'k heb gemerkt dat je op weepee, voor 9€ een nomadisch nummer kunt aanschaffen hierbij staat vermeld eenmalig 9€ maar verder geen info, wil dit zeggen dat je enkel een activatie kost van 9€ betaald en voor de rest niets ? Weet iemand soms wat dit alles precies inhoud, ..
Heeft iemand soms een lijst met BE voip providers, .. ik zoek namelijk een flatfee voip provider, .. liefst ééntje waar je een nummer kan aanschaffen tegen een schappelijke prijs, 'k zou graag wat met voip experimenteren.
weepee
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
9 euro.... maar als je er iets mee wilt doen (uitbellen; faxen)Ofloo schreef:'k heb gemerkt dat je op weepee, voor 9€ een nomadisch nummer kunt aanschaffen hierbij staat vermeld eenmalig 9€ maar verder geen info, wil dit zeggen dat je enkel een activatie kost van 9€ betaald en voor de rest niets ? Weet iemand soms wat dit alles precies inhoud, ..
Heeft iemand soms een lijst met BE voip providers, .. ik zoek namelijk een flatfee voip provider, .. liefst ééntje waar je een nummer kan aanschaffen tegen een schappelijke prijs, 'k zou graag wat met voip experimenteren.
dan betaal je minimaal 4x 5 euro vouchers; maar die zijn oneindig geldig in tijd...Dus niet voor 1 jaar zoals bij 3starsnet
je kunt er idd mee experimenteren;
maar het meeste doen zij reeds zeer goed (fax2email, VirtualPrinter2fax, voicemail2email)
oja die vouchers gaan over al je nummers wat handig kan zijn
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
anders moet je meerdere accounts maken als je dat niet wil
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
tja als ik alles door een ander wil laten doen kan ik net zo goed gewoon een service aanschaffen ik wil echt zelf wat rommelen, .. wat zou zijn die vouchers, misschien pagina wat het precies inhoud. 'k heb google geprobeerd maar ik krijg enkel commerciële zever, .. tegenwoordig is google er echt op achteruit gegaan, het is bijna allemaal commerciële zever dat het weer geeft, tijd om een andere zoek machine te zoeken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
vouchers is te vergelijken met skype out
alleen kundet ook gebruiken om te faxen
en aangezien Belgie geen Skype in heeft is weepee een mooi alternatief
nog geen skypeiax support weliswaar maar daar is dan jouw uitdaging...
op nerdvittles.com kunde ne 15' tutorial vinden![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
alleen kundet ook gebruiken om te faxen
en aangezien Belgie geen Skype in heeft is weepee een mooi alternatief
nog geen skypeiax support weliswaar maar daar is dan jouw uitdaging...
op nerdvittles.com kunde ne 15' tutorial vinden
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)