ik heb zojuist die compensatie gekregen, een domein naam.
Maar ik weet wel nie waar ik moet inloggen voor die domein naam.
DOMAIN fitness-secrets
Status Registered
Registered Wed Feb 18 2004
Last update Wed Feb 18 2004 10:04
Onsite Contacts:
Agent Technical Contacts:
Name Herman verschooten
Company Net For All
Language N
Address Oudaan 15/33
B-2000 Antwerpen
BE
Phone +32 3 227 27 84
Fax +32 3 234 93 81
Email [email protected]
Agent:
Name Net For All
Website www.net4all.be
NameServers:
Name ns.net4all.be
Name ns2.net4all.be
domein naam van adsl2fit
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Virusdevil schreef:ik heb zojuist die compensatie gekregen, een domein naam. Maar ik weet wel nie waar ik moet inloggen voor die domein naam.
Er valt niks in te loggen op een domain naam.
Het enige wat je kan doen is doorgeven welke hostnames je naar welke IP-adressen wil laten verwijzen, en welke host je mail server (MX) is voor het domain.
Aangezien A2F je DNS in beheer heeft zal je dat aan hen moeten doorgeven, of anders zelf een DNS server draaien, en vragen dat zij de domain settings aanpassen.
Ik denk dat A2F zelf die dingen draait en dus eigenlijk een forwarding / cloacking-domein aanbiedt. Maar dan moet nog steeds doorgegeven worden naar waar dat moet worden geforward natuurlijk, tenzij ze dat vanuit hun 'my A2F' (of hoe dat dat daar ook heet) zelf kunnen ingeven/beheren.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Voor alle duidelijkheid.
Ik heb ook zo'n domeinnaam via adsl2fit compensatie. En dat is gewoon een standaard domeinnaam zoals bij alle andere providers. Zij vragen de domeinnaam aan bij DNS.BE en verzorgen zelf de DNS ervan en worden geregistreerd als technisch contact. Dit is dus zoals altijd volledig onafhankelijk van webspace e.a.
Indien je dus een aanpassing wil van de dns servers of extra forward/alias records volstaat een telefoontje/mailtje naar adsl2fit.
In mijn geval wordt de DNS nu gedaan door de dns server van het bedrijf waar ik werk, zodoende kan ik zelf m'n dns records aanmaken (bv mail.domeinnaam.be e.d.)
Maar in jouw geval moet je dus een mailtje sturen aan adsl2fit en zeggen dat ze bv het www record moeten doorschakelen naar het IP adres van jouw keuze (vast ip-adres !!). Indien je je eigen website via deze domeinnaam wil hosten op je adsl2fit verbinding (dynamisch adres) moet je dus een of ander dynamic host programmatje installeren (bv dyndns.org/no-ip.com/...) en het www record laten forwarden naar bv. jouwnaam.dyndns.org
Hopelijk heb je hier wat aan...
Grtz,
Sasuke
Ik heb ook zo'n domeinnaam via adsl2fit compensatie. En dat is gewoon een standaard domeinnaam zoals bij alle andere providers. Zij vragen de domeinnaam aan bij DNS.BE en verzorgen zelf de DNS ervan en worden geregistreerd als technisch contact. Dit is dus zoals altijd volledig onafhankelijk van webspace e.a.
Indien je dus een aanpassing wil van de dns servers of extra forward/alias records volstaat een telefoontje/mailtje naar adsl2fit.
In mijn geval wordt de DNS nu gedaan door de dns server van het bedrijf waar ik werk, zodoende kan ik zelf m'n dns records aanmaken (bv mail.domeinnaam.be e.d.)
Maar in jouw geval moet je dus een mailtje sturen aan adsl2fit en zeggen dat ze bv het www record moeten doorschakelen naar het IP adres van jouw keuze (vast ip-adres !!). Indien je je eigen website via deze domeinnaam wil hosten op je adsl2fit verbinding (dynamisch adres) moet je dus een of ander dynamic host programmatje installeren (bv dyndns.org/no-ip.com/...) en het www record laten forwarden naar bv. jouwnaam.dyndns.org
Hopelijk heb je hier wat aan...
Grtz,
Sasuke
Ik heb zelf een server draaien. Dus ik zal eens een mailke sturen om naar mijn ip adres te linken.
Al vast bedankt voor de reply!
Al vast bedankt voor de reply!