Bij annulatie, verandert Dommel (vroegtijdig) password?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Een kennis van mij heeft Dommel abbo opgezegd. Echter VOOR dat hij afgesloten werd kon hij de CRM niet meer bereiken, wegens verkeerde pass.
Daarom heeft hij de password retrieval gebruikt (ipv nieuwe pass te geven, stuurt Dommel de bestaande).
Zijn oorspronkelijke pass was zoiets: pass111 MAAR nu stond het op pass222.
Nog iemand die dit heeft opgemerkt?
Buiten het feit dat het te vroeg werd vervangen is er geen probleem, ben gewoon nieuwsgierig :)
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

ik kon op een ander account nog tot 4 maand na "ban" van de lijn op de crm met die login
The eternal and true pessimist :D
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb een aantal maanden geleden opgezegd en m'n CRM-password werkt nog steeds.

Meer nog, er worden blijkbaar nog altijd backups gemaakt van m'n uitgeschakeld domein, getuige de mailtjes met de status van die backup :).
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

a3ke schreef:ik kon op een ander account nog tot 4 maand na "ban" van de lijn op de crm met die login
huh, thats weird
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

liger schreef:
a3ke schreef:ik kon op een ander account nog tot 4 maand na "ban" van de lijn op de crm met die login
huh, thats weird
ja , ik ben ne "wanbetaler" eh , zo wanbetaler dat ik er nu nog 2 lijnen bij dommel op overhoud :angel:

ik vermoed dus dat u kennis iets veranders of misgetypt zal hebben (zo he b ik ook eens last gehad met i en L en l en L)
The eternal and true pessimist :D
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”