Telenet's "verleidingsvoorstel" voor Indi klanten

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

http://telenetdigitaletv.wordpress.com/2009/01/21/speciaal-aanbod-voor-indi-klanten/

Hillarisch, en exact wat ik van Telenet had verwacht. Niks dus. :twisted:
Kan zijn dat het hier al ergens gepost was, maar ik was het tot op heden nergens tegengekomen.
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

De aangekochte indi-box mag behouden worden (het zou er aan mankeren btw!) ... betekent dat dan ook dat die blijft werken?
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
GaGo
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 dec 2004, 15:07

Sven.VdS schreef:De aangekochte indi-box mag behouden worden (het zou er aan mankeren btw!) ... betekent dat dan ook dat die blijft werken?


ja, met dit verschil dat je de INDI box niet kunt gebruiken bij een multiple box setup... Telenet boxen op hetzelfde adres (en mits interactief) hebben het voordeel dat je op alle boxen je betalende paketten kunt bekijken. Met een INDI box gaat dit niet werken, je hebt alleen de standaard zenders ter beschikking, tenzij je natuurlijk een extra betalend pakket bij INDI zou nemen ;-)
Afbeelding
bert
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jul 2003, 15:35
Locatie: Zolder

Vandaag zie je wat zij bedoelen met "aankopen tegen aantrekkelijke voorwaarden..."

Je MAG intekenen op digital TV met HUUR van een box en met 6 maanden gratis huur....
of je MAG intekenen op een "shake" met HUUR van een box en met 12 maanden gratis huur...
Dus ik, Indi gebruiker sinds juli vorig jaar, met een aangekochte digicorder van 300 € MAG nu 6 maanden of voor 48 euro "gratis kijken"...of, als ik internet erbij neem, dan zelfs 12 hele maanden of voor 96 euro gratis kijken....
Terwijl men vroeger altijd heeft gezegd dat er een soort omruiling zou gebeuren van het Indi toestel door een Telenet toestel.
Voor mij, bedankt maar ik hoef die gratis aalmoes niet.
En ik doe een oproep aan alle Indi-gebruikers NIET in te gaan op dit "uitzonderlijk aanbod" !

Dit is gewoon te weinig.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”