Akkoord, dat BGC in onderaanneming werkt voor Dommel.
Maar dat is geen excuus om ons niet te woord te staan, vind ik.
Belgacom beheert onze lijnen (ADSL, ADSL2, VDSL, etc)
Zij beschikken over die informatie. Dommel niet.
Zij dienen ons niet als "ADSL Go" verkoper of "hoe sluit ik mijn modem aan" te woord te staan.
Maar wel als netwerkbeheerder, vind ik.
Bedoel, waar kun je anders voor die info terecht ?
Dat is gelijk alsof je een TV zou kopen (bv in de MediaMarkt), maar niemand je daar kan vertellen, of hij nu Full HD is of niet. Hij nu beeld in kleur of zwart-wit geeft. Sorry, we weten dit niet, dit moet je aan de fabriek vragen.
En als je dan contact op neemt met die fabriek, zeggen die: "Sorry, u bent geen rechstreekse klant bij ons. U neemt ons product wel af, maar niet rechtstreeks via ons. U doet dit via een verdeler van ons". Wij kunnen u daar niet verder bij helpen ? Gelieve contact met die verdeler op te nemen (maar die verdeler heeft die info niet doorgekregen)
Op wat slaat zoiets eigenlijk ?
Dat is je toch van het kastje naar de muur sturen, of niet ?
Edit: Ik heb daarnet de technische dienst van Belgacom op het nummer: 0800/22.228 proberen te bereiken. Maar niemand nam af. Ik heb gebeld onder de namiddag. Na 30 minuten had ik nog steeds niemand aan de lijn en heb ik het maar opgegeven. Ik werd wat tuureluus van altijd maar dat stemmetje (om de minuut) te horen: "Bedankt voor uw geduld, een medewerker zal u
zo dadelijk te woord staan". Ze zouden dat stemmetje beter achterwege laten. En zoals bij Dommel enkel een muziekje laten horen. Werkt alvast minder irritant, vind ik...
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).