet, je mag hem altijd opsturen :)
Gestuurd. :beerchug:
Ge kunt ze kussen
bmantra
Plus Member
Plus Member

Marlboro schreef: Gestuurd. :beerchug:
Simkaart is besteld en wordt volgende week al verstuurd :bdaysmile:
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Ga normaal gezien vroeger ontvangen se,normaal gezien maandag al,yihaa.

Ik heb nu 120 smskes per maand maar ik heb nu op 10 dagen tijd al 100 smskes opgedaan.
Ge kunt ze kussen
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Hier is de SIM kaart donderdag toegekomen, vrijdag was de nummeroverdracht al gebeurd en gisteren zat ik met mijn htc te surfen op de tram :).
Snel gaat het niet, maar het is een pak beter dan gprs :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

krisken schreef:Hier is de SIM kaart donderdag toegekomen, vrijdag was de nummeroverdracht al gebeurd en gisteren zat ik met mijn htc te surfen op de tram :).
Snel gaat het niet, maar het is een pak beter dan gprs :)
Idd,het gaat niet supersnel maar het is doenbaar vind ik en ik kijk toch wel een beetje naar mijnen portemonee en dat gevoel je toch wel.
Heb je dat gewoon in de brievenbus gekregen ofzo of komt de postbode dat tot je huis brengen?
Ge kunt ze kussen
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Gewoon pakketje met de post gekregen. In een overigens heel mooie verpakking waar je simkaart inzit (plus wat stickers en een badge) samen met een begeleidende brief,

Telefonie = EDPnet + OVH
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

krisken schreef:Gewoon pakketje met de post gekregen. In een overigens heel mooie verpakking waar je simkaart inzit (plus wat stickers en een badge) samen met een begeleidende brief,
Dus ze steken het gewoon in de brievenbus.Oke.

Ik heb de mijne mss morgen.
Ge kunt ze kussen
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

zeg nu als het op internet via gsm aankomt ben ik volledig noob, .. hoe in godsnaam zet ik een verbinding op via bluetooth naar mijn computer, 'k gebruik ubuntu, .. is hier soms een howto voor of iets dergelijks?
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Zou je hier graag mee helpen, doch helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven.

Telefonie = EDPnet + OVH
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Ofloo schreef:zeg nu als het op internet via gsm aankomt ben ik volledig noob, .. hoe in godsnaam zet ik een verbinding op via bluetooth naar mijn computer, 'k gebruik ubuntu, .. is hier soms een howto voor of iets dergelijks?
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=21&t=11147
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

Ok het werkt het probleem is nu nog routing, ..

hcitool scan
hcitool cc <mac>
sdptool browse <mac>

Service Name: Dial-up Networking
Service RecHandle: 0x10002
Service Class ID List:
"Dialup Networking" (0x1103)
"Generic Networking" (0x1201)
Protocol Descriptor List:
"L2CAP" (0x0100)
"RFCOMM" (0x0003)
Channel: 2 <-- dit is belangrijk
Profile Descriptor List:
"Dialup Networking" (0x1103)
Version: 0x0100

/etc/bluetooth/rfcomm.conf
content:
#
# RFCOMM configuration file.
#

rfcomm0 {
# Automatically bind the device at startup
bind yes;

# Bluetooth address of the device
device 00:16:B8:E0:18:DF;

# RFCOMM channel for the connection
channel 2; # hier is de channel die je krijgt van sdptool

# Description of the connection
comment "MobileVikings internet connection";
}

touch /etc/ppp/peers/MobileVikings

contents:
nodetach
debug
show-password
connect "/usr/sbin/chat -v -f /etc/chatscripts/MobileVikings"
/dev/rfcomm0 # Bluetooth serial port one
115200
crtscts # serial cable, Bluetooth and USB
#nocrtscts # IrDA
local
:10.0.0.1
noipdefault
ipcp-accept-local
defaultroute
usepeerdns
novj
nobsdcomp
novjccomp
nopcomp
noaccomp
noauth
user "web"
nomagic
touch /etc/chatscripts/MobileVikings

Contents:
TIMEOUT 35
ECHO ON
ABORT 'nBUSYr'
ABORT 'nERRORr'
ABORT 'nNO ANSWERr'
ABORT 'nNO CARRIERr'
ABORT 'nNO DIALTONEr'
ABORT 'nRINGINGrnrnRINGINGr'
'' rAT
OK 'AT+CGDCONT=2,"IP","web.be"'
OK ATD*99***2#
CONNECT ""
/etc/ppp/pap-secrets

content:
"web" * "web"
pon MobileVikings

enkel probleem is ik kan pingen ik kan google.be open poort scannen maar ik kan niet surfen.. met mijn browser ..

resultaat, ..
pon MobileVikings
rAT
OK
AT+CGDCONT=2,"IP","web.be"
OK
ATD*99***2#
CONNECT
Serial connection established.
using channel 7
Using interface ppp0
Connect: ppp0 <--> /dev/rfcomm0
sent [LCP ConfReq id=0x1 <asyncmap 0x0>]
rcvd [LCP ConfReq id=0x2 <auth pap> <accomp> <pcomp> <asyncmap 0x0> <magic 0x1d4ecb4b>]
sent [LCP ConfRej id=0x2 <accomp> <pcomp> <magic 0x1d4ecb4b>]
rcvd [LCP ConfAck id=0x1 <asyncmap 0x0>]
rcvd [LCP ConfReq id=0x3 <auth pap> <asyncmap 0x0>]
sent [LCP ConfAck id=0x3 <auth pap> <asyncmap 0x0>]
sent [LCP EchoReq id=0x0 magic=0x0]
sent [PAP AuthReq id=0x1 user="web" password="web"]
rcvd [LCP EchoRep id=0x0 magic=0x0]
rcvd [PAP AuthAck id=0x1 "Congratulations!"]
Remote message: Congratulations!
PAP authentication succeeded
sent [CCP ConfReq id=0x1 <deflate 15> <deflate(old#) 15>]
sent [IPCP ConfReq id=0x1 <addr 0.0.0.0> <ms-dns1 0.0.0.0> <ms-dns2 0.0.0.0>]
rcvd [LCP ProtRej id=0x1 80 fd 01 01 00 0c 1a 04 78 00 18 04 78 00]
Protocol-Reject for 'Compression Control Protocol' (0x80fd) received
rcvd [IPCP ConfReq id=0x1]
sent [IPCP ConfNak id=0x1 <addr 10.0.0.1>]
rcvd [IPCP ConfNak id=0x1 <addr 172.26.207.134> <ms-dns1 195.130.130.11> <ms-dns2 195.130.131.11>]
sent [IPCP ConfReq id=0x2 <addr 172.26.207.134> <ms-dns1 195.130.130.11> <ms-dns2 195.130.131.11>]
rcvd [IPCP ConfReq id=0x2]
sent [IPCP ConfAck id=0x2]
rcvd [IPCP ConfAck id=0x2 <addr 172.26.207.134> <ms-dns1 195.130.130.11> <ms-dns2 195.130.131.11>]
not replacing existing default route via 192.168.1.1
Cannot determine ethernet address for proxy ARP
local IP address 172.26.207.134
remote IP address 10.0.0.1
primary DNS address 195.130.130.11
secondary DNS address 195.130.131.11
Script /etc/ppp/ip-up started (pid 10039)
Script /etc/ppp/ip-up finished (pid 10039), status = 0x0

enkel routing moet ik nog iets aan doen, .. enkel ik zou geen idee hebben wat

EDIT:

ok ik heb dus de default route van wlan moeten verwijderen

sudo route del default gw 192.168.1.1

en deze moeten toevoegen:

sudo route add default gw 10.0.0.1

en het werkt ip is 217.72.231.53

wel een beetje traag, .. maar het werkt ... rfcomm hoger instellen dan 115200 straks eens proberen
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Straks ns proberen te connecten op die manier.

Weet er iemand de instellingen voor base/mobile vikings voor MMS?

Telefonie = EDPnet + OVH
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

krisken schreef:Straks ns proberen te connecten op die manier.

Weet er iemand de instellingen voor base/mobile vikings voor MMS?
Is te zien welk toestel je hebt,iphone die ik heb=geen mms(hoeft voor mij ook niet).
Ge kunt ze kussen
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Het gaat over een htc p4350. Ook hoe ik via bluetooth de htc kan verbinden met mijn laptop, om dan te surfen via gprs/edge zou handig zijn. Connectie is geen probleem, maar surfen lukt helemaal niet.

Telefonie = EDPnet + OVH
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

krisken schreef:Het gaat over een htc p4350. Ook hoe ik via bluetooth de htc kan verbinden met mijn laptop, om dan te surfen via gprs/edge zou handig zijn. Connectie is geen probleem, maar surfen lukt helemaal niet.
Geen idee.
Maar op je gsm surfen is geen probleem want ik zie hier iemand anders waarbij het nog niet gaat of mss wat misdoet?

Op de site van mobilevikings staat hoe je het zelf handmatig allemaal kan instellen,moet zeker lukken(is aan de persoon gericht waarbij het voorlopig niet lukt).
Ge kunt ze kussen
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

dat zelf handmatig instellen is voor je telefoon toestel zoals je hierboven al kan zien komt er heel wat meer bij kijken als je wil surfen met een laptop over een bluetooth verbinding, .. maar het resultaat is niet denderend, ..

Code: Selecteer alles

64 bytes from ug-in-f104.google.com (66.249.93.104): icmp_seq=1 ttl=243 time=619 ms
64 bytes from ug-in-f104.google.com (66.249.93.104): icmp_seq=2 ttl=243 time=515 ms
64 bytes from ug-in-f104.google.com (66.249.93.104): icmp_seq=3 ttl=243 time=499 ms
64 bytes from ug-in-f104.google.com (66.249.93.104): icmp_seq=4 ttl=243 time=572 ms
Zeg nog eens iets hoelang blijft die 15 euro bel krediet geldig ?
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”