Siemens gigaset 470IP (ontvangen oproepen weergeven)

Plaats reactie
saffie
Pro Member
Pro Member

Daar we niet tevreden meer waren over de fritzbox hebben we zo'n Siemens aangekocht.
Dit werkt perfect, maar ik krijg nergens de ontvangen oproepen te zien in dit ding?

Ook al in boekje ed gezocht, geen resultaat, iemand een idee?
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
ronron261
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Saffie,

ik vermoed dat je gemiste oproepen wel zichtbaar zijn.
Als dit het geval is moet je in het menu (instellingen, basis, oproepen) 'gemiste oproepen' veranderen in 'alle oproepen'
Als ik in de pdf kijk staat dit op pagina 52, is normaal een kopie van de boek.
Indien die optie juist staat, zullen we toch meer details nodig hebben.

Ben je je tevreden van de 470IP, ik zelf heb een 470 die aangesloten is op een linksys ATA.
Ik ben aan het overwegen om een 470Ip aan te schaffen wegens de enkele mogelijkheden die er bijkomen,
zoals ondermeer eenvoudiger kiezen tussen voip-provider (nu moet ik het dealplan aanpassen)

groeten,
Ronald
saffie
Pro Member
Pro Member

ronron261 schreef:Saffie,

ik vermoed dat je gemiste oproepen wel zichtbaar zijn.
Als dit het geval is moet je in het menu (instellingen, basis, oproepen) 'gemiste oproepen' veranderen in 'alle oproepen'
Als ik in de pdf kijk staat dit op pagina 52, is normaal een kopie van de boek.
Indien die optie juist staat, zullen we toch meer details nodig hebben.

Ben je je tevreden van de 470IP, ik zelf heb een 470 die aangesloten is op een linksys ATA.
Ik ben aan het overwegen om een 470Ip aan te schaffen wegens de enkele mogelijkheden die er bijkomen,
zoals ondermeer eenvoudiger kiezen tussen voip-provider (nu moet ik het dealplan aanpassen)

groeten,
Ronald
idd, dit is de oplossing, blijkbaar heb ik een volledig ander boekje ...

Ik ben wel tevreden over dit toestel, geluid en speaker is goed, geen connectie problemen en verbinden met providers is idd heel simpel.
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”