Het volgende wat ik ga kopieren , is bij mijn weet het geen waarmee ik "sterk" in mijn schoenen sta ..
Geachte, De oplevering van adsl op deze lijn is door belgacom
weer afgewezen omdat er een bestaand order op deze lijn lopende is.Dit kan ook een opzegging zijn bij uw oude ISP.U kan deze opzegging best voorlopig ongedaan maken aangezien u andersenkele dagen zonder internet zal vallen.Gelieve ons een seintje te geven op het moment dat u dit in orde hebtgebracht. mvg, dommel.com support
Volgens hun konden ze het niet afzeggen omdat er nog een factuur open stond .. Na dat ik de mail gelezen heb , heb ik naar BGC gebeld en volgens hun was alles betaald ..
Heb hun toen ook gemaild waar in stond (Waar ik potverdorie jammer genoeg die mail niet van terug vind!)
Dat ik BGC heb gecontacteerd en dat er geen openstaande facturen open staan.
Op die mail heb ik geen reactie's meer gekregen van hen .. En ben ik toen uiteindelijk zelf naar Dommel gereden op de hoop dat me zo konden helpen.
Na hun gebaren ben ik dan naar die advokaat nulens gegaan op die straat .. En hij heeft mij verteld dat ik een email naar Dommel moest sturen waar in stond!
( Die mail heb ik dan wel weer )
Titel : Contract ontbinden op basis van geen prestatie!
Beste ,
Van alle mails dat ik naar jullie heb geschreven en nog altijd geen antwoord van heb gehad , om het feit dat ik al voor 3 maanden betaald heb , om internet te kunnen krijgen.
In al die mails heb ik u er toeverwezen dat ik nog altijd geen internet heb!! Na dat ik nu al meer dan 2 maanden heb zitten wachten tot ik internet krijg van jullie , en al jullie facturen mooi betaald heb. & Nog steeds geen internet. Sorry maar ik kan niet blijven betalen voor iets wat ik nooit niet heb gekregen. Daarmee wil ik het contract stop zetten! Omwille dat er geen prestatie is . Als ik betaal zou ik er graag iets voor in de plaats krijgen , wat bij jullie niet het geval is.
Nogmaals .. Ik heb activatie betaald + maand 09 voor 73 euro + 24.99 euro voor de maand 10 en heb nog altijd geen internet ontvangen.
Groetjes
Waarop ik WEER geen antwoord kreeg ...
Ik heb toen zitten wachten en ik moest na 1 week als ze niet reageerden, opnieuw een email sturen van die advokaat , waar in stond .
( die mail heb ik ook nog

)
Titel : Geen prestatie leveren = opzegging contract
Zwijgen is toestemmen ..Mijn contract is dus gedaan.. Ik betaal geen contracten meer vooralleer ik internet heb van jullie .
Ik eis mijn geld terug ...
Groetjes!
Waarop ook GEEN antwoord ...
Na weken heb ik nog een mail gestuurd ... Waarin ik zeer onbeleefd vroeg ( om te kijken of ze zouden antwoorden )
Hoes zit da bij mn internet!??
Waarop ik WEL antwoord kreeg! Waar in stond..
Geachte, Kan het zijn dat u reeds een opzegging heeft gedaan? Deze kan normaal gezien niet worden herroepen.
Het management heeft uw klacht in behandeling momenteel.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter a schedom nv/sa service
Ze waren er dus bij bezig ...
3 weken geleden heeft dommel mij een email gestuurd waar in stond
Kunt u ons zo snel mogelijk bellen op het nummer .... en u moet gewoon vragen naar ....
Ik heb geantwoord , Bij mijn weten was alles afgehandeld , ik bel niet meer , als het zo belangrijk is kunnen jullie mij bellen! Nummer .....
Dag daarna heeft Dommel mij gebeld .
Met de vraag of ik nog internet wou en dergelijke ..
Ik antwoorde , nee ma ga ik mijn geld nog terug krijgen van jullie waarvoor ik niks van heb gehad ..
Ze antwoorde : Dat zullen we laten moeten bekijken .. Wij houden u op de hoogte ..
Waarop Ik antwoorde : Ge moet ni denke da ik nog IETS ga betalen hé!
Zei antwoorden : Wij houden u op de hoogte , en ingehaakt ..
Tot ik zo pas een mail krijg dat ik 239 € moet betalen ...
Zo zit het in elkaar ...