Scarlet down in Wetteren

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gesloten
Digger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:50
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

2 weken klant en dit is de eerste outage hier in Wetteren
nog iemand die geen connectie heeft ?

ps: ik werk nu via telenet ( heb 2 lijnen )


PROBLEEM OPGELOST ... was precies van korte duur :-)

Vriendelijke groeten
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Wilt ge dus zeggen dat ge EERST hier een bericht zijt beginnen posten en terwijl ge dat deed is alles in orde gekomen ?

Van stemmingmakerij gesproken, bel aub in het vervolg eerst de helpdesk en vergewis u ervan dat het probleem inderdaad algemaan is alvorens van die mug een olifant te komen maken :evil:

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
ogy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 28 aug 2006, 20:55
Bedankt: 3 keer

Joe de Mannen schreef:Wilt ge dus zeggen dat ge EERST hier een bericht zijt beginnen posten en terwijl ge dat deed is alles in orde gekomen ?

Van stemmingmakerij gesproken, bel aub in het vervolg eerst de helpdesk en vergewis u ervan dat het probleem inderdaad algemaan is alvorens van die mug een olifant te komen maken :evil:

J.

Wat een arrogantie!!!
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

ogy schreef:
Joe de Mannen schreef:Wilt ge dus zeggen dat ge EERST hier een bericht zijt beginnen posten en terwijl ge dat deed is alles in orde gekomen ?

Van stemmingmakerij gesproken, bel aub in het vervolg eerst de helpdesk en vergewis u ervan dat het probleem inderdaad algemaan is alvorens van die mug een olifant te komen maken :evil:

J.

Wat een arrogantie!!!


Eerder groot gelijk ipv arrogantie (ook al is het een beetje overdreven) maar er worden (en niet alleen op UB) veel topics direct aangemaakt als er 10sec iets niet werkt bvb.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

En hier komt niks goeds meer uit. Iedereen hier heeft wel wat gelijk, en mijn chauffage is nog niet warm en ik heb ze zéker 3 seconden geleden opgezet!!!!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

selder schreef:En hier komt niks goeds meer uit. Iedereen hier heeft wel wat gelijk, en mijn chauffage is nog niet warm en ik heb ze zéker 3 seconden geleden opgezet!!!!


Ja gisteren in godsnaam schandalig ze

Bestel ik ne pizza bij de pizzexpress en in hemelsnaam 20 minuten op moeten wachten

Dit kan toch niet meer :lol: :angel:
The eternal and true pessimist :D
Gesloten

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”