Ik zit nu al enkele jaren bij dommel en heb er nooit echt problemen mee gehad.
Todat ik mijn boostpakket wou opzeggen aangezien ik bij nader inzien deze niet nodig had.
Ik was al meer dan een jaar bij dommel voor internet dus kon ik het normaal zonder problemen opzeggen.
Echter is de situatie nu volgend:
Eind agustus 2008 stuur ik een email naar dommel om een aanvraag te doen voor de afschaffing van mijn boostpakket.
eerst hebben ze me hier niet op geantwoord ( en ticket was ook gesloten ...) dus hebben ze me totaal genegeerd.
Hierna heb ik hen opnieuw een email gestuurd met de anvraag voor de afschaffing van het pakket.
enkele dagen later kreeg ik een antwoord met als mededeling dat mijn aanvraag genoteerd staat en de afschaffing na een 2-tal weken compleet zal zijn. (en met verontschuldigingen voor het voorgaande bericht waar ik geen antwoord op kreeg.)
Enkele weken later nog steeds niet afgeschaft ( ondertussen al eind september)
Ik heb af en toe eens een mail gestuurd om te vragen hoe het zat en als antwoord kreeg ik steeds dat ze dit hadden doorgegeven aan de daarvoor bestemde dienst.
Ik heb dit even wat laten liggen ondertussen kregen wede faktuur met het boostpakket op.
de eerste 2 keer hebben we deze nog betaald maar voor de laatste faktuur werd het ons teveel.
Ik stuurde hen nog eens een email (Januari 2009) om te vragen hoe het nu zit met die annulatie. Waarop ze weer zijden dat dat aan de dienst doorgegeven is geweest.
We hebben de faktuur betaald mits aftrek van de boostpackage. Hiervoor kregen we meermaals een waarschuwing dat onze faktuur niet compleet betaalt is geweest waarop wij hen de faktuur terugstuurde met als antwoord waarom niet.
We zijn eerlijke mensen bij mij thuis betalen meestal alles maar we kunnen moeilijk voor een dienst betalen die we niet gebruiken en al vele malen eerder hebben willen afschaffen. Alsook betalen we ook deze dienst dus kunnen ze er ook voor zorgen dat we waar krijgen voor ons geld en dus zich ook echter bezighouden met het opzeggen van het pakket.
Nu begon het stillaan echt wel tijd te worden dat het boostpakket afgeschaft moest worden.
Ik ben dan maar eens bij hun klantendienst aan de deur geweest om is een persoonlijk gesprek te hebben om te vragen wat er aan de hand is.
Daar werd me verteld dat er een technicus in opleiding is (sinds eind augustus vraag ik me dan af ???) die daarvoor zal moeten instaan. En dat ze een beetje overbeladen waren door het lanceren van homeconnect...
Maar dat dit achter de rug is en dat ze zich nu weer goed kunnen fixeren op de algemene klantendienst.
en niet enkel voor de homeconnect klanten die problemen hadden.
De persoon zij me dat hij persoonlijk ons ging opvolgend en dat het binnen een 2tal weken ging gebeuren (de opzegging)
Hiervoor kregen we ook een melding om ons te zeggen dat onze internetverbinding ging worden "suspended" omdat de faktuur niet helemaal betaald was. Waarop wij hadden gebeld om de situatie uit te leggen waarop de persoon aan de lijn zei dat hij ervoor ging voor zorgen dat we "onnline" zouden kunnen blijven totdat het probleem zou zijn worden opgelost.
Ineens vorige zondag hadden we dan toch geen internet niet meer, Bleek dat we toch suspended waren.
Na een telefoontje bleek het dat we de faktuur eerst zullen moeten betalen. Waarop we zeiden dat we internet nodig hadden en de telefonist zei dat hij dit niet meer kon activeren.
Echter zeiden we dat ik internet nodig had voor de komende examens en dat we de betalingen doen via internet. Waarop het internet ineens wel 24 uur kon worden geactiveerd.
Hierop zei ik tegen de persoon in kwestie dat hij vanaf nu dan elke 24 uur ons internet zal moeten activeren want wij willen niet betalen voor een dienst die we niet gebruiken en dus ondertussen al 8 maanden geleden hebben opgezegd.
Nu werkt het internet dus tijdelijk terug maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
overlaatst kreeg ik zelf een mail van dommel dat ik die boostpakket via een aangetekende brief moest opzeggen (daar komen ze nu pas mee aan dacht ik) Waarop we weer de klantendienst belden waarop zei me dan antwoorden dat dit een vergissing was (Ze spreken zich in het bedrijf al tegen :S) en dat het genoteerd staat voor onze afschaffing en dat dit binnen 2 weken ging gebeurd zijn (weeral 2 weken)
Waarop ik antwoorde waaron niet direct? en pas binnen 2 weken?
Waarop zei antwoorden dat er meerdere mensen hun boostpakket willen afschaffen MAAR ik heb hem er wel opgewezen dat deze waarschijnlijk wel niet allemaal sinds eind augustus die aanvraag hebben gedaan (of dat hoop ik toch niet...)
Ziezo dat is een beetje mijn probleem iemand hier meer ervaring mee?
Of tips om het procedure sneller te laten lopen
Dommel opzegging Boostpakket.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
<offtopic> hoe is project van C gegaan? </offtopic>
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik wil je de moed niet ontnemen maar mocht ik in deze situatie zitten dan zou ik dommel volledig opzeggen en een abo bij een nieuwe provider nemen. Zoek op het forum maar naar de facturatieproblemen en hoe ze opgelost (of beter niet opgelost) geraken.
Telefonisch worden allerhande beloftes gedaan maar deze worden nooit waargemaakt.
Telefonisch worden allerhande beloftes gedaan maar deze worden nooit waargemaakt.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Lolicekiller2k6 schreef:<offtopic> hoe is project van C gegaan? </offtopic>
Viel mee maar niet denderend maar hebben het (half) af gekregen en het werkte
ontopic > Ik ga nog een week wachten en dan proberen is de grotere mannen in het bedrijf proberen aan te spreken...
Anders verander ik...
Wel ik zou graag bij hen blijven (newsserver en co) ik zal het nog enkele weken laten doorgaan anders verander ik (scarlet unlimited ziet er intresant uit maar toch maar afwachten...)Ik wil je de moed niet ontnemen maar mocht ik in deze situatie zitten dan zou ik dommel volledig opzeggen en een abo bij een nieuwe provider nemen. Zoek op het forum maar naar de facturatieproblemen en hoe ze opgelost (of beter niet opgelost) geraken.
Telefonisch worden allerhande beloftes gedaan maar deze worden nooit waargemaakt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Mij hebben ze afgesloten hiervoor ....djaxe schreef: Ziezo dat is een beetje mijn probleem iemand hier meer ervaring mee?
Of tips om het procedure sneller te laten lopen
The eternal and true pessimist
Waarom zeggen dan de telefonisten dat dit niet aangetekend moet gebeuren (en dat konden ze zeker van zijn omdat we in de lijst stonden.) terwijl de mensen dat de emails sturen (van de finance afdeling) die zeggen dan dat het wel met aangetekende brief moet ...) vraag ik me echt af wat het nu is ...manu schreef:zo'n dingen moet je altijd met een aangetekend schrijven, dat is het enige juridisch geldige bewijsstuk zelfs als het ongeopend terugkomt.
Het is hier toch al meer dan genoeg aangehaald dat wat men ook zegt aan de telefoon: een aangetekend schrijven is het enige juiste en juridisch geldend. Facturen niet betalen of zonder boe of ba er bedragen van aftrekken, zet je onmiddellijk in het nadeel als wanbetaler.
OOH, jawelWaarop zei antwoorden dat er meerdere mensen hun boostpakket willen afschaffen MAAR ik heb hem er wel opgewezen dat deze waarschijnlijk wel niet allemaal sinds eind augustus die aanvraag hebben gedaan
Ik zit dat pack reeds van mei 2008 te annuleren!
5 tickets aangemaakt, zelfde verhaal als bij jou.
Eerst negeert men mij en daarna gaan ze beloftes maken die ze niet houden.
Op UB heb ik echter alle verhalen reeds doorgelezen wat er kan gebeuren bij niet of niet volledig betalen van de facturatie.
Tis echt om
Dommel, nie goe bezig he, en ik zag je zo gère
Beste manier van opzeggen (wel een beetje omslachtig):
1) Opzeggen met aangetekend schrijven. (Beloftes via telefoon of op gelijk welke andere manier zijn zoals hier reeds eerder aangehaald niet rechtsgeldig)
2) Wanneer de opzeg is verlopen en ze blijven facturen sturen voor het aangebodene (boostpack,...) iedere factuur protesteren met een aangetekend schrijven waarin staat vermeld:
a) ik betaal bedrag x (=kostprijs voor het gene datje nog bent geabonneerd bent) - de kost voor het aangetekend schrijven
3) Betalen van bedrag x
4) Als ze mails sturen naar jou dat ze je gaan afsluiten gewoon niet op reageren.
1) Opzeggen met aangetekend schrijven. (Beloftes via telefoon of op gelijk welke andere manier zijn zoals hier reeds eerder aangehaald niet rechtsgeldig)
2) Wanneer de opzeg is verlopen en ze blijven facturen sturen voor het aangebodene (boostpack,...) iedere factuur protesteren met een aangetekend schrijven waarin staat vermeld:
a) ik betaal bedrag x (=kostprijs voor het gene datje nog bent geabonneerd bent) - de kost voor het aangetekend schrijven
3) Betalen van bedrag x
4) Als ze mails sturen naar jou dat ze je gaan afsluiten gewoon niet op reageren.
Netline - tevreden - Fritz!Box blijkt beter te werken dan Gigaset SX762 voor VOIP - 6 Mbps
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Hi djaxe,
Vervelend voorval
Duidelijk een voorbeeld van hoe de administratie bij Dommel in de soep loopt. Die HomeConnect periode vorig jaar, was idd een vervelende periode. Toen geraakte nauwelijks iemand op de helpdesk binnen. En werden emails vaak geannulleerd (of niet beantwoord). Het was daar peins ik toen een kiekenskot...
Ondertussen heeft Dommel al veel bijgebeend, maar hun boekhouding en administratie blijkt vaak nog een ramp te zijn. Drie zaken die me daarbij zelf al zijn opgevallen:
1) Dommel werkt met verschillende diensten (bv de helpdesk en de financiele dienst) en informatie van de ene naar de andere dienst stroomt altijd zo goed door. Waardoor ze elkaar soms tegenspreken. De helpdesker zegt b.v. doe dit. De financiële dienst (of soms een andere helpdesker) zegt wat anders. Je komt dit niet enkel bij Dommel tegen. Beetje overal zo in de bedrijfswereld. Ook is de ene helpdesker vaak bekwamer dan een ander en hangt het er maar vanaf wie je aan de lijn hebt.
2. Dommel zijn administratie werkt heel traag. Je moet dus veel geduld hebben. Maar met het geduld die jij ondertussen al opgebracht hebt, verdien je een standbeeld, vind ik
3. Dommel zijn diensten zijn grotendeels geautomatiseerd. Bv de facturatie, automatische activatie/deactivatie. Dit is een bedrijfspolicy. Om zo de personeelskosten te drukken en de producten goedkoper aan de klanten aan te kunnen bieden. Zonder daarbij in te boeten op de kwaliteit. Dit is ok, maar heeft ook zijn nadelen. Bv als jij je factuur niet betaalt, dan loopt dat volautomatisch systeem ondertussen lekker verder (geraak je disconnected enzo). Waarbij de helpdeskers dan manueel moeten tussenkomen (maar niet altijd de nodige rechten daarvoor hebben). Waardoor het dan naar Bart Dom en Sandra doorgegeven moet worden en zo vaak een hele tijd nog kan blijven liggen (of vergeten geraken).
Allemaal zaken dus om grijs haar van te krijgen..
Die Dommel beter onder controle zou moeten kunnen krijgen.
Want voor de rest, is het idd een heel goed product.
Wat kun je nu verder doen ?
Ik sluit me hierbij volledig aan, bij wat "chridarl" schreef.
- Ik zou (eenmalig) een aangetekend schrijven sturen (waarmee je officieel protesteert)
- Maandelijks je abbo blijven betalen (- je boostpack, zonder die te gebruiken! dus zeker niet boven je limiet gaan !!)
- En eens regelmatig bellen naar de helpdesk om hun op de hoogte te houden (van je probleem)
- Plus ook, dat ze je online moeten laten (tenslotte betaal je voor de dienst)
Ik hoop alvast voor je dat je vraag zo snel mogelijk onder ogen van het management van Dommel geraakt. Als jij correct bent, moeten zij dit ook zijn (vind ik). Je kunt elkaar altijd een paar weken respijt geven, maar maanden mag zoiets niet blijven aanslepen...
Vervelend voorval
Duidelijk een voorbeeld van hoe de administratie bij Dommel in de soep loopt. Die HomeConnect periode vorig jaar, was idd een vervelende periode. Toen geraakte nauwelijks iemand op de helpdesk binnen. En werden emails vaak geannulleerd (of niet beantwoord). Het was daar peins ik toen een kiekenskot...
Ondertussen heeft Dommel al veel bijgebeend, maar hun boekhouding en administratie blijkt vaak nog een ramp te zijn. Drie zaken die me daarbij zelf al zijn opgevallen:
1) Dommel werkt met verschillende diensten (bv de helpdesk en de financiele dienst) en informatie van de ene naar de andere dienst stroomt altijd zo goed door. Waardoor ze elkaar soms tegenspreken. De helpdesker zegt b.v. doe dit. De financiële dienst (of soms een andere helpdesker) zegt wat anders. Je komt dit niet enkel bij Dommel tegen. Beetje overal zo in de bedrijfswereld. Ook is de ene helpdesker vaak bekwamer dan een ander en hangt het er maar vanaf wie je aan de lijn hebt.
2. Dommel zijn administratie werkt heel traag. Je moet dus veel geduld hebben. Maar met het geduld die jij ondertussen al opgebracht hebt, verdien je een standbeeld, vind ik
3. Dommel zijn diensten zijn grotendeels geautomatiseerd. Bv de facturatie, automatische activatie/deactivatie. Dit is een bedrijfspolicy. Om zo de personeelskosten te drukken en de producten goedkoper aan de klanten aan te kunnen bieden. Zonder daarbij in te boeten op de kwaliteit. Dit is ok, maar heeft ook zijn nadelen. Bv als jij je factuur niet betaalt, dan loopt dat volautomatisch systeem ondertussen lekker verder (geraak je disconnected enzo). Waarbij de helpdeskers dan manueel moeten tussenkomen (maar niet altijd de nodige rechten daarvoor hebben). Waardoor het dan naar Bart Dom en Sandra doorgegeven moet worden en zo vaak een hele tijd nog kan blijven liggen (of vergeten geraken).
Allemaal zaken dus om grijs haar van te krijgen..
Die Dommel beter onder controle zou moeten kunnen krijgen.
Want voor de rest, is het idd een heel goed product.
Wat kun je nu verder doen ?
Ik sluit me hierbij volledig aan, bij wat "chridarl" schreef.
- Ik zou (eenmalig) een aangetekend schrijven sturen (waarmee je officieel protesteert)
- Maandelijks je abbo blijven betalen (- je boostpack, zonder die te gebruiken! dus zeker niet boven je limiet gaan !!)
- En eens regelmatig bellen naar de helpdesk om hun op de hoogte te houden (van je probleem)
- Plus ook, dat ze je online moeten laten (tenslotte betaal je voor de dienst)
Ik hoop alvast voor je dat je vraag zo snel mogelijk onder ogen van het management van Dommel geraakt. Als jij correct bent, moeten zij dit ook zijn (vind ik). Je kunt elkaar altijd een paar weken respijt geven, maar maanden mag zoiets niet blijven aanslepen...
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Hey thanks voor mooie info.Gent32m schreef:Hi djaxe,
Wat kun je nu verder doen ?
Ik sluit me hierbij volledig aan, bij wat "chridarl" schreef.
- Ik zou (eenmalig) een aangetekend schrijven sturen (waarmee je officieel protesteert)
- Maandelijks je abbo blijven betalen (- je boostpack, zonder die te gebruiken! dus zeker niet boven je limiet gaan !!)
- En eens regelmatig bellen naar de helpdesk om hun op de hoogte te houden (van je probleem)
- Plus ook, dat ze je online moeten laten (tenslotte betaal je voor de dienst)
Ik hoop alvast voor je dat je vraag zo snel mogelijk onder ogen van het management van Dommel geraakt. Als jij correct bent, moeten zij dit ook zijn (vind ik). Je kunt elkaar altijd een paar weken respijt geven, maar maanden mag zoiets niet blijven aanslepen...
ik heb hen net gebeld kreeg een vriendelijke dame aan de lijn.
Ik had als 2 vragen volgende:
- Ik wil dat mijn internet actief blijft
- Hoe zit het met de opzegging.
Met de vraag van de opzegging moest ik even wachten
vervolgens werd er mij direct op aangesproken dat ik mijn faktuur moest betalen (Echt ?)
Hierop antwoorde ik dat deze ook was gebeurt maar buiten het boostpakket (dat verhaal kennen jullie al)
Waarop ze zei dat dit met het automatisch systeem enkel als betaald kon zien als we alles betalen...
En het internet pas zou kunnen aanblijven als we dit doen aangezien de server (of whatever) het pas als voltooid betaalt ziet
wanneer alles betaald is.
Waarop ik zei dat dit normaal gezien handmatig ook kan worden bevestigd zodat we niet met het probleem zitten dat onze internet af en toe wordt "gesuspend" en dat we hiervoor moeten bellen en blablabla...
Hierop zei ze dat dit inderdaad het geval was maar dat zij hiervoor niet de bevoegdheden had.
Ik vroeg haar toen vriendelijk om dit dan voor te leggen aan haar bazen (of ze stelde het zelf voor weet ik niet meer)
Alsook zei ik dat ik wel snapte dat de directeurs wel meerdere belangrijke beslissingen te maken hadden en ik als gewone klant wel zou willen wachten maar aangezien dit al van eind augustus aansleept ik graag wel een prioriteits behandeling zou willen hebben.
Hiermee stemde ze toe en ze ging mij morgen (of wss overmorgen) een persoonlijk vericht sturen om de stand van zaken door te geven eens ze had gemeld bij de directie ...
Nu dus afwachten maar het klonk allessinds al veel positiever want ze zei van haar eigen uit (zonder dat ik die vraag had moeten stellen) dat ze ervoor ging zorgen dat ze mijn internet verbinding zal blijven activeren totdat de directie er over heeft beslist en ons iets heeft laten weten.
Afwachten op een hopelijk mooie verbetering van de klantendienst dus
Alsook het aangetekend gebeuren klopt inderdaad maar ik heb de aanvraag ingediend nog voor deze regel van kracht werd vandaar dat er hierover verwarring gebeurde....
Hopelijk morgen god nieuws hier dus te melden.
owja PS : heb hen ook gezegd dat ze eigenlijk mijn internetverbinding niet zouden mogen suspenderen omdat ik deze heb betaald en enkel boostpak niet. het enige wat ze zouden mogen doen is dus de boostpak suspended zetten..
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
EN zo ga je dan 3 facturen hebben die volgens dommel onbetaald zijn omdat ze niet volledig vereffend zijn en dan smijten ze je eraf ...chridarl schreef:Beste manier van opzeggen (wel een beetje omslachtig):
1) Opzeggen met aangetekend schrijven. (Beloftes via telefoon of op gelijk welke andere manier zijn zoals hier reeds eerder aangehaald niet rechtsgeldig)
2) Wanneer de opzeg is verlopen en ze blijven facturen sturen voor het aangebodene (boostpack,...) iedere factuur protesteren met een aangetekend schrijven waarin staat vermeld:
a) ik betaal bedrag x (=kostprijs voor het gene datje nog bent geabonneerd bent) - de kost voor het aangetekend schrijven
3) Betalen van bedrag x
4) Als ze mails sturen naar jou dat ze je gaan afsluiten gewoon niet op reageren.
ik was zelfs nog zo vriendelijk mijn onkosten (aangetekende schrijvens etc) niet in mindering te brengen
My advice , gewoon complet opzeggen en tot je 30 dagen opzeg dan uitgevoerd is (want je bent toch al meer dan jaar klant) alles stopzetten van betalingen
Anders draaien ze het toch zo dat jij de wanbetaler was die ze hebben afgesloten door de "onbetaalde facturen" van voor je opzeg
The eternal and true pessimist
Leg me dan eens uit hoe ze hun gelijk gaan halen dat je wanbetaler bent als je al je aangetekende brieven kan voorleggen?a3ke schreef: Anders draaien ze het toch zo dat jij de wanbetaler was die ze hebben afgesloten door de "onbetaalde facturen" van voor je opzeg
Je kan inderdaad niet eeuwig blijven facturen protesteren, maar als ze je afsluiten gewoon stoppen met betalen (dan het je misschien één maand teveel betaald in het slechtste geval) en hen een laatste aangetekend zenden sturen met het feit dat je niet meer betaald tot ze je weer 'aansluiten'. Indien je inderdaad al meer dan een jaar klant bent beter volledig opzeggen en naar een andere provider uitkijken...
Maar met al dat 'bewijs' moet je niet bang zijn dat ze je in gebreke gaan stellen, en doen ze het toch dan sta je heel sterk in je schoenen.
Natuurlijk wijkt deze situatie volledig af van wat de topicstarter hier reeds meegemaakt heeft, maar het kan een hulpmiddel zijn voor wie zijn boostpack will opzeggen
Netline - tevreden - Fritz!Box blijkt beter te werken dan Gigaset SX762 voor VOIP - 6 Mbps
Leg me dan eens uit hoe ze hun gelijk gaan halen dat je wanbetaler bent als je al je aangetekende brieven kan voorleggen?
Het gaat er volgens mij niet om dat zij hun gelijk wel of niet kunnen halen, maar eerder om het wel of niet afgesloten worden van internet.
De Dommel producten zijn imo (na 2 jaar klant te zijn) nog steeds goed, maar hun diensten vind ik maar niets. Ik voel mij als klant gegijzeld omdat ik geen manier heb om correct en zonder risico het boostpack af te sluiten of er althans niet meer voor te betalen.
Op mijn 5e ticket voor afsluiting en rectificatie schreef men dit:
Dit geeft me weinig hoop. Al zal ik wel mijn factuur mooi en volledig blijven betalen want ik wil niet elke maand bellen, mailen of aangetekend schrijven om mij aub niet af te sluiten voor een dienst die ik niet wil en natuurlijk ook niet voor wil betalen (begrijpe wie dit begrijpen kan...)Jammer genoeg is het, met onze scherpe prijzen, niet mogelijk om een compensatie te voorzien in dit soort gevallen.
Het spijt ons ten zeerste dat u dit moest ondervinden, maar we doen ons uiterste best om gelijkaardige situaties naar de toekomst toe te vermijden.
De afsluiting van uw boostpack is opnieuw als dringend doorgegeven aan de systeembeheerders. Hopelijk komt dit nu snel in orde.
Tja, dat is natuurlijk uw persoonlijke keuze en volste recht om te blijven betalen voor een dienst die je in feite niet meer wenst en waarvoor je reeds een wettelijke opzeg hebt gedaan.S|N schreef:Dit geeft me weinig hoop. Al zal ik wel mijn factuur mooi en volledig blijven betalen want ik wil niet elke maand bellen, mailen of aangetekend schrijven om mij aub niet af te sluiten voor een dienst die ik niet wil en natuurlijk ook niet voor wil betalen (begrijpe wie dit begrijpen kan...)
Het is inderdaad zeer spijtig dat momenteel het opzeggen van een boostpakket meestal gaat leiden tot een opzegging van het abonnement omdat Dommel het niet nodig vindt de nodige zaken in orde te brengen.
Netline - tevreden - Fritz!Box blijkt beter te werken dan Gigaset SX762 voor VOIP - 6 Mbps
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Best geen boostpack bij Dommel activeren dus.
Aangezien ze zoveel moeite hebben om het terug te de-activeren
Aangezien ze zoveel moeite hebben om het terug te de-activeren
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Dergelijke mails heb ik ook al ontvangenS|N schreef:
Op mijn 5e ticket voor afsluiting en rectificatie schreef men dit:Dit geeft me weinig hoop. Al zal ik wel mijn factuur mooi en volledig blijven betalen want ik wil niet elke maand bellen, mailen of aangetekend schrijven om mij aub niet af te sluiten voor een dienst die ik niet wil en natuurlijk ook niet voor wil betalen (begrijpe wie dit begrijpen kan...)Jammer genoeg is het, met onze scherpe prijzen, niet mogelijk om een compensatie te voorzien in dit soort gevallen.
Het spijt ons ten zeerste dat u dit moest ondervinden, maar we doen ons uiterste best om gelijkaardige situaties naar de toekomst toe te vermijden.
De afsluiting van uw boostpack is opnieuw als dringend doorgegeven aan de systeembeheerders. Hopelijk komt dit nu snel in orde.
" Hopelijk komt het nu snel inorde.
Maar heb ondertussen ondervonden dat de telefoniste en email mensen Uw abbonement tijdelijk kunnen activeren (en voor langere periode pas de systeembeheerder...) Maar het enige wat ze doen is een email sturen maar volgens mij krijgen ze nooit respons van die systeembeheerder en ze weten nooit echt wat er aan de hand is.
Tis daar meer een doorgeefkantoor precies.
Nu zitk al 2 dagen te wachten men ging mij gisteren op de hoogte houden (niet gedaan dus)
Nu zit ik te wachten terwijl ik dit aan het schrijven ben staat er al 17 minuten op mijn telefoon voordat ik bij hen binnengeraak...
(word ge update )
U internet mogen ze niet afsluiten aangezien dommel boostpacket + adsl als 2 aparte diensten bekijkt volgens mij (zo staat het toch op u control panel )
EUREKA : er neemt iemand op
Dezelfde persoon als 2 dage geleden : Ze heeft het gevraagd aan de directie die heeft natuurlijk nog niet geantwoord dus moet ik wachten ... (Vandaag of volgende week)
Dus ik zal mijn emails volgende maand maar in de gaten houden ....
Echter is het mij wel verzekerd dat mijn internet verbinding zal blijven werken (ook in het weekend)
Wat dus tot nu toe al iets goed is....
Hey
Ik dacht dat ik weer mooi lang zou hebben moeten wachten wel nee
Ze hebben mij net gebeld (ongeveer een half uur nadat ik ze had gebeld en ze me zeiden we weten zelf niets van directie)
Wel nu is er mij bevestigd dat de faktuur in orde is gemaakt (ze hebben de boostpak kosten ern van af getrokken Maar is wel nog actief) Maar deze gaat afgeschaft worden,
En als ik weer een faktuur krijg met het boostpakket nog op voor het volgende kwartaal. Moet ik naar de persoon vragen die me net heeft gebeld. En zij ging ervoor zorgen dat ik ervoor niet meer moet betalen.
Danku iedereen voor de nodige informatie /hulp/ steun
Maar het is dus (Eindelijk) in orde geraakt na een dikke 7 maand
En buiten de vele telefoontjes en emails gestuurd moet ik dus niets extra betalen
1 Tip : Blijf rustig en kalm aan de telefoon en leg duidelijk u probleem uit.
dat heeft het bij mij gedaan (na 7 maand) messchien als je bloemen stuurt gaat het sneller
Ik dacht dat ik weer mooi lang zou hebben moeten wachten wel nee
Ze hebben mij net gebeld (ongeveer een half uur nadat ik ze had gebeld en ze me zeiden we weten zelf niets van directie)
Wel nu is er mij bevestigd dat de faktuur in orde is gemaakt (ze hebben de boostpak kosten ern van af getrokken Maar is wel nog actief) Maar deze gaat afgeschaft worden,
En als ik weer een faktuur krijg met het boostpakket nog op voor het volgende kwartaal. Moet ik naar de persoon vragen die me net heeft gebeld. En zij ging ervoor zorgen dat ik ervoor niet meer moet betalen.
Danku iedereen voor de nodige informatie /hulp/ steun
Maar het is dus (Eindelijk) in orde geraakt na een dikke 7 maand
En buiten de vele telefoontjes en emails gestuurd moet ik dus niets extra betalen
1 Tip : Blijf rustig en kalm aan de telefoon en leg duidelijk u probleem uit.
dat heeft het bij mij gedaan (na 7 maand) messchien als je bloemen stuurt gaat het sneller
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Leuke oplossing, voor alle mensen met die problemen...Gent32m schreef:Best geen boostpack bij Dommel activeren dus.
Aangezien ze zoveel moeite hebben om het terug te de-activeren
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Dit is geen oplossing, Goztow. Maar een waarschuwing, aan al degene die het activeren.Goztow schreef:Leuke oplossing, voor alle mensen met die problemen...Gent32m schreef:Best geen boostpack bij Dommel activeren dus.
Aangezien ze zoveel moeite hebben om het terug te de-activeren
Let op, aangezien er (soms) problemen zijn met de deactivatie ervan.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Gij verdient zeker de prijs van meest aangename en gemakkelijke klant van het jaardjaxe schreef:1 Tip : Blijf rustig en kalm aan de telefoon en leg duidelijk u probleem uit.
dat heeft het bij mij gedaan (na 7 maand) messchien als je bloemen stuurt gaat het sneller
Ik neem dan wel braaf de tweede plaats in
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Dat leer je na 1 jaar op kot te zitten in LimburgGent32m schreef:Gij verdient zeker de prijs van meest aangename en gemakkelijke klant van het jaardjaxe schreef:1 Tip : Blijf rustig en kalm aan de telefoon en leg duidelijk u probleem uit.
dat heeft het bij mij gedaan (na 7 maand) messchien als je bloemen stuurt gaat het sneller
Ik neem dan wel braaf de tweede plaats in
Allemaal vriendelijke mensen daar
PS Vriendelijk maar wel met nadruk
Na enige maanden (eerste aanvraag dateert van juni 2008) wordt op 24 maart mijn boostpack eindelijk uitgeschakeld.
Na ongeveer 10 tickets heb ik eindelijk gehoor gekregen!
Enige rectificatie of creditnota wordt jammer genoeg niet goedgekeurd.
"Door de al zeer voordelige abonnementen, kunnen zij geen terugbetalingen doen".
Na ongeveer 10 tickets heb ik eindelijk gehoor gekregen!
Enige rectificatie of creditnota wordt jammer genoeg niet goedgekeurd.
"Door de al zeer voordelige abonnementen, kunnen zij geen terugbetalingen doen".