Verbinding valt elke minuut weg

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Isoik
Member
Member

Ik heb onlangs veel last van mijn Scarlet internet verbinding (regio 02), die elke minuut even wegvalt tijdens het spelen. Ik dacht eerst dat het aan mijn adapter kon liggen en dus heb ik de driver opnieuw geïnstalleerd, kabels veranderd, van poort veranderd, firewall uitgezet & alle andere actieve software gestopt maar niets lijkt te werken. Aan de servers ligt het niet want hebt gebeurt in elke server en ik elk online spel.

Is er iemand anders die hier last van heeft?
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Valt je synchronisatie weg?
Isoik
Member
Member

Ik zou het niet weten, wat er dus gebeurt is dat ik ca. elke minuut een "lag" heb van een paar seconden of een "connection lost", dan is alles weer normaal... Raar is dat ik dit alleen maar heb bij het online spelen en dus niet bij downloaden (denk ik toch)
Blackpitcher
Starter Plus
Starter Plus

zou het aan je router kunnen liggen ik heb namelijk tijdje geleden met dommel ook disconnects gehad en dat lag aan men PPOE/PPOA, 1 van deze zul je al hebbe wel je moet de andere eens testen had zelf geen disconnects meer :)
Afbeelding
Isoik
Member
Member

Het zou me alleszinds niet verbazen dat mijn Scarlet Box weeral versleten is na een half jaartje werken...

Ik zal Scarlet eens contacteren hierover.

Dank je voor je bericht
coldman
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

er kan ook altijd een slecht contact zijn check eens al je kabels na of ze nog wel goed zetten.
maar waarschijnlijk is het de box die problemen geeft
btw wat zijn je lijnwaarden?
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”