Gaat ThePirateBay.org bekende torrentsite offline?

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Plaats reactie
Blackpitcher
Starter Plus
Starter Plus

de eigenaar zou 1jaar gevangenis straf krijgen

lees hier verder (engels) http://blog.wired.com/27bstroke6/2009/0 ... e0302.html

Goz edit: titel wat aangepast want was te voorbarig
Afbeelding
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Ze zijn volgens mij nog niet eens schuldig bevonden.
Dit is gewoon wat de eisers vragen.
De verdediging moet ook nog aan het woord komen en dan valt er pas een beslissing.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

De titel van dit topic lijkt me ook serieus voorbarig... wat niet wegneemt dat het hem allemaal om de illegale content is te doen.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ach kom,hier geraken heel wat criminelen gewoonweg vrij en zo iemand zou een jaar bak krijgen,hilarisch.
Hoe minder zware feiten hoe harder ze je straffen.

Uiteindelijk haalt het toch niets uit als ze piratbay bannen,lol.Ik zit er wel niet bij deze maar ik weet wel er o zovele andere oplossingen zijn en er blijven er maar bijkomen,dit is een strijd die ze toch nooit kunnen winnen en bv auvibel,het zijn gvdm zelf een bende gangsters.
Ge kunt ze kussen
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Vandaag was de laatste dag van het proces -- uitspraak volgt pas op 17 april.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Pirate Bay doet op zich niks illegaal. Zij stellen servers ter beschikking maar dat is geen illegale praktijk. Wie ze wel zouden moeten aanpakken zijn diegenen die up- en downloaden van de servers. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de inhoud van de servers. En Pirate Bay zal vermoedelijk geen verantwoordelijkheid nemen van wat er op de servers geplaatst wordt. Je kan het wat vergelijken met reclame op tv. Telkens er reclame boodschappen verschijnen verdwijnt het logo van de desbetreffende zender uit beeld. Heeft alles te maken met het feit dat een zender geen verantwoordelijkheid neemt voor de inhoud van reclame boodschappen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Jack Daniels schreef:Pirate Bay doet op zich niks illegaal. Zij stellen servers ter beschikking maar dat is geen illegale praktijk. Wie ze wel zouden moeten aanpakken zijn diegenen die up- en downloaden van de servers. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de inhoud van de servers. En Pirate Bay zal vermoedelijk geen verantwoordelijkheid nemen van wat er op de servers geplaatst wordt. Je kan het wat vergelijken met reclame op tv. Telkens er reclame boodschappen verschijnen verdwijnt het logo van de desbetreffende zender uit beeld. Heeft alles te maken met het feit dat een zender geen verantwoordelijkheid neemt voor de inhoud van reclame boodschappen.
Zeg mij als ik verkeerd begrijp ofzo maar als je alle downloaders gaat gaan aanpakken dan mag je 90% in den bak gooien ;).
Degen die voor mij in de fout zijn zijn degene die het op hun servers toelaten er illegaal materiaal terecht komt + nadien dan de uploaders.Deze 2 samen maken het mogelijk dat mensen kunnen downloaden en alsook niet vergeten en het hypocriete van allemaal;ze brengen wel allerlei soorten toestellen uit zowel intern als extern om te kunnen downloaden en kopieren en de beveiliging eruit te halen.
Neem bv cone dvd ook;ze weten het en toch blijft dat bestaan?
Nu goed;zoals ik al heb gezegd,het is een oorlog die ze toch nooit kunnen winnen zenne hoe graag jij dat ook zou willen.Terwijl ze er eentje toch kunnen toegooien zijn er al meer dan 10 andere te vinden via het internet.
Ge kunt ze kussen
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

tja, 't is gelijk de tankenbouwer laten opdraaien voor de oorlog...
of gelijk de autobouwer voor je snelheidsboete...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

r2504 schreef:De titel van dit topic lijkt me ook serieus voorbarig... wat niet wegneemt dat het hem allemaal om de illegale content is te doen.
Sorry, maar ik zie niet in wat een verwijzing te maken heeft met content, hebben auteursrechten organisaties dan rechten op het torrent bestandje 'k dacht het niet !

Deze mensen zeggen enkel wat er beschikbaar is en waar het te vinden is, .. of de de data dan degelijk illegaal is valt nog te bezien ! Als dit illegaal is dan zullen ze elke zoekmachine eigenaar in den bak moeten draaien.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”