Snelheids verhoging komt er aan???

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
karp_p
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 16 dec 2006, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Hello,

Heb juist contact gehad met de helpdesk in verband met de snelheidsverhoging. Ik had nog eens een check gedaan op hun om te zien welke snelheid mogelijk is op mijn adres volgens Dommel. Het is bij hun begin deze week veranderd(op de site) naar 12,0mbps, alle straten in Lokeren geven nog niet deze waarde weer.

Dus ik even naar de helpdesk gebeld met de vraag of ik die snelheid ook nu ook zou krijgen? Er werd heel vlug opgepakt en had een vriendelijke dame aan de lijn die - na controle van mijn telefoonnummer - zei dat de aanpassingen gedaan gingen worden op het einde van de maand/ ten laatste volgende maand. Deze aanpassing gaat ook volledig automatisch gebeuren zonder dat wij iets moeten doen.

Was voor de eerste keer dat ik zo een concreet antwoord kreeg op de vraag wanneer de verhoging er aan komt.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Ik wil je niet ontmoedigen maar eind november kreeg ik net hetzelfde antwoord. De aanvraag was zelfs al in behandeling bij BGC. MAAR ... nog steeds geen 12 Mb.

Is standaard antwoord ... nu laat jij hen terug voor 2 maand gerust toch? ;)
karp_p
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 16 dec 2006, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

weet ik, weet ik

Maar heb nu een beetje hoop :roll: omdat effectief de wijziging op hun site bij de opzoeking van uw tel aangepast is.
Het was ook niet de eerste keer dat ik bel voor nen datum van de verhoging. Meestal was het antwoord, we werken eraan of misschien volgend kwartaal....

Nu ja ik leef op hoop, en als het eind volgende maand niet sneller is, zal dat weer :bang: zijn.
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

Ik heb er een beetje hoop terug in hoor.

Hun helpdesk is terug dik in orde, had gebeld en moest maar 10 seconden wachten eer ik iemand aan de lijn had.
:3
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

*** Hier en daar wat off-topic ***

Dommel is nog steeds top. En idd, de helpdesk werkt naar behoren de laatste tijd.
Ik heb zelf een heel vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad.

Het moet wel gezegd, zo helpdesk assistentie voor telecom problemen, is niet evident. Ik heb hier ergens gelezen, dat de telecomproblemen dit jaar weer met zoveel procent gestegen zijn. Verbaast me ergens niet.

Dit is een complexe materie. Waarbij de helpdesker vaak geen "historiek" heeft van je situatie. Zeker als je telkens iemand anders aan de lijn krijgt, dan mag je weer heel het verhaal opnieuw uitleggen. Of wanneer je een mail stuurt (en je vergeet één van de eerdere oplossing erin te vermelden, schrijft men misschien die zelfde oplossing weer terug, die je al eens geprobeerd had, maar zonder resultaat).

Ik heb dit zelf ook voor gehad. Dat is de fout van de helpdesk niet. Maar gewoon omdat dit zo een moeilijke (complexe) materie is. In mijn geval bleek uiteindelijk de modem stuk te zijn. Ik stond dan ook met mijn rug tegen de muur. Het was de enige optie die ik nog had. Modem omruilen. Al de rest had ik reeds vruchteloos uitgeprobeerd...

Om maar te zeggen, telecom assistentie het is niet evident. En als klant verwacht je toch ergens (onbewust) dat men alles even goed weet, je onmiddellijk kan helpen, op het juiste spoor zetten...

Echter (ik zit zelf al meer dan 10 jaar in de informatica) en het enige dat daar echt bestaat (en werkt) is het pad van de eliminatie. Heb je een pc probleem, dan zijn er hoogswaarschijnlijk 100 evidente oorzaken en nog eens misschien 50 minder evidente oorzaken, tot 10 heel zeldzame oozaken. Je begint eerst met de meest evidente (of voorkomende) uit te testen. Dus te elimineren, tot je uiteindelijk mss tot zo een zelfzame uitkomt (en dan ben je al een tijdje bezig)...

Dommel blijft voor mij een top product. En idd, ze zijn zich goed aan het herpakken.
Alleen, als je in zoiets als telecom stapt, moet je zeker geduld hebben !

Het is daarom bij Telenet en Belgacom, etc niet beter. Ok, je kunt er voor een technieker (en installatie betalen). Wat Dommel niet echt doet. Maar daarmee is het ook niet altijd opgelost. Niet alle techniekers vinden die problemen...

*** Terug on topic ***

Die snelheidsverhogen blijken er idd beter aan te komen. Ik heb zelf goede hoop dat we tegen eind 2009 (of mss vroeger) ook met Homeconnect daadwerkelijk op 12 Mbps zullen kunnen worden aangesloten. Dat kan er het Dommel jaar alleen maar beter op maken. Unlimited en 12 Mpbs, dat is gewoon een natte droom. Dommel kan zich ondertussen maar al flink voorbereiden, met die snelheidsverhogingen bij netconnect (en verhoogde download).

Want een keer de Homeconnectors omgeschakeld zullen worden, loopt het pas echt storm.

ALvast veel plezier hier iedereen ermee (die al van deze snelheidsverhogingen genieten kan)
Enjoy :-D
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
flufsor
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 01 apr 2008, 16:20
Locatie: Antwerpen City

Inderdaad er zit trouwens ook niet veel anders op buiten wachten of naar een andere isp veranderen.
Ik hoop wel dat ze nu hun datum zelf halen.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Dus Gent32m, jij bent er perfect mee akkoord dat dommel 12mbit 2 jaar zou uitstellen voor Homeconnect, ook al stond er bij pakketinfo 12mbit? Kvind dat d us dikke BS he, dommel wil gewoon niet overschakelen zonder dat ze gn extra geld krijgen voor die activatie. Hoe zouden die mensen die Speedpack bestellen anders wél zo snel overgeschakeld zijn? Echt, ik begrijp niet dat er hier mensen goed kunnen spreken over HC. Telefonie zuigt nog even hard met random telefoontjes die afslaan als je opneemt, en die echo is er ook nog steeds. En die snelheidsverhoging zeggen ze ook al +6 maand. En dat .be domein? Oh jammer als je het niet aanvraagde de 1e keer, door een bug die er ondertusen al 10maand inzit, kan je het geen 2e keer meer aanvragen. Maar don't w orry in de volgende versie wordt dat verholpen!( my ass). Kdenk dat midden 2009 hét moment zal worden dat er veeeeeel HC'ers die brol buitensmijten:)
Gebruikersavatar
flufsor
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 01 apr 2008, 16:20
Locatie: Antwerpen City

Ja, inderdaad maar ik denk dat het niet enkel HC mensen zullen zijn.
Ik heb nu netconnect oké mooie download limiet, maar ik kan nog altijd 12mbits pakken na een jaar wachten.
Alle geluk betaal ik daar ook niet voor zoals mensen van HC.
Maar ik dat veel mensen nu ze de laatse kans geven tot alles inorde te brengen tot hun 4 maand zoals ze beloven.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Gent32m schreef:
Die snelheidsverhogen blijken er idd beter aan te komen. Ik heb zelf goede hoop dat we tegen eind 2009 (of mss vroeger) ook met Homeconnect daadwerkelijk op 12 Mbps zullen kunnen worden aangesloten. Dat kan er het Dommel jaar alleen maar beter op maken. Unlimited en 12 Mpbs, dat is gewoon een natte droom. Dommel kan zich ondertussen maar al flink voorbereiden, met die snelheidsverhogingen bij netconnect (en verhoogde download).


Dit is gewoon absurd. Je gaat nog tevreden zijn als ze beloven dat het tegen 2015 gaat werken
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

Zoals al eerder gezegd: netconnecters krijgen méér en cityconnecters worden niet in de kou gelaten. MAAR de homeconnecters kunnen beter een dikke frak aandoen, want het zij zijn die in de kou gelaten worden, Dommel ziet er niet naar om, blijkbaar zijn homeconnect geen belangrijke klanten. Maar er wordt met data rond gegooid, nu is het dus weer tegen eind eerste kwartaal (dus eind april 2009), tegen dan komt er wel een nieuwe datum: eind tweede kwartaal enz... en zo houden ze ons, homeconnecters, aan het lijntje.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

liger schreef:Dit is gewoon absurd. Je gaat nog tevreden zijn als ze beloven dat het tegen 2015 gaat werken


Absurd ?
2015 is absurd :wink:

Ik heb daarnet eens op de vernieuwde Dommel product pagina gekeken. Netconnect (aan 35 euro in de maand) + Actieve Belgacom lijn (+- 10 euro in de maand). Komt uit op 45 euro in de maand. Met de boostpack kun je onbeperkt downloaden, dit kost 6 euro in de maand extra. Wat het totaal op 51 euro brengt.

Ik betaal momenteel slechts 50 euro voor Homeconnect (waarmee ik al die voordelen reeds heb). En telefonie daar als extra nog bij heb (inclusief gratis bellen naar alle vaste lijnen). Dit is nog altijd een heel goede prijs, vind ik. Dus waarom klagen ? Je kan moeilijk verwachten dat Dommel (aan zo een prijs) die activatiekost bij Belgacom voor ons gaat betalen ? Misschien gebeurt dit nog wel. De ADSL2+ omschakeling markt bij Belgacom is momenteel volop bezig (nog even wachten dus).

Waar iedereen wel terecht kan over klagen (dit is een terecht punt van kritiek) is de huidige advertentie van 12 Mbps bij Homeconnect. Die is misleidend. Daar zou beter een (*) of (3) of zoiets bijstaan. Met daarbij de vermelding dat 12 Mbps enkel beschikbaar is op telefoonlijnen die reeds naar ADSL2+ (door Belgacom) zijn omgeschakeld (dit zijn dus nieuwe of reeds omgezette lijnen) Dat 12 Mpbs met Homeconnect wordt meegeleverd (in de advertentie) klopt. Maar de beschikbaarheid (en manier waarop) is niet duidelijk genoeg. En zelfs misleidend te noemen. Ik vermoed dat Dommel voor Homeconnect wacht tot Belgacom ons allemaal omgeschakeld heeft, of hun jaarcontract bij Belgacom vervalt, of de prijzen voor ADSL2+ activatie betaalbaarder geworden zijn. Of iets anders. Geen idee eigenlijk...

Deze nog niet opgeleverde 12 Mpbs vind ik zelf niet zo erg. Voor die 50 euro in de maand, krijg ik van Dommel nog altijd voldoende terug. Al is die Homeconnect advertentie wel misleidend. Voor mensen die dit product op userbase niet nagelezen hebben, kan zoiets onverwacht aankomen. Met alle frustraties tot gevolg. Op dit moment van schrijven is discovery line + netconnect + boostpack + speedpack (aan 51 euro, exclusief de eenmalige activatiekosten) de dan ook beste koop voor Unlimited aan 12 Mpbs.

Echter vandaag is vandaag en morgen is morgen. Momenteel blijven wij homeconnectors nog wat in de kou staan (al zijn we concurrentieel zeker niet benadeeld tov bv het eigen netconnect product). Binnen een paar maanden (als de lente eraan komt) zijn wij misschien aan de beurt voor een spec upgrade. Veel upgrade (behalve zo een globale snelheidsverhoging naar 12 Mpbs) kan Dommel ons dan wel niet bieden. Want de rest hebben we al. :-)

Overigens, die 12 Mpbs is altijd onder voorwaarden. Mijn vader (met HC) zit redelijk ver van de centrale. Moest 12 Mpbs bij hem eraan komen, zal hij maar max. een lijntje tot 5,5 Mpbs kunnen halen (als dit profiel zelfs bestaat). Dat is dus 1 Mpbs meer, dan wat hij nu heeft. Tenzij Belgacom verder in ADSL2+ investeert ? Of VDSL aanbiedt ? Ik weet het niet.. Dommel is en blijft (net als alle andere ADSL ISP's) in the end steeds afhankelijk van Belgacom. Zij beheren ons netwerk. En de investering erin.
Laatst gewijzigd door Gent32m op 09 feb 2009, 11:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Dommel heeft mij net gecontacteerd... (ik viel compleet uit de lucht)
Ze komen woensdag langs om een snelheidsverhoging door te voeren naar 24mbps, er zou een bepaalde instelling/jumper moeten gewijzigd worden
Ik heb een Homeconnect abbo op zone 014
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Enkel als je aanzienlijk meer dan 4Mbit krijgt bij Dommel, is de 20€/maand die je meer betaalt bij Homeconnect tov Tele2 All In misschien gerechtvaardigd. En Scarlet One 20 vind ik eigenlijk ook nog beter dan de Dommel oplossing, maar omdat Belgacom er op een verdoken manier de concurrentie mee kapot wil maken, zou ik Scarlet zelf -uit principe- niet kiezen.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

nogChoco schreef:Enkel als je aanzienlijk meer dan 4Mbit krijgt bij Dommel, is de 20€/maand die je meer betaalt bij Homeconnect tov Tele2 All In misschien gerechtvaardigd. En Scarlet One 20 vind ik eigenlijk ook nog beter dan de Dommel oplossing, maar omdat Belgacom er op een verdoken manier de concurrentie mee kapot wil maken, zou ik Scarlet zelf -uit principe- niet kiezen.


Ik kom zelf van Tele2 (die hebben mij jaren afgezet, t.t.z. liggen gehad met hun kleine lettertjes). Mijn vertrouwen is daar weg. Als ik schrijf dat de advertentie van Dommel voor HC aan 12 Mpbs wat misleidend is, dan geldt dit zeker voor Tele2. Zij zijn specialisten in misleidende product affiches (en dito producten). Hun concurrerend product met HC van Dommel komt van 40 euro in de maand en staat nu (voor het eerste jaar) op 30 euro in de maand. Er staat een (2) naast die prijs. Echter de (2) vind je nergens op de site meer terug. Dit zijn dus ad's (net zoals die van Belgacom) waar ik dus grijs haar van krijg hé ! Op dat vlak vind ik de nieuwe ad's van Dommel heel klaar, helder en duidelijk. Zoals ik ze zelf graag ook lees (en heb). Duidelijk, zonder teveel kleine lettertje.

Tele2 AllI-in, biedt in zijn abbo geen nieuwsgroepen aan. Giganews (met een retentie van 200 dagen en unlimited - waar Dommel een abbo bij heeft) biedt dit aan, t.w.v. 24 euro in de maand. Je hebt natuurlijk ook goedkopere aanbieders (zoals bv HitNews), zij het dan met een kleinere retentie (+- 75 dagen).

Bij Scarlet ben ik zelf nooit klant geweest (maar ik volg je redenering). Ik kom zelf van Versatel (die toen werd overgenomen door Tele2) en ben twee jaar geleden naar Dommel overgestapt (toen ik doorkreeg dat Tele2 mij teveel aanrekende voor mijn "klein" verbruik). Ik betaalde toen 30 euro in de maand, voor 250 MByte ! download (feitelijk 20 euro, echter doordat ik steeds over mijn 250 MB limiet in de maand zat, kwam daar dus telkens 10 euro in de maand bij). Mijn haar gaat er nog van huiveren, als ik eraan terugdenk :wink:

Ondertussen (2 jaar later) hebben ze met de concurrentie goed bijgebeend. Maar klant worden doe ik er toch niet meer. Hadden ze Versatel niet overgenomen, mijn vertrouwen was er misschien gebleven. Na de overname van Versatel heeft Tele2 hier en daar wat kleine lettertjes in ons contract aangepast (of andere geinterpreteerd). Met die meerprijs (van 10 euro iedere maand) tot gevolg :-( Ik heb dit nog een paar maanden uitgeprobeerd om elke maand onder die 250 MB te blijven surfen. zodat ik toch maar 20 euro in de maand hoefde te betalen. Maar dit lukte niet. En zorgde ook voor ruzies soms. Als iemand anders binnen het gezin dan wat teveel surfde. Op mijn kosten :-( Nu bij Dommel heb ik al die problemen niet meer. Gelukkig...

Edit: Daarnaast houd ik ook meer van de "groene" (milieuvriendelijke :wink:) webpagina's van Dommel dan van dat afzichtelijk geel bij Tele2. Een gele kleur die volgens mij ook meer CO2 uitstoot tot gevolg heeft... Of krijg ik nu de CO2 userbase politie op mijn dak :cop: :wink:
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Ik heb ondertussen al wat meer van die kleine lettertje bij die ad van Tele2 gevonden.
Wie zoekt die vindt :wink:

1) Onbeperkt bellen naar alle vaste lijnen (zoals bij Homeconnect) kost je 10 euro in de maand bij
2) Je eerste jaar krijg je maandelijks 10 euro korting, daarna verhoogd je abbo met 10 euro in de maand (Die voetnoot (2) dus). Voor hoe lang je contract geldt, weet ik niet.

Neem een gemiddelde prijs van 10 euro in de maand (voor een meegeleverde nieuwsserver). 10 euro voor het onbeperkt bellen naar vaste lijnen, en je komt op de zelfde prijs als het HC van Dommel uit. Waarbij Dommel sommige mensen (zij het nog altijd een minderheid) nu al effectief op 12 Mpbs aansluit. En je na één jaar, bij Dommel niet plots 10 euro meer in de maand gaat moeten betalen..

Die kleine lettertje (om mensen te lokken).
Ik zeg het u, ik moet er niet van weten...

Edit: Als je nog niet overtuigd bent, van de bedrieglijke meerprijs bij Tele2. Vergelijk dan ook eens de belkosten naar GSM (één duidelijk tarief aan 0,14 bij Dommel). En de tabel bij Tele2. Met als piek (0,24 naar base tijdens de piekuren, wat die piekuren dan ook weer mogen wezen. Dat zijn terug kleine lettertje die je mag gaan opzoeken. Tenzij het je op de moeite steekt :wink:)
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Deze morgen even geen internet meer ... Daarna terug internet met 12Mbit profiel.
Eindelijk overgeschakeld ...

Homeconnect regio ertvelde
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
Locatie: Puurs
Bedankt: 5 keer

Ik lees toch dat sommigen worden overgeschakeld, dus ik denk dat ze nu stillekesaan elke zone zullen gaan behelpen, 9/10 afhankelijk van hoeveel klanten ze in die zone's hebben?

Anyway er is hoop :p

Iets anders nu, weet iemand wanneer de faktuur ooit eens gaat komen van hun telefonie van bv GSMverkeer??
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

ThaMan schreef:Dommel heeft mij net gecontacteerd... (ik viel compleet uit de lucht)
Ze komen woensdag langs om een snelheidsverhoging door te voeren naar 24mbps, er zou een bepaalde instelling/jumper moeten gewijzigd worden
Ik heb een Homeconnect abbo op zone 014


ik heb net telefoon gehad van belgacom met dezelfde mededeling. Van dommel heb ik niets gehoord. Viel ook compleet uit de lucht.
maar bij mij kwam het telefoontje dus van belgacom. ik legde de vriendelijke vrouw aan de telefoon uit dat ik homeconnect en een raw copper-lijn had bij dommel. zij vond het ook raar dat schedom (dommel) mij niet gecontacteerd had. in ieder geval, woensdag komt een technieker langs voor een snelhiedsverhoging. zit in zone 011 (diepenbeek, op een kleine km van de kantoren van dommel)

:banana: :banana: :banana:
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

darkzero schreef:
ThaMan schreef:Dommel heeft mij net gecontacteerd... (ik viel compleet uit de lucht)
Ze komen woensdag langs om een snelheidsverhoging door te voeren naar 24mbps, er zou een bepaalde instelling/jumper moeten gewijzigd worden
Ik heb een Homeconnect abbo op zone 014


ik heb net telefoon gehad van belgacom met dezelfde mededeling. Van dommel heb ik niets gehoord. Viel ook compleet uit de lucht.
maar bij mij kwam het telefoontje dus van belgacom. ik legde de vriendelijke vrouw aan de telefoon uit dat ik homeconnect en een raw copper-lijn had bij dommel. zij vond het ook raar dat schedom (dommel) mij niet gecontacteerd had. in ieder geval, woensdag komt een technieker langs voor een snelhiedsverhoging. zit in zone 011 (diepenbeek, op een kleine km van de kantoren van dommel)

:banana: :banana: :banana:


Ergens is dat een normale procedure, voor ADSL2 via het Belgacom netwerk, probeert Belgacom altijd de ADSL2 op het directe (= kortste) paar te zetten, vaak moeten ze dan bij jou 2 draadjes wisselen en in de kvd ook. Dit kan soms voor een paar 100 meters tot 1 km kortere kabel leiden. Daarom ook dat het zo traag gaat :(.
Tego
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 aug 2007, 20:14

Deze morgen kwam dit in mijn mailbox:

Currently you are using a dommel.com adsl connection with a maximumspeed of 4.60 mbit/sec.
After review of your specific technical situation we have noted that you are able to increase the speed of your line to maximum 12.00 mbit/sec through the new adsl2+ technology, thus tripling the speed of your current connection!
If you should choose to activate this offer, you will only be invoiced a one-time adaptationfee of 29.95 euro, your monthly charge will remain unchanged. You can activate this speedincrease (activation speedpack) through https://crm.schedom-europe.net, click on "my packages", click on "i" next to your adsl-account.
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Bij Tele2 moet je inderdaad van de GSM optie afblijven want daar hang je aan vast voor 2 jaar, maar zoals je zelf al aanhaalt: je ervaringen met Tele2 zijn van voor de 30€/maand periode en toen heersten de Versatel onduidelijkheden.

Met gratis newsservers via IPv6 en goedkope €2.5 servers geraak je ook wel aan je downloads, "vermoed ik" :angel: Met de 20€/maand besparing kan je toch al wat extra dingen doen.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

nogChoco schreef:Bij Tele2 moet je inderdaad van de GSM optie afblijven want daar hang je aan vast voor 2 jaar, maar zoals je zelf al aanhaalt: je ervaringen met Tele2 zijn van voor de 30€/maand periode en toen heersten de Versatel onduidelijkheden.


Ik heb dit zelf anders ervaren. Mijn facturatie was duidelijk (en goedkoop) zolang Versatel nog "eigenaar" was. Toen Tele2 het overnam, moest ik plots 10 euro meer in de maand gaan betalen. Maar die slechte periode is ondertussen al zo lang geleden. Ik ben er al veel van vergeten. Gelukkig maar. Wat ik wel nog weet, is dat men geprobeerd heeft (toen ik mijn contract verbrak) me nog 20 euro extra aan te rekenen, maar dat is niet gelukt :-)

nogChoco schreef:Met gratis newsservers via IPv6 en goedkope €2.5 servers geraak je ook wel aan je downloads, "vermoed ik" :angel: Met de 20€/maand besparing kan je toch al wat extra dingen doen.


Akkoord, maar die 20 euro / maand besparing zie ik dus niet. Ik vind je moet producten naar gelang hun kwalificaties en kwaliteit vergelijken. De nieuwsservers van Dommel hebben 200 dagen retentie. En je hebt onbeperkt toegang. Dit is zeker een bepaald prijskaartje waard. Idem met de 10 euro extra per maand als je 24u/24u wilt kunnen bellen naar vaste lijnen zoals bij Dommel. En dan heb je nog je 10 euro per maand korting, die maar 1 jaar geld. Wat ga je daarna doen ? Als je abbo plots "duurder" is geworden. Dat is toch niet leuk, niet ? Of kijk je liever naar de korte termijn. Ik zie graag het complete plaatje. Met zo van die promoties als "de eerste 6 maanden betaal je maar xxx euro" (bij Belgacom) of het eerste jaar xxx euro bij Tele2, moeten ze bij mij niet afkomen. Maar bon, het is een vrije markt. Ieder kiest zijn voorkeur hé :-)
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Tego schreef:Deze morgen kwam dit in mijn mailbox:

Currently you are using a dommel.com adsl connection with a maximumspeed of 4.60 mbit/sec.
After review of your specific technical situation we have noted that you are able to increase the speed of your line to maximum 12.00 mbit/sec through the new adsl2+ technology, thus tripling the speed of your current connection!
If you should choose to activate this offer, you will only be invoiced a one-time adaptationfee of 29.95 euro, your monthly charge will remain unchanged. You can activate this speedincrease (activation speedpack) through https://crm.schedom-europe.net, click on "my packages", click on "i" next to your adsl-account.

Heb je homeconnect of netconnect? :D

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Gent32m schreef:Akkoord, maar die 20 euro / maand besparing zie ik dus niet. Ik vind je moet producten naar gelang hun kwalificaties en kwaliteit vergelijken. De nieuwsservers van Dommel hebben 200 dagen retentie. En je hebt onbeperkt toegang. Dit is zeker een bepaald prijskaartje waard.


Gij onthoudt ook alleen maar de positieve zaken van Dommel hé. Het draadje "Nieuwsgroepen werken niet meer?" http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=21914 zit ondertussen ook al aan bladzijde 10. Veel positief nieuws heb ik er nog niet in gelezen.
Tego
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 aug 2007, 20:14

Ken schreef:Heb je homeconnect of netconnect? :D

Netconnect momenteel. Nu aan het twijfelen om over te stappen op de cityconnect...
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Uzzi schreef:Gij onthoudt ook alleen maar de positieve zaken van Dommel hé. Het draadje "Nieuwsgroepen werken niet meer?" http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=21914 zit ondertussen ook al aan bladzijde 10. Veel positief nieuws heb ik er nog niet in gelezen.


Lol. En gij onthoud enkel het negatieve zekers ? :wink:

Ik kan niet zeggen, dat ik nu echt major problems met die nieuwserver ondervindt hoor. De laatste maanden is die altijd heel stabiel geweest, nu is het eventjes wat minder. Ik herinner me nog (toen ik net klant werd) daar ook even problemen mee waren. So what ? Die nieuwsserver ligt niet volledig plat nu ofzo hé :-) Post die jonger zijn dan 60 dagen, haal je perfect binnen. Met die oudere posts zouden er wat problemen zijn. Goh ja, en als dit straks opnieuw opgelost is, zal er wel weer iets anders zijn om over te klagen zeker.

Sommige mensen zijn nooit tevreden. Volgens mij voelen ze zich dat niet gelukkig ofzo.
Ze klagen liever zekers ? :-)
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Ik tracht mezelf een realistisch beeld te vormen van Dommel, dus geen roze bril en geen donkere bril. Er zijn goede dingen, maar er zijn zeker en vast ook slechte dingen. Aangezien jij altijd hamert op de positieve dingen, moet er af en toe ook eens iemand wijzen op de negatieve dingen.
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

Je moet denken dat die mensen die klagen meestal ex-Dommel klanten waren die weggegaan zijn toen er in het begin een hoop problemen waren (die nu voor de meerderheid opgelost zijn).

Als je nu nog mensen hoort klagen dat de klantendienst lange wachttijden heeft, dat Homeconnect klanten elkaar niet kunnen bellen, dan kan je met zekerheid zeggen dat het ex-Dommel klanten zijn die nog niet bekend zijn met de momentele situatie.

Ik ben nog steeds gelukkig met Homeconnect en zou het voor niets opgeven. Ik heb een tijdje geleden overwogen om over te schakelen naar Scarlet omdat ik sneller wilde surfen (toen de geruchten rond gingen dat Homeconnect nooit de upgrade zou krijgen), maar nu lijkt die snelheidsupgrade voor Homeconnect toch veelbelovend kort bij hoor, dus ik blijf mooi hier. :)
:3
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Uzzi schreef:Ik tracht mezelf een realistisch beeld te vormen van Dommel, dus geen roze bril en geen donkere bril. Er zijn goede dingen, maar er zijn zeker en vast ook slechte dingen. Aangezien jij altijd hamert op de positieve dingen, moet er af en toe ook eens iemand wijzen op de negatieve dingen.


Lol. Dus teveel positivisme is niet goed ofzo ? :wink:

Ik ben in mijn comments zo realistisch als wat. Lees mijn posts eens op na. Ik schrijf over mezelf. Wat bij mij werkt (van Dommel) en wat niet bij me werkt (van Dommel). Zo eerlijk als wat. Rauw en onversneden.

Mijn internet bij Dommel werkt. Mijn telefoon bij Dommel werkt. De nieuwsgroepen ook.
Dat kun je hier lezen.

Dat mijn telefoon even niet gewerkt heeft (in het begin ik daar wat problemen mee had), en dat ik verleden week even op de nieuwsgroepen een post niet volledig meer binnenkreeg, etc. kun je hier ook lezen.

Ik verdraai de waarheid niet. Ik schrijf (en kijk) zowel licht, als donker. Hanteer daarbij geen overdreven "negativisme". Of overdreven "positivisme". Misschien kom ik voor jou hier te possitief over. Nou ja zeg, schiet me dan neer hé :wink: , omdat ik hier als klant tevreden ben over Dommel (en je dit misschien niet af kan of graag hoort)

Hoe dan ook, ik lees je negatieve reacties gerust graag, Uzzi. Ik begin er al gewend aan te worden.
Als je nu plots iets positief zou beginnen schrijven, dan pas ga ik verschieten. Pang ! :wink:
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

FredWP schreef:Je moet denken dat die mensen die klagen meestal ex-Dommel klanten waren die weggegaan zijn toen er in het begin een hoop problemen waren (die nu voor de meerderheid opgelost zijn).

Als je nu nog mensen hoort klagen dat de klantendienst lange wachttijden heeft, dat Homeconnect klanten elkaar niet kunnen bellen, dan kan je met zekerheid zeggen dat het ex-Dommel klanten zijn die nog niet bekend zijn met de momentele situatie.

Ik ben nog steeds gelukkig met Homeconnect en zou het voor niets opgeven. Ik heb een tijdje geleden overwogen om over te schakelen naar Scarlet omdat ik sneller wilde surfen (toen de geruchten rond gingen dat Homeconnect nooit de upgrade zou krijgen), maar nu lijkt die snelheidsupgrade voor Homeconnect toch veelbelovend kort bij hoor, dus ik blijf mooi hier. :)

Toch wel even duidelijk maken dat ik als homeconnecter mijn broeders met homeconnect NIET kan bellen en ben zeker niet alleen.
Probleem is ook al meerdere malen tot bij dommel geraakt via diverse kanalen.
Voor je zo'n "Gent32m" bericht stuurt kan je beter even informeren.

Als je wil kan ik je mijn telnr even PMen dan mag je me altijd proberen te bellen.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Blijkbaar zou ook dit opgelost worden / zijn binnen 14 tal dagen.
De nieuwe update zou dit geheel oplossen.

gelove voor die het gelove wil. We kunnen enkel hopen dat het waar is.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

juist nog es een reply gehad op mijn ticket, en de verhoging is idd aangevraagd en binnen de 2 weken. En als je op 1 maart geen verhoging hebt, ligt adsl2+ er nog nie. Zal wrs wel zo zijn voor mij:((mja ge knt het ook nie testen doordat ik homeconnect heb). Maar enkele bgc TV testen waren ook negatief bij buren enzo. Hoewel domme lcheck wél 12mbit zei, maja...
Niezel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 jan 2008, 17:48

frado schreef:juist nog es een reply gehad op mijn ticket, en de verhoging is idd aangevraagd en binnen de 2 weken. En als je op 1 maart geen verhoging hebt, ligt adsl2+ er nog nie. Zal wrs wel zo zijn voor mij:((mja ge knt het ook nie testen doordat ik homeconnect heb). Maar enkele bgc TV testen waren ook negatief bij buren enzo. Hoewel domme lcheck wél 12mbit zei, maja...

Bij mij is de check op de site negatief maar ik heb wel een mail ontvangen met het bericht dat een speedpack mogelijk is.
Hoe was dat in uw geval?

Heeft er nog iemand die mail gehad en in hoeverre is ze waar?
Gebruikersavatar
UniCorn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 18 feb 2008, 13:55
Bedankt: 2 keer

Hier ook een mail gehad ivm snelheidsverhoging.
Cityconnect was nog niet beschikbaar in mijn regio 011.

Heb de aanvraag gedaan voor naar 12 Mbit profiel te gaan, kost nu nog maar 29 euro, is al veel beter dan de vorige 90+ euro.
Dit zou ongeveer twee weken duren? Weet iemand dit?

Groetjes,
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Gent32m schreef:Ik ben in mijn comments zo realistisch als wat. Lees mijn posts eens op na. Ik schrijf over mezelf. Wat bij mij werkt (van Dommel) en wat niet bij me werkt (van Dommel). Zo eerlijk als wat. Rauw en onversneden.


Realisme betekent ook kritisch om je heen kijken. Als ik enkel naar mezelf zou kijken, dan is er (momenteel) geen crisis. De dagelijkse nieuwsfeiten zeggen jammer genoeg iets anders.
* Je zegt dat je telefoon werkt, maar er zijn jammer genoeg voldoende verhalen van mensen bij wie hij niet werkt (onder andere bij je ouders, tenzij dat dat ondertussen opgelost is geraakt).
* Je zegt dat de nieuwsgroepen werken, er is ondertussen een draadje van 10 bladzijden lang van mensen die er problemen mee hebben.
* Jij en vele anderen hebben nog steeds niet de beloofde snelheidsupgrade
* Er zijn mensen die hier hun horrorverhalen over de adminstratie/facturatie en helpdesk hebben neergepend

De tekenen van verbetering bij Dommel zijn echter onmiskenbaar : de helpdesk is blijkbaar beter bereikbaar, er zijn al Homeconnecters die een snelheidsupgrade gekregen hebben, ... Maar er is nog een lange weg te gaan.
bartvm
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 jun 2008, 10:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Net lag m'n verbinding eruit; na een speedtest zit ik nu op een 9 Mbit profiel! (Is geen 12 maar is wel al dubbel zo snel als voordien)

Ben Homeconnecter.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Uzzi schreef:Realisme betekent ook kritisch om je heen kijken. Als ik enkel naar mezelf zou kijken, dan is er (momenteel) geen crisis. De dagelijkse nieuwsfeiten zeggen jammer genoeg iets anders.


*** Off-topic ***

Mag ik hieruit concluderen dat jij er dus "warmpjes" bij zit en de crisis voor jou dus niet zo "erg" aanvoelt :wink:

Wat je zegt klopt. Dit is een goede opmerking van je. Het woordje "realisme" is in dit opzicht dan ook niet zo goed gekozen van me. Tenzij je zou spreken van "realisme in de ruime zin" en "realisme in de enge zin". Dit realisme zou opsplitsen.

Als jij de crisis niet aanvoelt, is er voor jou dan wel een crisis ? Is het woordje crisis op jou dan wel van toepassing ? In zeker zin niet (want je merkt er zelf niets van). Je zou het een beetje kunnen vergelijken met honderd mensen die je een snoepje te eten geeft. Neem nu dat 90% zegt, dat die snoep zoet smaakt. En de overige 10% (waaronder jij) vindt die snoep echter zuur smaken. Wie heeft er dan gelijk ? Welk "realisme" (alias waarheid) is er dan van toepassing ? Moeilijke vraag...

Als je het "realisme in de ruime zin" interpreteert, is dit ergens de waarheid van de "meerderheid". Niet zozeer vanuit jezelf bekeken. Maar eerder vanuit de meerderheid. Als de meerderheid die snoep "zuur" vindt smaken, zal hij wel zuur wezen. Jouw mening (of smaak) telt dan niet echt meer. Individuele waarheid gaat verloren, in een groter "realistisch" geheel.

Nu kijk, voor technische producten (zoals het internet van Dommel) valt dit nog mee. Dergelijke extrapolatie is daar zo erg nog niet. Anders wordt het wanneer je bv een etiquet op personen gaat plakken. Phaedra Hoste is met Man X samen. Weet je, ik heb ze namelijk hand in hand zien lopen, in dat restaurant in Oostende. En TV Story was erbij. Die heeft foto's genomen, etc. Wat Phaedra daar zelf van vindt (haar waarheid), gaat hierbij verloren (in de perceptie van de meerheid). In extremere vormen, doet die waarheid van het individu er zelfs niet meer toe. Wat die dan ook zeggen mag, wij geloven haar niet. Want wij hebben het 'anders' gezien. Wij hebben het bij het rechte eind...

Als je het "realisme in de enge zin" interpreteert, dan vertrek je eerder vanuit jouw waarheid. Hoe voelt dit voor jou aan ? Warm of koud ? Werkt dit bij jou, werkt het niet. Je beschrijft "jouw" wereld (die je het beste kent). Ik weet tenslotte wat ik voel, wat een ander voel weet ik niet (of veel moeilijker). Het voordeel van deze waarheid is dat ze altijd waar is. Dat ze absoluut waar is. Maar dan enkel voor jezelf ! Het is waar voor mezelf en misschien ook voor anderen... Het nadeel aan deze waarheid is dat je er wat wereldvreemd door kunt worden :wink: Immers vertrek je sterker vanuit je eigen "idee" (ervaring) dan vanuit de ideëen (of ervaringen) van anderen.

Het antwoord op de vraag: "welke waarheid nu waar is". Vind ik zelf niet zo belangrijk. Van die 90 mensen, die de snoep zoet vonden smaken. Kan het zijn dat er maar 2 hier van zich laten horen. Welke 'realistische' conslusies zou jij hieruit dan trekken, Uzzi ? Dat de snoep bij Dommel zuur smaakt ? Omdat van de 10 mensen die je aanhoorde, er 8 hem zuur vinden en maar 2 zoet ? Maar is die conslusie wel representatief ? Is je onderzoeksmethode wel correct ? Is de waarheid van die mensen wel juist ? In welke mate baseer je je conclusies op feiten, en in welke mate op roddels. En hoe ga jij dit verschil maken ? Je was er immers zelf niet bij. Die waarheid kwam uit de mond van anderen...

Dit is een verschil in aanpak tussen jou en mij. Jouw aanpak is daarin niet beter of slechter, ze is gewoon anders. Net zoals de mijne. Het voordeel (dat ik tov jou heb) is dat mijn waarheid wel absoluut waar is (voor mezelf !) Ik kan die waarheid ook checken (bij mezelf). Dit is mijn voordeel en jouw nadeel. Het nadeel dat ik dan weer heb, is dat mijn waarheid al gauw 'wereldvreemder' kan gaan klinken (zoals je correct opmerkte). Dat risico loop jij veel minder, omdat jij je meer baseert op de groep (de meerderheid of de anderen). "The others" Are we Lost ? ... :wink:

*** On-topic ***

Het telefoonprobleem bij mijn ouders is ondertussen opgelost geraakt. Dit kun je nalezen in mijn topic. Ik heb gisteren mijn vader (vanop mijn werk) eens gebeld. Hij is vlot bereikbaar. Al hoor ik wel een kleine echo. Iets wat ik zelf (bij mijn HomeConnect thuis) nog nooit gehoord hebt. Vermoedelijk is dit een probleem bij de "beller" (naar HC). En niet de HC die iemand belt of opgebeld wordt.

De nieuwsgroepen werken voor mij nog altijd. Je moet die topic maar eens goed lezen. Er zijn mensen bij wie het 100% werkt. Die zelfs de oude posts binnenhalen, zonder problemen. Ik heb recent enkel een posts < 60 dagen binnengehaald. Volgens mij, zijn die nieuwsgroepen ok. Maar kijk, dat weet ik dus niet hé. En spreek ik me liever niet zo gemakkelijk (als jij dat doet) over uit. Het werkt bij mij. Dat is zeker. De rest, weet ik niet (en lees ik hier wel). Zij het enigzins onder voorbehoud. Wat vandaag niet werkt, werkt morgen mss terug wel. Maar wordt daarom niet altijd gerapporteerd. Of bijgewerkt in de rapportering.

Die snelheidsupgrade schijnt er aan te komen. Dit zou leuk zijn. Maar "luidop hopen erop" doe ik nog niet. Geraak ik ook niet ontgoocheld als het niet meteen bij me komt :wink:

Ik denk dat je die horrorverhalen, met een korrel zou moet nemen. Echter nogmaals, ik weet dat dus niet. Ik ben door de helpdesk van Dommel altijd goed en vriendelijk geholpen geweest. Minpunten waren de moeilijke bereikbaarheid bij momenten (dit is ondertussen bijgebeend). En natuurlijk ook de service op maat. Het is moeilijker voor een helpdesker om je probleem goed in te schatten. Maar dat ligt meer aan de complexiteit van de telecom materie dan aan zo een helpdesker. Dit kun je die mensen niet kwalijk nemen. Ze doen hun best en doen dit voor mij meer dan goed.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Nysos
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 nov 2006, 10:38

bartvm schreef:Net lag m'n verbinding eruit; na een speedtest zit ik nu op een 9 Mbit profiel! (Is geen 12 maar is wel al dubbel zo snel als voordien)

Ben Homeconnecter.


:!:

welke regio?
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Niezel schreef:
frado schreef:juist nog es een reply gehad op mijn ticket, en de verhoging is idd aangevraagd en binnen de 2 weken. En als je op 1 maart geen verhoging hebt, ligt adsl2+ er nog nie. Zal wrs wel zo zijn voor mij:((mja ge knt het ook nie testen doordat ik homeconnect heb). Maar enkele bgc TV testen waren ook negatief bij buren enzo. Hoewel domme lcheck wél 12mbit zei, maja...

Bij mij is de check op de site negatief maar ik heb wel een mail ontvangen met het bericht dat een speedpack mogelijk is.
Hoe was dat in uw geval?

Heeft er nog iemand die mail gehad en in hoeverre is ze waar?

Ik heb hun nieuwe test geprobeerd( niet op de site) en daar stond dat ik 12mbit kon krijgen, maar dat was al zo voor maanden, en zit nog steeds op 4.6mbit
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

frado schreef:
Niezel schreef:
frado schreef:juist nog es een reply gehad op mijn ticket, en de verhoging is idd aangevraagd en binnen de 2 weken. En als je op 1 maart geen verhoging hebt, ligt adsl2+ er nog nie. Zal wrs wel zo zijn voor mij:((mja ge knt het ook nie testen doordat ik homeconnect heb). Maar enkele bgc TV testen waren ook negatief bij buren enzo. Hoewel domme lcheck wél 12mbit zei, maja...

Bij mij is de check op de site negatief maar ik heb wel een mail ontvangen met het bericht dat een speedpack mogelijk is.
Hoe was dat in uw geval?

Heeft er nog iemand die mail gehad en in hoeverre is ze waar?

Ik heb hun nieuwe test geprobeerd( niet op de site) en daar stond dat ik 12mbit kon krijgen, maar dat was al zo voor maanden, en zit nog steeds op 4.6mbit


Waar is die nieuwe test dan ? En zonder aanvraag + activeringskosten zal je ook nooit eropgeraken

Laat staan of je lijn/aftsand tot centrale een significante snelheidsverhoging toelaat ....
The eternal and true pessimist :D
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”