Hoi,
Heb gisteren een email van dommel gehad mijn snelheid verhoogt kan worden van 4 naar maximaal 12Mb/s door een omschakeling naar ADSL2+
Ik vroeg me af of je hier een nu een nieuwe modem moet voor kopen(de mijne is ondertussen al zeker 5 jaar oud) of kan ik voorlopig mijn oude blijven gebruiken zonder de snelheidsverhoging dan te kunnen benutten?
En welke modem kan ik me het beste aanschaffen? Ik moet hem zeker in bridged mode kunnen zetten want achter mijn huidige modem staat een WatchGuard firewall en die wil ik blijven gebruiken.
Mvg,
Jurgen
snelheidsverhoging 013XXXXXX
Ik heb nog een modem die ik een 4-5 jaar geleden in een belgacom winkel gekocht heb. Een of andere speedTouch...
Die staat sinds het begin in bridged mode en het is eigenlijk in mijn WatchGaurd waar ik alles configureer wat Dommel/Firewall/DHCP en dergelijke aangaat.
Mvg,
Jurgen
Die staat sinds het begin in bridged mode en het is eigenlijk in mijn WatchGaurd waar ik alles configureer wat Dommel/Firewall/DHCP en dergelijke aangaat.
Mvg,
Jurgen
Hoi Jurgen,JurgenP schreef:Ik heb nog een modem die ik een 4-5 jaar geleden in een belgacom winkel gekocht heb. Een of andere speedTouch...
Mvg,
Jurgen
Kan je precies zeggen welk type speedtouch dit is?
Greetz,
Bart