Dommel ADSL2+ instellingen voor Linksys WAG200G

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
sideshow
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hallo

Ik heb adsl netconnect en sinds een klein weekje adsl2+ speedpack 12.0 mbit
In mijn account information staat de status van de adsl+ speedpack op actief.

Ik slaag er op geen enkele manier in om te connecteren met iets anders dan G.dmt als modulatie.

Wat doe ik verkeerd en/of wat moet er gebeuren? Een mail sturen om iedereen te overhalen 30 euro te spenderen wel, maar een beetje uitleg kon er blijkbaar niet meer bij :nono:

Iemand raad ?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

sideshow schreef:Hallo

Ik slaag er op geen enkele manier in om te connecteren met iets anders dan G.dmt als modulatie.

Wat doe ik verkeerd en/of wat moet er gebeuren? Een mail sturen om iedereen te overhalen 30 euro te spenderen wel, maar een beetje uitleg kon er blijkbaar niet meer bij :nono:

Iemand raad ?
Moeten ze dan voor iedere modem apart een manual maken? Zit dat er vanzelf niet bij als je de modem koopt? Een beetje opzoekwerk kan vandaag de dag blijkbaar niet meer? :nono:
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:
sideshow schreef:Hallo

Iemand raad ?
Moeten ze dan voor iedere modem apart een manual maken? Zit dat er vanzelf niet bij als je de modem koopt? Een beetje opzoekwerk kan vandaag de dag blijkbaar niet meer? :nono:
precies zo

sterker nog , voor ADSL2+ moet je geen instellingen veranderen tussen vroeger en heden

tenzij je modulation handmatig hebt ingesteld

als je word overgezet en je modulation staat op auto gaat ie syncen op ADSL2+ (maar het hoeft er niet persé expliciet te staan eh !)
The eternal and true pessimist :D
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”