![Thinking :think:](./images/smilies/icon_think.gif)
http://img296.imageshack.us/img296/5825 ... el2hq5.jpg.
In het logvenster begint hij onderaan op 10-11-08 en hij herbegint na datum van vandaag,
en telt alles op = dubbel
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
iemand een idee ? ?
De Minimeter van Firefox heeft ook geen goesting( foute module)Styno schreef:Probeer eens met een andere monitor (bv. minimeter firefox plugin). Dan weet je meteen of de wijziging bij het programma of bij EDPnet zelf moet gebeuren.
ISPMonitor is bij mij ook nog altijd niet hoe het moet zijn, maar met Minimeter heb ik geen enkel probleem gehad na de update (1 of 2 dagen nadat de site was veranderd van EDPnet).Uzzi schreef:Ik zou nog niet te hard victorie kraaien. Is je limiet soms gereset één van de afgelopen dagen ? Ik heb in ieder geval nog stees problemen. Mijn meter wordt pas op de 12de gereset.
Inderdaad, volgens wat ik heb gemerkt is het vanaf een 2de pagina begint het geval dat hij de eerste gewoon dubbel telt. Spijtig genoeg lijkt ISPMonitor dood te bloeden (of waren we gewoon verwent door de vele en snelle reacties van de maker de laatste paar jaar). Er komt alleszins weinig tot geen reactie op en dus zijn we genoodzaakt op zoek te gaan naar andere alternatieven (zoals bv minimeter, welke trouwens ook zeer goed werkt imo). Ik gebruik ISPMonitor enkel maar om mijn stats van de dag te bekijken, voor de rest gebruik ik minimeter (en als de meter terug gereset is kan je dus een halve maand weer ISPMonitor gebruiken).Sven.VdS schreef:Volgens reacties op het ISPMonito forum lijkt dit te liggen aan de opsplitsing van de logs over 2 pagina's ... de meter kan daar precies niet zo goed mee om.
Bij mij is het sinds gisteren ook weer van dat.
Via de EDPNet site je download stats bekijken is veel te omslachtig ... kent iemand een (voorlopig) alternatief voor ISPMonitor? Of een manier om via http://extra.edpnet.net/TrafficDetail3.aspx login en pass mee te geven, de output capturen en zelf een monitor te schrijven?
Ik vrees dat voor IE de enige oplossing is naar de website van EDPnet gaan. Voor de rest weet ik hier niet direct een alternatief voor (ik denk ook niet dat er plugins voor IE zijn voor je ISP meter te bekijken, ik weet zelfs niet zeker of het wel mogelijk is 3rd party plugins voor IE te ontwikkelen met zo'n soort functionaliteit).Sven.VdS schreef:Sorry ik had me beter moeten verwoorden: is er een alternatief voor IE ?
Ik ben namelijk geen FireFox fan ... niet omdat ik het een slechte browser vind, maar gewoon omdat IE alles doet wat ik wil/nodig heb ... (beetje zoals de eeuwige Windows vs Linux discussie)