Kan ik topics verbergen in de lijst: nieuwe berichten weergeven?
Bv, ik wil tussen die lijst geen enkel DOMMEL topic meer terug zien?
Topics verbergen
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik vrees van niet. Je kan geen subforums negeren, wel users.
Je kan Meon spammen in PM zodat hij de wijziging aanbracht die ik gepost had zodat het forum in een aparte kolom staat. Daat gaat het voor jou een stuk makkelijker maken, denk ik.
Je kan Meon spammen in PM zodat hij de wijziging aanbracht die ik gepost had zodat het forum in een aparte kolom staat. Daat gaat het voor jou een stuk makkelijker maken, denk ik.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Als dat zou kunnen!Dafke schreef:Da's de bedoeling
Ik ben die 180 verschillende topics over Dommel echt wel moe.
Open dan een Dommel forum ergens ofzo..
Dan wil ik dat ook op het Tik forum.
Ik ben die 180 verschillende topics over digitale televisie echt wel moe.
Volgens mij is Tik een internet klantenvereniging.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon! !Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!!Meon!
Sorry voor de spam maar het is belangrijk
Sorry voor de spam maar het is belangrijk
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Duidelijk. M'n urenadministatie en gekoppeld loon moeten maar wachten, we gaan hier eens werk van maken (zeker nu ik zo'n schoon test-omgeving hiervoor heb klaar laten zetten door onze vriendelijke admins en er amper gebruik van maak!)
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Zie in bijlage wat ik er van gebakken heb? Is dat al netjes of willen jullie het nog anders?
Ik had het hier net even al toegepast, maar ik zag dat het normale forum-overzicht een beetje heel erg om zeep was; dat was niet de bedoeling natuurlijk
Verdere tweaks zullen voor morgen zijn.
Ik had het hier net even al toegepast, maar ik zag dat het normale forum-overzicht een beetje heel erg om zeep was; dat was niet de bedoeling natuurlijk
Verdere tweaks zullen voor morgen zijn.
- Bijlagen
-
- ub_search_aanpassing.png
- (130.72 KiB) 49 keer gedownload
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Maar dan heb je een zoekterm gebruikt?
Ik zie nog steeds dommel ertussen staan?
Mijn vraag was als je bv het hoofdtopic DOMMEL kan excluden op geheel het forum?
Bv, zet naast het hoofdtopic een button: verbergen ofzo?
Weet totaal niet als dat mogelijk is, maar is een idee..
Ik zie nog steeds dommel ertussen staan?
Mijn vraag was als je bv het hoofdtopic DOMMEL kan excluden op geheel het forum?
Bv, zet naast het hoofdtopic een button: verbergen ofzo?
Weet totaal niet als dat mogelijk is, maar is een idee..
- Goztow
- userbase crew
Zoals ik al zei: dat is niet mogelijk, maar je brein kan er wel voor zorgen dat als het forum in een aparte kolom staat, je die topic negeert .
Screenshot van Meon is al een hele verbetering!
Kleine bemerking : is het mogelijk de nieuwe posts nog te groeperen per subforum?
(de laatste ongelezen van elk forum, in blokken per subforum)
Geen idee of dit moeilijk is of niet, ik vraag het maar
Kleine bemerking : is het mogelijk de nieuwe posts nog te groeperen per subforum?
(de laatste ongelezen van elk forum, in blokken per subforum)
Geen idee of dit moeilijk is of niet, ik vraag het maar
There are two types of planes : Fighters and Targets
- Goztow
- userbase crew
Gezien de manier waarop deze topics opgeroepen worden, lijkt me dat moeilijk. Plus: het lijkt me dan beter gewoon de subforums die je wil lezen één voor één te bezoeken.
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
²Goztow schreef:Gezien de manier waarop deze topics opgeroepen worden, lijkt me dat moeilijk. Plus: het lijkt me dan beter gewoon de subforums die je wil lezen één voor één te bezoeken.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Daar had ik ook al aan gedacht, maar helaas is phpBB3 tegenwoordig tabelloos en is sorteren dus niet evident meer. Nieuw is niet in alle opzichten altijd beter eh .
Maar ik heb in m'n koppeke al een ideeke om hetgene dat gevraagd wordt tot op zekere hoogte te faciliteren!
Maar ik heb in m'n koppeke al een ideeke om hetgene dat gevraagd wordt tot op zekere hoogte te faciliteren!
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ik heb de zoekresultaten-pagina een beetje heringedeeld. Is dit zo beter?
Indien alles er helemaal "messy" uit ziet: CTRL+F5 doen; de stylesheet wordt dan opnieuw opgehaald ipv uit je lokale cache.
Indien alles er helemaal "messy" uit ziet: CTRL+F5 doen; de stylesheet wordt dan opnieuw opgehaald ipv uit je lokale cache.
- Goztow
- userbase crew
I like it, maar ik zou de "gestart" eruit halen: heeft weinig bijgevoegde waarde en neemt toch redelijk vee plaats in die door de titel zou kunnen ingenomen worden.
Het aantal keer bekeken heeft ook weinig nut. Noone cares. Dat zou ik er ook uit halen.
En last but not least: een "markeer alles gelezen" knop bovenaan rechts van de zoekpagina .
Het aantal keer bekeken heeft ook weinig nut. Noone cares. Dat zou ik er ook uit halen.
En last but not least: een "markeer alles gelezen" knop bovenaan rechts van de zoekpagina .
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Mja, die kolommen die jij opnoemt gebruik ik persoonlijk wel degelijk als ik zelf iets plaats, kwestie van te kunnen meten of iets gelezen wordt, maar geen antwoord oplevert danwel ongelezen blijft (en dus het onderwerp mogelijk niet duidelijk genoeg is). En met gestart beoordeel ik de leeftijd van een topic.
Wat vinden anderen daarvan?
Die markeer alles als gelezen vind ik dan weer wél een goeie tip.
Wat vinden anderen daarvan?
Die markeer alles als gelezen vind ik dan weer wél een goeie tip.
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Misschien ook handig is het "bladje" naar de laatste reply.
Dit is nu veel kleiner en je klikt sneller op de naam die dit heeft gepost.
Kan het mss wat groter terug?
EDIT: blijkbaar is de datum ook aanklikbaar..
negeer mijn post dus maar
Nu nog de filter
Dit is nu veel kleiner en je klikt sneller op de naam die dit heeft gepost.
Kan het mss wat groter terug?
EDIT: blijkbaar is de datum ook aanklikbaar..
negeer mijn post dus maar
Nu nog de filter
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
woohoo
PS: enige dat voor mij nog verbetering zou brengen is kolommen "forum" en "onderwerpen" met elkaar van plaats te wisselen (voor mij is het precies makkelijker op deze manier), ma das maar een kleintje
PS: enige dat voor mij nog verbetering zou brengen is kolommen "forum" en "onderwerpen" met elkaar van plaats te wisselen (voor mij is het precies makkelijker op deze manier), ma das maar een kleintje