fritzbox 7050

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
t-town
Premium Member
Premium Member
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

Wij hebben van dommel een fritzbox fon wlan 7050 onder waarborg.
Nu plannen we om die gewoon niet terug te bezorgen bij het einde van ons contract, ze moeten er maar achter vragen.
Nu heb ik 2 vraagjes:
1. Als ik op fabrieksinstellingen resetten druk, kan ik dan gewoon terug ingeven wat ik wil?
2. we plannen naar telenet te gaan, is deze router daar voor geschikt, en kan iemand daar wat info over vinden, ik vindt namelijk niets duidelijk.

Alvast bedankt
t-town
Premium Member
Premium Member
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

Toch wat gevonden, blijkbaar moet je dan aansluiten op de A poort van de router en dan iets instellen.
Dit lukt gewoon met telenet? Een lan kabel van de telenet-modem naar de router is genoeg?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Normaal wel. Ik doe hetzelfde met mijn Belgacom Bbox2. Je Fritzbox gedraagt zich dan gewoon als een router en dus maakt het niet uit of je achter een Telenet-modem zit of een andere...

Als je de juiste instellingen niet terug vindt, laat dan maar iets weten. Dan post ik de mijne hier wel eens.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”