Dommel via VDSL2?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
KiLLa
Plus Member
Plus Member

Omdat alle topics hierover nogal outdated zijn open ik even een nieuwe.

Ik vroeg mezelf af of er al meer informatie is over internet via dommel over VDSL2 (dit was normaal toch voor september 2008?)

Ik ben een zeer tevreden netconnect gebruiker, zeker met de onlangse verhoging van de volumes maar ik zit te ver van de centrale voor een snelheidsverhoging en zou dus graag snel over vdsl2 kunnen surfen...

(Gelieve niet met onzinnige dommel bashing replies af te komen, daar heb ik niets aan)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

'k Heb vandaag gezien dat de wholesale-pagina op belgacom werd aangepast.
http://www.belgacom.be/nationalwholesal ... _wholesale

Als we ernaar kijken kunnen we zeggen dat optie VDSL2 beschikbaar is voor Go- en Plus pakketten (Netconnect). Anders is het VDSL2-pakket tot 20 Mbps enkel tegen een wellicht zeer hoge prijs beschikbaar. Er wordt nog over gedebateerd bij het BIPT (Belgacom enerzijds en Mobistar, KPN en andere operatoren anderzijds).

VDSL2 laat dus nog eventjes op zich wachten, het is wel al beschikbaar voor andere operatoren, maar misschien te duur of te onduidelijke voorwaarden.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Ik denk dat de meesten onder ons al tevreden zullen zijn met een 12/0,5 of 12/1 profiel over VDSL2 via een alternatieve ISP

Geduld is een schone zaak zekerst :troosten:
KiLLa
Plus Member
Plus Member

Inderdaad ik zou al blij zijn met gewoon iets sneller dan de 4.6mbit
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

ik zou zelfs content zijn met een 4.6 Mbit ! maar natuurlijk met een vdsl2 een 12 Mbit/(zelfs9 Mbit) zou de max zijn aan een zacht prijsje bij de alternatieve isp's...maar ja vdsl2 gaat wss de' nieuwe melkkoe worden als wholesale van ons ever monopolie copper isp BGC :wink:
snakeboots
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ik ga het hierbij plaatsen.

Zou ik op een VDSL2 lijn van belgacom met belgacom tv kunnen inloggen met mijn dommel login? Dit is nu wel mogelijk met een ADSL2+ lijn maar weet niet of het momenteel mogelijk is met een vdsl2 lijn
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

snakeboots schreef:Ik ga het hierbij plaatsen.

Zou ik op een VDSL2 lijn van belgacom met belgacom tv kunnen inloggen met mijn dommel login? Dit is nu wel mogelijk met een ADSL2+ lijn maar weet niet of het momenteel mogelijk is met een vdsl2 lijn
VDSL(2) is een totaal andere plaats/manier van connecteren en werken , het zal medunkt dus niet lukken
The eternal and true pessimist :D
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”