Beste leden van userbase,
Graag had ik van jullie vernomen of jullie het correct vinden dat een mod berichten mag/kan verwijderen. Is userbase geen plaats voor vrijediscussie?
Blijkbaar niet.
Vraag aan de leden
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Vrije discussies moeten kunnen, maar binnen bepaalde gedragsregels.
Lees de regels van UB en je weet tot waar je kan gaan.
Indien je over de schreef gaat, is een terechtwijzing op zijn plaats. Als er censuur wordt toegepast op een legale post, dan moet hiervoor een hele goeie reden gegeven worden, vind ik.
Lees de regels van UB en je weet tot waar je kan gaan.
Indien je over de schreef gaat, is een terechtwijzing op zijn plaats. Als er censuur wordt toegepast op een legale post, dan moet hiervoor een hele goeie reden gegeven worden, vind ik.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Waarom zou je als mod niets mogen verwijderen? Misschien de betekenis van het woord "moderator" eens opzoeken? ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
En kan je nu stoppen met dit getroll? 'ktnxbai.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
En kan je nu stoppen met dit getroll? 'ktnxbai.
ooh. shiny.
ik ben akkoord dat een mod bij een HEEL goeie reden kan verwijderen. Maar als je een post maakt in userbase met de vraag over een ingreep van een mod en deze mod verwijderd deze dan vind ik dit niet juist.
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Uiteraard kan een mod berichten verwijderen/verplaatsen en langs de ene kant zal ik die beslissing wel respecteren. Maar ik begrijp niet goed dat het gewraakte topic plots gesloten werd en er als reden werd opgegeven dat er teveel off-topic werd gespammed. Bij mijn weten waren de 2 laatste berichten niet off-topic, maar goed.
Ik kan ook niet eenduidig zeggen tegen welke gedragsregel gezondigd zou zijn?
"berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend, beledigend, in strijd zijn met de Belgische wet of de wet op de privacy schenden. "
of
"kritiek zonder reden op te geven."
of nog iets anders misschien? Waarom zou een speculatief topic niet mogen? Omdat het toevallig negatief getint is? Als er gespeculeerd wordt over nieuwe lijnspecs van Belgacom, dan mag dat weer wel?
Ik kan me echter niet van de indruk ontdoen dat het bericht weggemod is omdat het niet geapprecieerd werd door sommigen. Nu was het a3ke die de beslissing (of toch tenminste de actie) heeft genomen. Maar stel je voor dat het gr4vity was geweest. Gezien zijn verleden bij Dommel en vroegere 'probleempjes' zou het spel hier fameus op de wagen gezeten hebben.
Ik kan ook niet eenduidig zeggen tegen welke gedragsregel gezondigd zou zijn?
"berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend, beledigend, in strijd zijn met de Belgische wet of de wet op de privacy schenden. "
of
"kritiek zonder reden op te geven."
of nog iets anders misschien? Waarom zou een speculatief topic niet mogen? Omdat het toevallig negatief getint is? Als er gespeculeerd wordt over nieuwe lijnspecs van Belgacom, dan mag dat weer wel?
Ik kan me echter niet van de indruk ontdoen dat het bericht weggemod is omdat het niet geapprecieerd werd door sommigen. Nu was het a3ke die de beslissing (of toch tenminste de actie) heeft genomen. Maar stel je voor dat het gr4vity was geweest. Gezien zijn verleden bij Dommel en vroegere 'probleempjes' zou het spel hier fameus op de wagen gezeten hebben.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
In het verleden hebben we moeilijke topics altijd gewoonweg gesloten, offensieve topics werden verplaatst naar een afgescherm deel na intern overleg met de andere mods. Persoonlijk ben ik ook niet akkoord met de acties door de betreffende moderator genomen, echter denk ik dat droopy de term "vrije discussie" een beetje te scherp gebruikt. Het is en blijft een forum zonder enige officiële banden of draagkracht. Dat een mod het topic verwijderd is misschien voor jou niet leuk, doch is en blijft het nog altijd een doodgewoon forum. Maak er dus geen politieke kwestie van en leer ermee leven, of vraag het een beetje minder publiek aan een andere mod of crewlid (zoals je nu ook gedaan hebt). Het onnodig publiekelijk maken heeft weinig zin en zorgt enkel maar voor extra wrevel.
Grtz,
Sasuke
Grtz,
Sasuke
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Ik vind het wel correct dat het topic werd gesloten.
Het was enerzijds te negatief van aard (speculeren over de val van een provider ? Excuse me ?)
En anderzijds totaal uit de lucht gegrepen (hoe kom je bij zoiets ? Of waar wil je daarmee naartoe ?)
In mijn opinie dient userbase hoofdzakelijk om mensen te helpen.
D.w.z. dat je zo goed als mogelijk 'on topic' op een thread tracht te antwoorden.
Een andere mogelijkheid waar userbase voor dienen kan, is om informatie te delen.
Informatie die gestoeld is uit eigen ervaringen, of die men ergens opgepikt heeft en wenst te toetsen.
Een topic als die van Droopy, met de vraag, wanneer Dommel vallen zal, vind ik helemaal speculatief.
Het stoelt op niets. Kan enkel en alleen maar provoceren. Of een clubje worden voor Dommel haters.
Topic die gericht zijn op bashing, vind ik hier geen meerwaarde hebben.
Ik doe dat zelf ook niet (in de andere fora, bv het telenet, belgacom of scarlet fora).
Belgacom levert goede diensten (ze hebben een goede infrastructuur). Maar ik ben er toch ook al wat miserie mee tegengekomen, idem met Telenet. Ik zou er zelf nooit klant willen zijn. Net zoals Droopy geen klant meer bij Dommel wenst te zijn. Is zijn goed recht...
Wat is echter de meerwaarde ervan, om posts te gaan schrijven, in de hoop een ISP daarmee onderuit te krijgen ?
Ik zeg het, ik zie het nut daar niet van in...
Vrije meningsuiting, is idd heel belangrijk. Dat is waar, daar heb je een punt. Maar er zijn grenzen aan vrije meningsuiting. één van die voornaamste grenzen vind ik zelf: "respect"
Zo heb ik zelf (in een vroeger verleden als Hans Solo) nog op een stripforum geschreven. Ik zat daar tussen stripliefhebbers, eigenlijk mijn gal te uiten over hoe onnozel strips wel waren. Er zijn toch betere dingen te doen, dan dat ? Vind je niet ? En waarom maar over strips praten ? waarom moet ik hier in topic (dus over strips) praten. Terwijl ik eigenlijk gewoon zin heb om over van alles te praten (wat ik gegeten heb vandaag, hoe mijn werk was, wat ik morgen ga doen, etc).
Was wat ik deed daar verkeerd ? Ja en nee. Op zich kan ik die zaken allemaal wel vertellen. Echter stoor je daar mensen mee. Vooral mensen die naar zo een forum komen om over strips te lezen. Die willen zeker niet horen bv hoe belachelijk hun hobby wel is.. Of wat jij die dag gegeten hebt
Snap je Droopy ? Ik snap jou frustratie (met Dommel)
Probeer echter je toch wat constructief op te stellen. Wat bereik je met na-schoppen ?
Ik had toen ook zoiets van. Zijn mods eigenlijk nodig. Waarom kan ik hier gewoon mijn zin niet doen.
Me volledig laten gaan...
Awel ja, hoe onleuk dit ook mag klinken, toch moet die moderatie er zijn.
Persoonlijk heb ik het liefst een niet te strenge moderatie.
Op dat vlak vind ik de mods die hier zijn, heel goed hun werk doen.
Andere fora die ik daarna nog bezocht heb, zijn soms veel strenger.
Je moet maar eens op tweakers iets proberen posten!
Als je dat doet, moet je jezelf op voorhand eerst goed informeren.
Zelf al van alles uitgeprobeerd hebben, en dan pas !! je vraag komen stellen.
Daar zijn ze heel streng op
Als je er bv zou vragen. Welke TV kaart moet ik kopen om in mijn pc te steken ?
Word je post meteen weggemod.
Dus droopy, wees blij, het kan nog altijd erger...
In feite is het zo. Je komt in een groep (userbase hier) op het internet terecht
Daar gelden bepaalde regels. Ofwel volg je die. Pas je je daar aan. Dan kun je in die groep opgenomen worden.
Ofwel pas je je niet aan en ga je weg. Op zoek naar een andere groep.
Je kunt moeilijk verwachten dat zo een groep voor jou alleen gaat veranderen.
Dat is een beetje als Bert Anciaux die toetreedt, tot de SPA en daarvoor de naam van de partij zou laten veranderen.
Dit trapt op mensen hun hart en ziel. Louis Tobback om er maar één te noemen
Kortom... Wat je post, wat je doet. Tracht het met respect te doen (al moet een klein beetje ruzien soms wel kunnen, vind ik) Zolang het maar niet de spuigaten uitloopt.
En heb een duidelijk doel voor ogen.
Welk doel jij voor ogen had/hebt met die comment van je, ontgaat me.
Ik vind hem persoonlijk te provocerend van aard.
Met te weinig op feiten gebaseerde info.
Ik had eerder iets van. Je tracht Dommel neer te halen, en gebruikt die feiten in je eigen voordeel.
Verwerkt ze naar je eigen versie van dat verhaal. Wat uiteindelijk maar jouw versie is van dit verhaal.
Jouw kijk erop. Wie zegt er dat die waar is ?
En bovenal wat voor zin heeft dit ?
Die zin ontging me volledig...
Net zoals de zin me nu ontgaat , van dit schrijven hier.
Waar ben ik eigenlijk mee bezig.
Ik zal maar stoppen zekers![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Het was enerzijds te negatief van aard (speculeren over de val van een provider ? Excuse me ?)
En anderzijds totaal uit de lucht gegrepen (hoe kom je bij zoiets ? Of waar wil je daarmee naartoe ?)
In mijn opinie dient userbase hoofdzakelijk om mensen te helpen.
D.w.z. dat je zo goed als mogelijk 'on topic' op een thread tracht te antwoorden.
Een andere mogelijkheid waar userbase voor dienen kan, is om informatie te delen.
Informatie die gestoeld is uit eigen ervaringen, of die men ergens opgepikt heeft en wenst te toetsen.
Een topic als die van Droopy, met de vraag, wanneer Dommel vallen zal, vind ik helemaal speculatief.
Het stoelt op niets. Kan enkel en alleen maar provoceren. Of een clubje worden voor Dommel haters.
Topic die gericht zijn op bashing, vind ik hier geen meerwaarde hebben.
Ik doe dat zelf ook niet (in de andere fora, bv het telenet, belgacom of scarlet fora).
Belgacom levert goede diensten (ze hebben een goede infrastructuur). Maar ik ben er toch ook al wat miserie mee tegengekomen, idem met Telenet. Ik zou er zelf nooit klant willen zijn. Net zoals Droopy geen klant meer bij Dommel wenst te zijn. Is zijn goed recht...
Wat is echter de meerwaarde ervan, om posts te gaan schrijven, in de hoop een ISP daarmee onderuit te krijgen ?
Ik zeg het, ik zie het nut daar niet van in...
Vrije meningsuiting, is idd heel belangrijk. Dat is waar, daar heb je een punt. Maar er zijn grenzen aan vrije meningsuiting. één van die voornaamste grenzen vind ik zelf: "respect"
Zo heb ik zelf (in een vroeger verleden als Hans Solo) nog op een stripforum geschreven. Ik zat daar tussen stripliefhebbers, eigenlijk mijn gal te uiten over hoe onnozel strips wel waren. Er zijn toch betere dingen te doen, dan dat ? Vind je niet ? En waarom maar over strips praten ? waarom moet ik hier in topic (dus over strips) praten. Terwijl ik eigenlijk gewoon zin heb om over van alles te praten (wat ik gegeten heb vandaag, hoe mijn werk was, wat ik morgen ga doen, etc).
Was wat ik deed daar verkeerd ? Ja en nee. Op zich kan ik die zaken allemaal wel vertellen. Echter stoor je daar mensen mee. Vooral mensen die naar zo een forum komen om over strips te lezen. Die willen zeker niet horen bv hoe belachelijk hun hobby wel is.. Of wat jij die dag gegeten hebt
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Snap je Droopy ? Ik snap jou frustratie (met Dommel)
Probeer echter je toch wat constructief op te stellen. Wat bereik je met na-schoppen ?
Ik had toen ook zoiets van. Zijn mods eigenlijk nodig. Waarom kan ik hier gewoon mijn zin niet doen.
Me volledig laten gaan...
Awel ja, hoe onleuk dit ook mag klinken, toch moet die moderatie er zijn.
Persoonlijk heb ik het liefst een niet te strenge moderatie.
Op dat vlak vind ik de mods die hier zijn, heel goed hun werk doen.
Andere fora die ik daarna nog bezocht heb, zijn soms veel strenger.
Je moet maar eens op tweakers iets proberen posten!
Als je dat doet, moet je jezelf op voorhand eerst goed informeren.
Zelf al van alles uitgeprobeerd hebben, en dan pas !! je vraag komen stellen.
Daar zijn ze heel streng op
Als je er bv zou vragen. Welke TV kaart moet ik kopen om in mijn pc te steken ?
Word je post meteen weggemod.
Dus droopy, wees blij, het kan nog altijd erger...
In feite is het zo. Je komt in een groep (userbase hier) op het internet terecht
Daar gelden bepaalde regels. Ofwel volg je die. Pas je je daar aan. Dan kun je in die groep opgenomen worden.
Ofwel pas je je niet aan en ga je weg. Op zoek naar een andere groep.
Je kunt moeilijk verwachten dat zo een groep voor jou alleen gaat veranderen.
Dat is een beetje als Bert Anciaux die toetreedt, tot de SPA en daarvoor de naam van de partij zou laten veranderen.
Dit trapt op mensen hun hart en ziel. Louis Tobback om er maar één te noemen
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kortom... Wat je post, wat je doet. Tracht het met respect te doen (al moet een klein beetje ruzien soms wel kunnen, vind ik) Zolang het maar niet de spuigaten uitloopt.
En heb een duidelijk doel voor ogen.
Welk doel jij voor ogen had/hebt met die comment van je, ontgaat me.
Ik vind hem persoonlijk te provocerend van aard.
Met te weinig op feiten gebaseerde info.
Ik had eerder iets van. Je tracht Dommel neer te halen, en gebruikt die feiten in je eigen voordeel.
Verwerkt ze naar je eigen versie van dat verhaal. Wat uiteindelijk maar jouw versie is van dit verhaal.
Jouw kijk erop. Wie zegt er dat die waar is ?
En bovenal wat voor zin heeft dit ?
Die zin ontging me volledig...
Net zoals de zin me nu ontgaat , van dit schrijven hier.
Waar ben ik eigenlijk mee bezig.
Ik zal maar stoppen zekers
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Dit is in de eerste plaats een informatief forum. Je had tenminste kunnen een "?" in je titel zetten... Absolute vrije meningsuiting, daar ben ik tegen: je mag je mening uiten zolang ze anderen niet (te veel) schaadt. De mods op dit forum zijn over het algemeen van goeie kwaliteit, heb ik hemerkt (veel ervaring) en laten relatief veel dingen toe. Misschien is het topic even naar een privaat forum zodat kan besproken woden wat ermee te doen (misschien enkele off topic posts verwijderen, of zelfs bepaalde paragrafen *slik* censureren) voordat het terug mag?
Dit is een moeilijke vraag en hangt volgens mij af van wat er precies in deze post stond...ik ben akkoord dat een mod bij een HEEL goeie reden kan verwijderen. Maar als je een post maakt in userbase met de vraag over een ingreep van een mod en deze mod verwijderd deze dan vind ik dit niet juist.
Laatst gewijzigd door Goztow 03 feb 2009, 17:08, in totaal 1 gewijzigd.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Ik vind dat volledig correct.droopy schreef:Beste leden van userbase,
Graag had ik van jullie vernomen of jullie het correct vinden dat een mod berichten mag/kan verwijderen. Is userbase geen plaats voor vrijediscussie?
Blijkbaar niet.
De Userbase-crew (of beter gezegd: Userbase vzw) is eigenaar van dit forum en bepaalt de spelregels.
Het staat je altijd vrij om op je eigen blog te schrijven wat je wil. Bovendien mag JIJ daar dan zelf ook zoveel modereren in de commentaren als je zelf wil.
Bovendien vind ik de manier van modereren geen onderwerp van publieke discussie. Heb je een opmerking, richt je dan rechtstreeks tot een moderator, maar start zo geen ontvlambare topics.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
dit is geen mening maar een feit
mod mag topics/posts sluiten//verwijderen
Trouwens de gesloten topic was pure fantasie. Er is al een topic over de financiele situatie van dommel waar men over feiten discussieerde
mod mag topics/posts sluiten//verwijderen
Trouwens de gesloten topic was pure fantasie. Er is al een topic over de financiele situatie van dommel waar men over feiten discussieerde
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik merk toch steeds op dat topics die verwijderd, gecensureerd etc worden, telkens het hoofdonderwerp Dommel hebben.
In plaats van, zoals met andere topics, een slotje erop worden deze steevast verwijderd.
Dit is geen veronderstelling, maar gewoon een feit. Ik heb niets tegen Dommel, is ook nooit mijn provider geweest. Maar als ik ooit moest veranderen, vind ik het wel nodig hier alle pro's en contra's terug te vinden.
Met een slotje kan ik deze nog lezen, bruutweg alles verwijderen niet meer.
Hier vind ik dat de mods toch wel een duidelijke appreciatie hebben voor bepaalde providers. Telenet en BGC worden 10x zo hard (of werden) door het slijk gehaald.
In plaats van, zoals met andere topics, een slotje erop worden deze steevast verwijderd.
Dit is geen veronderstelling, maar gewoon een feit. Ik heb niets tegen Dommel, is ook nooit mijn provider geweest. Maar als ik ooit moest veranderen, vind ik het wel nodig hier alle pro's en contra's terug te vinden.
Hier vind ik dat de mods toch wel een duidelijke appreciatie hebben voor bepaalde providers. Telenet en BGC worden 10x zo hard (of werden) door het slijk gehaald.
- Goztow
- userbase crew
In alle eerlijkheid:Dafke schreef:Ik merk toch steeds op dat topics die verwijderd, gecensureerd etc worden, telkens het hoofdonderwerp Dommel hebben.
A. ik denk dat er de laatste tijd iets sneller wordt ingegrepen dan vroeger en dit op vraag van vele users die genoeg kregen van het continue gebash op eigenlijk eender welke provider.
B. De laatste tijd is de meeste onvrede, en dus het meeste gebash, over Dommel
Alsj e A en B samenlegt, krijg je waarschijnlijk de reden waarom je, volgens mij onterecht, de neiging krijgt dat Dommel hier een hand boven het hoofd wordt gehouden.
langs de andere kant kan je er niet naast kijken dat Droopy nogal sensatiegericht lijkt te posten en het moeilijk heeft met het anavaarden van beslissingen van moderators om hiertegen in te grijpen (onafhankelijk van de manier waarop dit gebeurt).
te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Kan je paar topics die verwijderd werden beschrijven? (Heb er niks van gemerkt)Dafke schreef:Ik merk toch steeds op dat topics die verwijderd, gecensureerd etc worden, telkens het hoofdonderwerp Dommel hebben.
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Dit geef ik toe. Er zijn mensen die moedwillig willen bashen op bepaalde providers en dit moet ook eens stoppen.Goztow schreef:
langs de andere kant kan je er niet naast kijken dat Droopy nogal sensatiegericht lijkt te posten en het moeilijk heeft met het anavaarden van beslissingen van moderators om hiertegen in te grijpen (onafhankelijk van de manier waarop dit gebeurt).
Wat me dan wel opvalt zijn de weinige topics die vroeger zijn verwijderd over BGC, Telenet.
Sorry maar het is misschien maar een indruk, maar voor mij lijkt het toch wannner Dommel in een slecht daglicht wordt geplaatst, er altijd moet ingegrepen worden.
Als je echt wil optreden, begin dan met de nieuwe posts in Dommel de controleren en van zodra er een bash topic/post wordt geschreven een verwittiging te geven aan dienge die gepost heeft via PM (met een tijdelijke ban tot gevolg als dit blijft voortzetten) en een duidelijke qoute in het rood dat dit de laatste puur bash post mag zijn in het topic met ook een ban tot gevolg.
Dit is duidelijk voor iedereen en zo vermijd je naar mijn insziens ook dat je wordt geprofileerd als "niet objectief".
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Neen, ik ben nog altijd geen wandelende databankliger schreef: Kan je paar topics die verwijderd werden beschrijven? (Heb er niks van gemerkt)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Een paar weken geleden nog een gans topic verwijderd over ex dommel werknemer, en dan nog een paar keer gesnoeid dacht ik of niet objectieve reply's waarmee gedreigd werd een user te bannen.
- Goztow
- userbase crew
De nadruk leg ik hier graag op "vroeger".Wat me dan wel opvalt zijn de weinige topics die vroeger zijn verwijderd over BGC, Telenet.
En wat je dan beschrijft is exact wat gebeurd is volgens mij, zie: hier
te klikken
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik dacht dat er nog een anders topic was geopend en verwijderd is geweest gisteren?
Maar ik begrijp wel ergens de reactie en ik word OOK moe van dat stom gebash!
Maar wees dan consequent:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=77&t=22235
Als dat geen bash titel is??
Maar ik begrijp wel ergens de reactie en ik word OOK moe van dat stom gebash!
Maar wees dan consequent:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=77&t=22235
Als dat geen bash titel is??
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Dat was volkomen terecht. Een ex-werknemer mag zo niet over z'n vroegere werkgever schrijven.Dafke schreef:Neen, ik ben nog altijd geen wandelende databankliger schreef: Kan je paar topics die verwijderd werden beschrijven? (Heb er niks van gemerkt)![]()
Een paar weken geleden nog een gans topic verwijderd over ex dommel werknemer
Dat heeft niks met censuur te maken.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
En het topic in kwestie was verwijderd op vraag van die gebruiker zelf ! Maar dan nog, topics deleten is not-done. Maar volgens mij is deze discussie redelijk zinloos. Hetgene er is gebeurd, is gebeurd en dit word/werd ook intern besproken.
Bij deze gaat dit topic dus op slot (en dus niet verwijderen
).
Grtz,
Sasuke
Bij deze gaat dit topic dus op slot (en dus niet verwijderen
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Grtz,
Sasuke
- Goztow
- userbase crew
Even ter verduidelijking: die topic is verwijderd op vraag van de werknemer zelf, die besefte dat hij in problemen kon komen door wat hij geschreven had en dat het ethisch niet correct was.
@dafke: ik ben een kersvers lid van het moderator team maar o.b.v. wat ik kunnen lezen heb, kan ik gerust stellen dat alle moderators hun best doen binnen de mate van het mogelijke om deze plaats die voor en door users is, plezant te houden voor iedereen
. Dit is trouwens een continue afweging tussen vrijheid van meningsuiting en het beschermen van andermans fundamentele rechten
.
Edit: sorry sasuke voor het posten in een gesloten topic, ik had deze gepost tegelijkertijd met de jouwe en het komt op hetzelfde neer, lijkt me. je mag hem verwijderen als je wil.
@dafke: ik ben een kersvers lid van het moderator team maar o.b.v. wat ik kunnen lezen heb, kan ik gerust stellen dat alle moderators hun best doen binnen de mate van het mogelijke om deze plaats die voor en door users is, plezant te houden voor iedereen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Edit: sorry sasuke voor het posten in een gesloten topic, ik had deze gepost tegelijkertijd met de jouwe en het komt op hetzelfde neer, lijkt me. je mag hem verwijderen als je wil.
te klikken