DNS servers down antwerpen (03)
-
- Starter Plus
al een geluk had ik de opendns gegevens op papier staan en heb ze zo ingevoegt in router tis al de zoveelste keer ik snap da echt niet.... nog iemand last van?
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
yep hier vant zelfde
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
oostende ook down geweest
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Inderdaad, de DNS server ondervind WEERAL problemen. Sommige sites vind ik wel, maar de meeste niet meer.
Heb dan maar terug opendns ingesteld. Alhoewel ik daar soms ook problemen mee had. Soms vond die ineens bekende domeinnamen niet meer terug zoals GMAIL of TWEAKERS.NET héél gek, nog iemand?
Heb dan maar terug opendns ingesteld. Alhoewel ik daar soms ook problemen mee had. Soms vond die ineens bekende domeinnamen niet meer terug zoals GMAIL of TWEAKERS.NET héél gek, nog iemand?
Ik heb mn router (Siemens Gigaset) zo ingesteld dat hij via dhcp volgende dns servers meegeeft:
Primary: IP adres van router
Alternatieve: IP OpenDNS
Gezien de router zelf de twee dns servers van Dommel gebruikt wordt openDNS enkel in geval van problemen aangesproken. Nooit last met DNS.
Primary: IP adres van router
Alternatieve: IP OpenDNS
Gezien de router zelf de twee dns servers van Dommel gebruikt wordt openDNS enkel in geval van problemen aangesproken. Nooit last met DNS.
-
- Starter Plus
eigenlijk is da echt erg e tis nu zo'n 3maand aan de gang al zoveel dns disconnects dan denk ik zo van betaal ik hier voor? hiervoor nooit probs gehad tot 3maanden terug altijd content geweest van dommel